abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108762955
Kwaliteit van poetsen > kwantiteit. 3 keer op een dag 1 minuutje poetsen is minder goed dan 1x per dag een goede beurt geven (that's what she said etc etc). Verder niet poetsen vlak nadat je zurige troep tot je hebt genomen (vruchtsappen bijv.) omdat je glazuurlaag dan zacht is. Volgens mij idem met suiker. Niet meteen je tanden poetsen na je ontbijt met een glas jus d'orange dus.

Tevens denk ik dat je verbanden legt die er niet zijn. Ik heb er zelf geen last van.
Of toch du vader?
pi_108763243
quote:
15s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef Snakey het volgende:
Mmm, ik ben ook maar eens calorieen enzo gaan tellen. Ik kom vandaag, wat wel voor een goed gemiddeld staat, op net iets meer dan 2000Kcal. Terwijl mijn onderhoud zo rond de 3000 zou moeten liggen.

Dat wordt een hoop meer eten dan ik tot nu doe deed. Als m´n berekeningen kloppen, maar erg ver kan ik er niet naast zitten.

Ben wel een beetje in shock eigenlijk. :D

Edit, m'n onderhoud zonder workout zou zo rond de 2500 moeten liggen, trouwens.
Ik moet ook eens beginnen met tellen.. (en beter eten) :P
pi_108764109
15 februari bankte ik met gemak (en na warmups tot 70 kg) 3x5x74 kg en daarna als afmaker nog een set met 76 kg, kon tot 4 reps komen.

Heeft een hoop sloppy gedoe tussen gezeten + een week rust. Opnieuw 74 kg haalde ik laatst al niet, 72 ook niet ,en vandaag had ik moeite met 3x5x70 kg? Genoeg gegeten, genoeg uitgerust. Mijn ego, de frustratie. ;(

Ik denk dat het mijn vorm en gripbreedte is, ik voel gewoon mijn pecs niet meer werken. Sinds ik helemaal geobsedeerd ben door die magische 45 graden hoek en geforceerd mijn schouders naar achteren houden, is het alleen maar slechter gegaan. Ook vandaag voelde het meer aan als een triceps/schouder oefening. Feelsbadman, eerder deed ik gewoon wat goed voelde en dan rug goed houden. Nu dus gewoon verkloot, en 'doen wat goed voelt' voelt niet meer natuurlijk aan. If it ain't broke, don't fix it zullen we maar zeggen. :')

http://www.bodyrecomposit(...)g-with-the-pecs.html

Maar even kijken.

Any tips? Ik heb een Rippetoe nodig. ;(
pi_108764239
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:34 schreef Panzermaus het volgende:
15 februari bankte ik met gemak (en na warmups tot 70 kg) 3x5x74 kg en daarna als afmaker nog een set met 76 kg, kon tot 4 reps komen.

Heeft een hoop sloppy gedoe tussen gezeten + een week rust. Opnieuw 74 kg haalde ik laatst al niet, 72 ook niet ,en vandaag had ik moeite met 3x5x70 kg? Genoeg gegeten, genoeg uitgerust. Mijn ego, de frustratie. ;(

Ik denk dat het mijn vorm en gripbreedte is, ik voel gewoon mijn pecs niet meer werken. Ben helemaal geobsedeerd nu door die magische 45 graden hoek en geforceerd mijn schouders naar achteren houden, en daardoor is het alleen maar slechter gegaan. Ook vandaag voelde het meer aan als een triceps/schouder oefening. Feelsbadman, eerder deed ik gewoon wat goed voelde en dan rug goed houden. Nu dus gewoon verkloot. If it ain't broke, don't fix it zullen we maar zeggen. :')

Maar even kijken.

ik denk dat je teveel bezig bent met theorie etc.
pi_108764513
Ik houd het simpel met push bewegingen, vroeger ook teveel gelezen waardoor het onnodig moeilijk werd.

De beste tip voor mezelf is: druk jezelf van het gewicht weg ipv het gewicht van je af.
Klinkt misschien vaag, maar net als met de overhead press. Ga tussen een deur opening staan en druk tegen het kozijn aan jezelf naar beneden. Je staat veel stabieler en het gaat ook veel makkelijker dan.

Ik bench niet zoveel, maar enige wat ik doe is traps flink tegen de bank aandrukken helemaal gespannen en mezelf van het gewicht wegduwen. Voel ik veel meer pecs.
  maandag 5 maart 2012 @ 22:46:54 #206
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_108764850
quote:

Ik denk dat het mijn vorm en gripbreedte is, ik voel gewoon mijn pecs niet meer werken. Sinds ik helemaal geobsedeerd ben door die magische 45 graden hoek en geforceerd mijn schouders naar achteren houden, is het alleen maar slechter gegaan. Ook vandaag voelde het meer aan als een triceps/schouder oefening. Feelsbadman, eerder deed ik gewoon wat goed voelde en dan rug goed houden. Nu dus gewoon verkloot, en 'doen wat goed voelt' voelt niet meer natuurlijk aan. If it ain't broke, don't fix it zullen we maar zeggen. :')

Maar even kijken.

effe afwisselen. Pak ze flat los. Dan incline bar en loss. Dan decline. (2 van deze oefeningen in een workout). Dan weer terug naar gewone bp en je zult zien dat je weer topt.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2012 @ 23:15:11 #207
230491 Zith
pls tip
pi_108766313
quote:

Maar even kijken.

Ga naar Rip zn forum, naar de Rippetoe Q&A subforum, post je videos en wacht tot ripster je begint uit te schelden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_108766419
quote:

Maar even kijken.

pi_108767272
Stronglifts bevalt me goed, vind t chill dat ik door het beginnen met weinig gewicht goed aan mijn houding kan werken. Behalve het bankdrukken, vind ik te langzaam opbouwen. Kan ik bankdrukken dan met 2.5 kg per kant verhogen ipv 1.25? Of is dat niet aan te raden?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:54:37 #210
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_108769264
Godver. Eergisteren op het strand tijdens het voetballen (huhuhu, hij zei 'voetballen', dan hoef je geen benen te trainen, huhuhuh) op m'n schouder gepleurd (was keeper). Beetje pijn in de rotator cuff nu; shoulder presses gingen niet echt lekker zegmaar :{
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_108769331
Haha voetbal, jij traint zeker ook geen benen? 10.gif
Of toch du vader?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 01:06:26 #212
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108769517
quote:
15s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef Snakey het volgende:
Mmm, ik ben ook maar eens calorieen enzo gaan tellen. Ik kom vandaag, wat wel voor een goed gemiddeld staat, op net iets meer dan 2000Kcal. Terwijl mijn onderhoud zo rond de 3000 zou moeten liggen.

Dat wordt een hoop meer eten dan ik tot nu doe deed. Als m´n berekeningen kloppen, maar erg ver kan ik er niet naast zitten.

Ben wel een beetje in shock eigenlijk. :D

Edit, m'n onderhoud zonder workout zou zo rond de 2500 moeten liggen, trouwens.
Altijd shockerend, mensen die na een tijd ff de moeite nemen om calorieën te tellen. :P

Nouja, je bent wel mooi 'leaned out' nu :P

Ik doe nu zelf op workout + recovery day +10% Op rustdagen doe ik -0 tot -20% kcal. Afgelopen maand is mijn gewicht met 0.15 kg per week toegenomen, het tempo wat ik me voor ogen had. :)
Confidence through competence
  dinsdag 6 maart 2012 @ 01:51:54 #213
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_108770268
Vraagje! Ik heb omdat mijn armen en traps gigantisch achterlopen nu dus shrugs en curls toegevoegd aan mijn Rippetoe schema. Dit heb ik gedaan op de volgende manier:

Workout A

Squat
Deadlift
Bench
Shrugs
Chins
Planks

Workout B

Squat
Rows
Shoulder press
Curls
Planks

Wat ik me nu dus afvraag, is hoeveel sets en reps ik voor die curls / shrugs moet doen? Gewoon 2x5 warmup en 3x5 working set net als de rest? Of is het beter om een 'ouderwetse' 3x8 te doen? Met 5 reps train je zover ik weet op kracht, maar het probleem zit hem bij mij vooral in de omvang.

[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 06-03-2012 06:04:46 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_108770307
Ik zou 3x8-12 reps doen.
Of toch du vader?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 07:15:24 #215
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_108770992
quote:

Maar even kijken.

't is met bankdrukken niet zomaar dat je de stijgende lijn in gewicht aan houd die je misschien bij andere oefeningen ziet.
En je vorm is echt belangrijk om niet je schouders te verzieken tijdens het drukken.

Iets te laag op het bankje gaan liggen, schouders laag houden (laag richting je voeten, dus niet richting de grond), rug ietsje hol , en dan naar boven schuiven tot je op de juiste hoogte ligt. Hielen in de grond drukken, en dan drukken ter hoogte van je tepels. 3 setjes van 8 zo zwaar mogelijk, en ook nog een setje "te zwaar" waardoor je misschien 3 of 4 reps doet.
Twee keer per week. Altijd met een spotter, zodat je wel die laatste 2 reps d'r uit perst waarbij je het eigenlijk niet meer kan. En die spotter vertellen dat i alleen maar mag helpen met z'n vingers, op het moment dat jij weer omlaag dreigt te gaan.
Alleen dan wordt je d'r beter in.
Af en toe eens een setje van 20 reps als afsluiter is ook niet verkeerd.

't is ook niet verkeerd om echt eens goed te kijken of je alle kanten van je schouders trained tijdens je schouderdagen. Achterkant schouders is relatief lastig trainen, en wordt vaak vergeten waardoor je een rare houding en/of schouderinstabiliteit door het bankdrukken kan krijgen, en je schouders volledig kan verklooten.

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 06-03-2012 07:25:23 ]
pi_108771369
quote:

Maar even kijken.

Probeer eens dips waar je voorover buigt en ga diep door naar beneden. Gegarandeerd spierpijn in je borst de dag erna als je dips nog nooit gedaan hebt. ^O^

En gebruik de pec deck eens aan het einde van je set. Dan merk je vanzelf hoe zwaar je je borst hebt belast.
pi_108771691
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 01:57 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zou 3x8-12 reps doen.
Ik ook. Lekker branden. >:)
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2012 @ 08:52:03 #218
230491 Zith
pls tip
pi_108771917
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Vraagje! Ik heb omdat mijn armen en traps gigantisch achterlopen nu dus shrugs en curls toegevoegd aan mijn Rippetoe schema. Dit heb ik gedaan op de volgende manier:

Workout A

Squat
Deadlift
Bench
Shrugs
Chins
Planks

Workout B

Squat
Rows
Shoulder press
Curls
Planks

Wat ik me nu dus afvraag, is hoeveel sets en reps ik voor die curls / shrugs moet doen? Gewoon 2x5 warmup en 3x5 working set net als de rest? Of is het beter om een 'ouderwetse' 3x8 te doen? Met 5 reps train je zover ik weet op kracht, maar het probleem zit hem bij mij vooral in de omvang.
Niet shrugs bij shoulder press/rows dag? Shoulder press, correct uitgevoert, heeft al een zware shrug erin zitten (al vergeet bijna iedereen die ik ken hem te doen)... en bij de row gebruik je je middle en lower traps toch al.. Lijkt me dat die dag het beste de 'traps to failure'-dag kan zijn :P

http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.html
http://library.crossfit.com/free/pdf/67_08_Overhead_Lifting.pdf

[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 06-03-2012 08:57:08 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:07:22 #219
69994 seto
-|||--------|||-
pi_108772184
VInd die shrug wel meevallen bij press, en ja ik doe hem correct. Bij deadlift gebruik je je traps meer denk ik, ik doe ze ook op die dag.

Vandaag weer trainen na een week rust, en Noxipro voor het eerst proberen *O*
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:12:56 #220
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_108772275
Gwn 4x8 curle tog
Deathlift or Die.
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2012 @ 09:14:41 #221
230491 Zith
pls tip
pi_108772304
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:07 schreef seto het volgende:
VInd die shrug wel meevallen bij press, en ja ik doe hem correct. Bij deadlift gebruik je je traps meer denk ik, ik doe ze ook op die dag.

Ja klopt eigenlijk ook wel.. Ook bij de bench (op powerlift manier) begin ik mn middle traps al te voelen.
pi_108773343
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:07 schreef seto het volgende:
en Noxipro voor het eerst proberen *O*
Ik heb het even vlug gegoogled en kom op de body&fit webshop uit. De taal die ze daar uitkramen krijg ik spontaan jeuk aan m'n linker teelbal.

En Duur die zooi, jemig, sorry maar ik ben totaal niet van de supplementen.
Rust, Eten, Trainen. Die laatste 2% groei zijn al die extra kosten toch niet waard man.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:09:39 #223
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_108773453
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:05 schreef CorwinofAmber het volgende:

[..]

Ik heb het even vlug gegoogled en kom op de body&fit webshop uit. De taal die ze daar uitkramen krijg ik spontaan jeuk aan m'n linker teelbal.

Rust, Eten, Trainen. Die laatste 2% groei zijn al die extra kosten toch niet waard man.
Moet jij weten anderen vinden dat het wel waard.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:24:10 #224
69994 seto
-|||--------|||-
pi_108773797
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:05 schreef CorwinofAmber het volgende:

[..]

Die beschrijvingen lees ik niet eens meer :P Prijs vind ik wel meevallen, en heb er hier goede dingen over gelezen dus waarom niet een keer proberen? Verder ben ik ook niet van de supplementen hoor.
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:31:58 #225
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108773973
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 01:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Altijd shockerend, mensen die na een tijd ff de moeite nemen om calorieën te tellen. :P

Nouja, je bent wel mooi 'leaned out' nu :P

Ik doe nu zelf op workout + recovery day +10% Op rustdagen doe ik -0 tot -20% kcal. Afgelopen maand is mijn gewicht met 0.15 kg per week toegenomen, het tempo wat ik me voor ogen had. :)
Jah, we denken altijd dat we het bij benadering wel goed doen, tot je echt gaat tellen. :P Ik had de groenten die ik dagelijks eet overschat. En ik moet mezelf echt gaan dwingen wat te ontbijten, dat maakt het grootste verschil. Plus wat extra brood bijvoorbeeld, dan kom ik goed uit.

Gisteren was voor een workout dag te laag, dus dat moet ik opschroeven. Ik wil ook op workout dagen zo'n +10% hebben.
pi_108774073
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah, we denken altijd dat we het bij benadering wel goed doen, tot je echt gaat tellen. :P Ik had de groenten die ik dagelijks eet overschat. En ik moet mezelf echt gaan dwingen wat te ontbijten, dat maakt het grootste verschil. Plus wat extra brood bijvoorbeeld, dan kom ik goed uit.

Gisteren was voor een workout dag te laag, dus dat moet ik opschroeven. Ik wil ook op workout dagen zo'n +10% hebben.
Gewoon een pak Chocomelk na de training, bam. klaar :)
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2012 @ 10:56:39 #227
230491 Zith
pls tip
pi_108774696
Hoeveel kost een pak chocomelk? Denk dat mijn eiwitten uit whey goedkoper zijn per portie dan een pak chocomelk. Naast dat ik liever niet al die suikers/cals erbij wil.
pi_108774759
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:56 schreef Zith het volgende:
Hoeveel kost een pak chocomelk? Denk dat mijn eiwitten uit whey goedkoper zijn per portie dan een pak chocomelk. Naast dat ik liever niet al die suikers/cals erbij wil.
1,55 ofzo per pak.

Ach een pak Chocomelk, halfvol is 750Kcal. Zit 50/50 suiker en druivensuiker (dextrose) in, wat ook wel handig is na een heftige workout.

Uiteraard als je al goed zit met je Kcal's kun je misschien beter een Wheyshake (30g) met water maken. Maar Snakey zat behoorlijk te laag en dit is dan een handige bijpakker.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:03:11 #229
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108774867
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:56 schreef Zith het volgende:
Vooral die suikers zit ik niet op te wachten.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:04:18 #230
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:04:20 #231
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108774895
Ik eet op trainingsdagen en de dag erna 2 eieren per dag maar dat is ook niet ideaal qua cholesterol.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2012 @ 11:05:25 #232
230491 Zith
pls tip
pi_108774928
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik eet op trainingsdagen en de dag erna 2 eieren per dag maar dat is ook niet ideaal qua cholesterol.
}:|
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:06:40 #233
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108774965
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:05 schreef Zith het volgende:

[..]

}:|
Wat? Feedback is altijd welkom. Zo lang ben ik nog niet bezig.
pi_108775302
Suikerfoben.. Waar mengen jullie je whey in dan? water/halfvolle melk/volle melk?

Daar zitten toch ook net zo goed weer koolhydraten en vetten in?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:19:43 #235
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108775333
Als je geen last hebt van een te hoog cholesterol dan kun je behoorlijk wat eieren eten voor het invloed heeft. Als dat cholesterol gedoe over eieren is niet waar.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:21:00 #236
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108775363
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:18 schreef CorwinofAmber het volgende:
Suikerfoben.. Waar mengen jullie je whey in dan? water/halfvolle melk/volle melk?

Suikers hebben een behoorlijke impact op m'n pens. Daar ik die net zo goed als kwijt ben wil ik dat graag zo houden. :P
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2012 @ 11:42:07 #237
230491 Zith
pls tip
pi_108775963
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Wat? Feedback is altijd welkom. Zo lang ben ik nog niet bezig.
Eieren zijn volledig gezond. De jaren 90' cholesterol-eieren-hype was redelijk onzin :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:18 schreef CorwinofAmber het volgende:

Water. En als ik melk zou gebruiken zou ik ong. 40gr eiwitten en 10gr koolhydraten hebben ipv 130 gr koolhydraten en 32gr eiwitten.

Ik ben aardig bezig met wat ik eet ja, en snelle suikers staan wat dat betreft onderaan de lijst.
pi_108778050
iemand een goed(koop) adres voor kettlebells?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:44:32 #239
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108778121
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:19 schreef Snakey het volgende:
Als je geen last hebt van een te hoog cholesterol dan kun je behoorlijk wat eieren eten voor het invloed heeft. Als dat cholesterol gedoe over eieren is niet waar.
Hahaha ok dan is het goed :P mijn moeder vond het al dom dat ik in een week 8 eieren eet voor de eiwtitten, los van de melk. Haha.
pi_108779178
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef mister_popcorn het volgende:
iemand een goed(koop) adres voor kettlebells?
benefit shop was de goedkoopste zo ver ik weet
pi_108779566
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:16 schreef Kroc het volgende:

[..]

benefit shop was de goedkoopste zo ver ik weet
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?products_id=297

Dan is deze nog (iets) goedkoper. Wil er minstens twee kopen, maar vind 't vrij prijzig, alhoewel die krengen waarschijnlijk nooit kaput gaan.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_108779706
Ik weet wel dat sommige winkels nog de oude modellen verkopen en de andere weer de nieuwe.

De oude modellen verschillen qua gripbreedte van de nieuwe.

Ik zeg dit vooral omdat ik zelf bijna de mist inging door bij verschillende bedrijven te bestellen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:36:57 #243
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_108779936
Vandaag chest-day! _O_

Welke spiergroepen trainen jullie altijd op dezelfde dag als borst? Biceps?
pi_108780013
Triceps.
Of toch du vader?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:40:02 #245
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_108780059
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef Luchtkoker het volgende:
Triceps.
Deed ik ook altijd, maar gisteren triceps en buik gedaan...maar borst en biceps kan ook wel samen lijkt me. Gewoon lekkah breezah.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:41:49 #246
69994 seto
-|||--------|||-
pi_108780142
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag chest-day! _O_

duhhhhh en abs
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:43:42 #247
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_108780232
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag chest-day! _O_

Triceps. Zo weer ff borst en triceps doen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:43:57 #248
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_108780244
ma: chest+tri
wo: rug+bi
vrij: schouders+benen+abs

gaat prima
pi_108780357
Dat veel cholesterol eten ook je serum cholesterol verhoogt (10-15%) is wel redelijk goed bewezen.

Het is alleen de vraag of dat echt een probleem is, er komt steeds meer bewijs voor dat hoewel hoge LDL ("slecht cholesterol") en lage HDL ("goed cholesterol") in een populatie correlatie heeft met hart- en vaatziekten, maar dat deze verhouding beïnvloeden geen effect heeft (dus van nature goede cholesterolverhoudingen hebben is goed, maar dit veranderen maakt geen verschil).
pi_108785288
N.a.v. dat Arnold twitterde dat als hij maar een oefening zou kunnen doen dat dat dan de clean and press zou zijn, de clean and press maar eens in het schema gegooid.

Het kan natuurlijk zijn omdat ik nog aan het herstellen was van een griep + nog erg verkouden was, maar ik vond het goed zwaar. En dan deed ik het met alleen maar de stang (20kg)! 3 setjes van 10.
NB: wel gefocussed op correcte uitvoering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')