Wat ik me nou afvraag, gaat zo een buik nou weg na een x aantal jaar ofzo?quote:
Gaat wel ver om dit te doen hoor. Het is niet alsof dat op dit niveau zoveel boeit. Gewoon een getal schatten. 600/700/800 maakt allemaal niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je vraagt: "Wat stopt mijn moeder in mijn avondeten?"
Ik kauw het even voor je voor.
Als je aan tafel zit, en je moeder heeft voor je opgeschept, zeg je: lieve mamma, ik loop even naar de keuken. Vervolgens sta je met je bord op, en loop je naar de keuken, richting de keukenweegschaal. Dan ga je alles netjes even wegen, en opschrijven hoe zwaar alles was.
Dan loop je met je voedsel weer terug naar de eettafel, want je wil niet dat het eten koud wordt, of dat je ouders alleen eten.
Als je klaar bent met je prakkie, pak je de opgeschreven data op, en gaat op internet opzoeken hoeveel kcal alles was en wat de macro's waren.
Doe dit 10 dagen achter elkaar, middel alles, en voila, daar heb jij mooi een gemiddelde van avondeten wat er in jouw huishouden gegeten wordt.
Hoe moeten WIJ nou weten wat en hoeveel er op JOUW bord ligt?![]()
![]()
Ik chargeerde.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gaat wel ver om dit te doen hoor. Het is niet alsof dat op dit niveau zoveel boeit. Gewoon een getal schatten. 600/700/800 maakt allemaal niet zoveel uit.
Ik heb gisteren toevallig noten van de Aldi gekochtquote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef obsama het volgende:
Wat voor noten eten jullie eigenlijk ? (specifiek welk merk en supermarkt)
Ik weet hoe serieus je bent met voeding en macro's dus wist niet zeker.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik chargeerde.
Gast moest natuurlijk zelf schatten en niet zo moeilijk doen.
Denk niet alleen een roid probleem, maar een aangeboren iets.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag, gaat zo een buik nou weg na een x aantal jaar ofzo?
Bullshit. Die 'buik' is het gevolg van diastasis (oepratief te repareren) en een anterior pelvic tilt. Ik ben geen fan van roids, maar dit is onzin.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Denk niet alleen een roid probleem, maar een aangeboren iets.
Er is een woord voor maar weet niet meer hoe ze dat noemde. Komt er op neer dan je uitgerekte spieren of pezen hebt.
Wat voor notenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig noten van de Aldi gekocht
Die laatste is toch gewoon een fucking grap. Tenminste, ik die indruk krijg ik als ik dat filmpje zie. Die chick neemt hem in de zeik en hij doet leuk mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Bullshit. Die 'buik' is het gevolg van diastasis (oepratief te repareren) en een anterior pelvic tilt. Ik ben geen fan van roids, maar dit is onzin.
Ongezouten van den Appie.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef obsama het volgende:
Wat voor noten eten jullie eigenlijk ? (specifiek welk merk en supermarkt)
5 procentpunten of 5% van 20 BF% = 1%quote:Op maandag 5 maart 2012 12:12 schreef Jajong het volgende:
Joepie. Ben met leangains 5% vet kwijt geraakt, en maar 1 kilo gewicht.
Van 20 naar 15.quote:
Niet slechtquote:
Daar heb ik er ook een paar van hier.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik visualiseer altijd die blondine op de abductor machine naakt.
Visualiseren is goed.
ja dat is natuurlijk ook zo.. Ik wilde zelf nu een maand bulken en daarna cutten, om meer buff te lijken in de zomer. Ik weet alleen niet of dit wel een echte goeie manier is..quote:Op maandag 5 maart 2012 14:31 schreef DjMark het volgende:
hoe langer je over het cutten doet, hoe meer spiermassa je kan behouden.
Gayboy zelfs ik heb dat gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:16 schreef Jajong het volgende:
Oh en ik vind mn fysiek nog steeds te triest voor woorden dus nee, ik ga geen foto's posten.
Ben je 25% van je vet kwijtgeraaktquote:
In hoeveel tijd?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:12 schreef Jajong het volgende:
Joepie. Ben met leangains 5% vet kwijt geraakt, en maar 1 kilo gewicht.
Hoe voelt dat Synthol eigenlijk aan? Hard als spier, of zacht als vet?quote:
Je hebt wilde plannen?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe voelt dat Synthol eigenlijk aan? Hard als spier, of zacht als vet?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef mtchel112 het volgende:
Spuit ik meestal in mn kin voor als ik chicks wil fixen
Vooral die pecs en trapsquote:Op maandag 5 maart 2012 20:37 schreef McNulty het volgende:
Bij synthol denk meteen aan deze gast. Hoe blij kan je zijn met je nep fysiek.
lolwutquote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef obsama het volgende:
Misschien domme vraag maar is het bekend dat je van eiwit shakes gele tanden krijgt ?
Oh die van mij niet. Misschien moet je je tanden maar wat vaker poetsen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:49 schreef obsama het volgende:
Geen bron, puur hypothese op eigen ervaringen.
Je tanden worden geler door een chemische reactie van koolhydraten en eiwitten (het zogeheten miliard-reactie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |