iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat doen we nu Andy Tielman dood is?
Dat zei ik. Blijkbaar heeft elke kale verstand van geld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Felix wat doe je daar?
Ben je tegenwoordig ook een econoom?
Dat overleeft ie niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
Ze zouden Felix eens naar Afrika moeten sturen.
Denken die hongernegers gelijk dat ze het eigenlijk zo slecht niet hebben.
to bef!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef kuifmees het volgende:
Misschien heeft ie te vaak buiten de deur gebeft?
Ik vond 'm ook leuk hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knoop knapte los geen idee waarom Chiel het zo leuk vond.
quote:
Ah dat is zijn normale niveau dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat optreden bij P&W was echt pijnlijk slecht
bedankt hehquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Maarja zelfs Rinus heeft betere lyrics dan Gers...
http://www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl/quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Zeg, dat nummer van dat meldpunt, wat was dat ook al weer?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:08 schreef Paul het volgende:
ohneeeeeeee krijgen weer zo'n lijstje de aankomende weken
Maar wel leukquote:
Fokkers haten altijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef TheGOAT het volgende:
Haters, iedereen die hier post haat alleen maar, kijk dan niet
Heerlijk lijstje weer
En dan ook nog over sport.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:08 schreef Paul het volgende:
ohneeeeeeee krijgen weer zo'n lijstje de aankomende weken
Is het weer de eerste van de maand?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef TheGOAT het volgende:
Haters, iedereen die hier post haat alleen maar, kijk dan niet
Heerlijk lijstje weer
Idd, U mad?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Michael Jordan gaat er hopelijk uit ik wil weer Ramses Shaffy taferelen waarin Matthijs bijna boos wordt.
Doe maar borg, die heeft tennis groot gemaaktquote:
Kijk een Ali fanquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef TheGOAT het volgende:
DWDD is van een te hoog niveau voor een aantal Fok'ers hier volgens mij
leuk geprobeerd Aliquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef TheGOAT het volgende:
DWDD is van een te hoog niveau voor een aantal Fok'ers hier volgens mij
Mwaah, meer groot respect voor deze helden die meer gedaan hebben dan wij allemaal bij elkaarquote:
Inderdaad erg dom ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef OProg het volgende:
De enige gemeenschappelijke eigenschap van de is dat het sport is. Dat is nog onzinniger zelfs dan totaal verschillende muzieksoorten te vergelijken.
wel toch ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen enkele vrouw trouwens in het lijstje...
Billy Jean King, toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
oh god, krijgen we straks claudia die er een vrouw door heen drukt ten koste van Ali of Jordanquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja idd, alsjeblieft zeg, mannen zijn nou eenmaal betere sportersquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:17 schreef Elusive het volgende:
[..]
oh god, krijgen we straks claudia die er een vrouw door heen drukt ten koste van Ali of Jordan![]()
Ik wil net zeggen. BJK zit er gewoon in nog.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef TheGOAT het volgende:
Billy Jean King lijkt me toch een vrouw hoorAl zijn daar misschien vragen over..
Prem haalt elke man eruit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:17 schreef Elusive het volgende:
[..]
oh god, krijgen we straks claudia die er een vrouw door heen drukt ten koste van Ali of Jordan![]()
En er zaten er nog 2 in, maar die kende ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef TheGOAT het volgende:
Billy Jean King lijkt me toch een vrouw hoorAl zijn daar misschien vragen over..
jawelquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:18 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom wordt Cruijf altijd overal zo ontzettend opgehemeld en idolaat en magistraal en etc.? Hij hoort toch niet in het rijtje Pele/Maradona/...?
Volgensmij krijgt tong nu spontaan een rolberoerte.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:18 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom wordt Cruijf altijd overal zo ontzettend opgehemeld en idolaat en magistraal en etc.? Hij hoort toch niet in het rijtje Pele/Maradona/...?
Klopt. Hij was veel beter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:18 schreef TheGOAT het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Pff 1 voetballer in die lijst is wel genoeg.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dikke mensen ook of bedoelde je dat niet?
Wat Michels in die lijst doet, snap ik dus echt voor geen ene meter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:
Ja die volleyballer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
Hebben ze er nou ook nog sporters uitgehaald?
Nee, want ze hebben er ook geen bij gezetquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
Hebben ze er nou ook nog sporters uitgehaald?
Eens maar welke?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij heeft dat 1x gedaan ofzo, verder heeft hij bijzonder weinig gepresteerd vergeleken met andere tennissers...dus neequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:51 schreef Lone_Gunman het volgende:
Michael Chang hoort er dan ook tussen met zijn sneaky tactieken.
Waar is Jos verstappen ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef Ener-G het volgende:
Ayrton Senna. Maar die komt vast nog wel
Alain Prost, won vier titels (eigenlijk 5) want hij had in 1988 toen Senna kampioen werd meer punten dan Senna.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef Ener-G het volgende:
Ayrton Senna. Maar die komt vast nog wel
Pff dat gezeur om die lijstjes steeds. Ik vind het leuk. En we hebben het er permanent allemaal over. Het topic ging ook ineens 3x zo snel toen het lijstjesding begon, en dat was niet omdat iedereen alleen maar zat te zeiken.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:48 schreef tong80 het volgende:
Berry van Aerle
Zijn ze al genomineerd of genoemd ?
quote:
quote:
quote:Te gast in de uitzending van vrijdag 2 maart o.a.: Dagan Cohen, Joan, Gijs Scholten van Aschat en Pieter Derks. Muziek is er van Eric Vaarzon Morel met Brownie Dutch, tafeldame is Claudia de Breij.
Die man is nog droeviger dan alle FOK!-users bij elkaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Dagan Cohen komt dus weer met zijn YT-filmpjes.
Moet jij zeggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Die man is nog droeviger dan alle FOK!-users bij elkaar.
Oh, is dat die?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Dagan Cohen komt dus weer met zijn YT-filmpjes.
Ik vind hem wel leuk en hij zingt ook goed met dat rare stemmetje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef TheGOAT het volgende:
Brownie Dutch, die man heeft zo godsgruwelijke hoge/zeurderige stem, met z'n eeuwige zonnebrill, maffe gast!
Ik vind het wel lekker retro.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan het kapsel van Matthijs, maar dat zegt natuurlijk ook iets over mij.
Jeu, een Joan-smilie!quote:
Wij kunnen er een penis in doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Wat is het verschil tussen blote wijven voor vrouwen en voor mannen?
Wat is er andersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan het kapsel van Matthijs, maar dat zegt natuurlijk ook iets over mij.
Vrouwen willen er een tekstballonnetje bij?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Wat is het verschil tussen blote wijven voor vrouwen en voor mannen?
Schijnbaar, dat zei ze nadat ik het had ingetyptquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vrouwen willen er een tekstballonnetje bij?
Het zit sinds deze week wat valhelmiger dan eerst.quote:
scharen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef Meneerik2 het volgende:
Kwam er wat laat in, wat wil Claudia met Katja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |