Gewoon een pak Chocomelk na de training, bam. klaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, we denken altijd dat we het bij benadering wel goed doen, tot je echt gaat tellen.Ik had de groenten die ik dagelijks eet overschat. En ik moet mezelf echt gaan dwingen wat te ontbijten, dat maakt het grootste verschil. Plus wat extra brood bijvoorbeeld, dan kom ik goed uit.
Gisteren was voor een workout dag te laag, dus dat moet ik opschroeven. Ik wil ook op workout dagen zo'n +10% hebben.
1,55 ofzo per pak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:56 schreef Zith het volgende:
Hoeveel kost een pak chocomelk? Denk dat mijn eiwitten uit whey goedkoper zijn per portie dan een pak chocomelk. Naast dat ik liever niet al die suikers/cals erbij wil.
Vooral die suikers zit ik niet op te wachten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:56 schreef Zith het volgende:
Hoeveel kost een pak chocomelk? Denk dat mijn eiwitten uit whey goedkoper zijn per portie dan een pak chocomelk. Naast dat ik liever niet al die suikers/cals erbij wil.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik eet op trainingsdagen en de dag erna 2 eieren per dag maar dat is ook niet ideaal qua cholesterol.
Wat? Feedback is altijd welkom. Zo lang ben ik nog niet bezig.quote:
Suikers hebben een behoorlijke impact op m'n pens. Daar ik die net zo goed als kwijt ben wil ik dat graag zo houden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:18 schreef CorwinofAmber het volgende:
Suikerfoben.. Waar mengen jullie je whey in dan? water/halfvolle melk/volle melk?
Daar zitten toch ook net zo goed weer koolhydraten en vetten in?
Eieren zijn volledig gezond. De jaren 90' cholesterol-eieren-hype was redelijk onzinquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat? Feedback is altijd welkom. Zo lang ben ik nog niet bezig.
Water. En als ik melk zou gebruiken zou ik ong. 40gr eiwitten en 10gr koolhydraten hebben ipv 130 gr koolhydraten en 32gr eiwitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:18 schreef CorwinofAmber het volgende:
Suikerfoben.. Waar mengen jullie je whey in dan? water/halfvolle melk/volle melk?
Daar zitten toch ook net zo goed weer koolhydraten en vetten in?
Hahaha ok dan is het goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:19 schreef Snakey het volgende:
Als je geen last hebt van een te hoog cholesterol dan kun je behoorlijk wat eieren eten voor het invloed heeft. Als dat cholesterol gedoe over eieren is niet waar.
benefit shop was de goedkoopste zo ver ik weetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef mister_popcorn het volgende:
iemand een goed(koop) adres voor kettlebells?
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?products_id=297quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:16 schreef Kroc het volgende:
[..]
benefit shop was de goedkoopste zo ver ik weet
Deed ik ook altijd, maar gisteren triceps en buik gedaan...maar borst en biceps kan ook wel samen lijkt me. Gewoon lekkah breezah.quote:
duhhhhh en absquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag chest-day!![]()
Welke spiergroepen trainen jullie altijd op dezelfde dag als borst? Biceps?
Triceps. Zo weer ff borst en triceps doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag chest-day!![]()
Welke spiergroepen trainen jullie altijd op dezelfde dag als borst? Biceps?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |