Ja, daar zat ik ook net aan te denken. Anders:quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:16 schreef stekelzwijn het volgende:
Sinterklaas, wie kent hem niet?
Heb je naderhand nog iets uit te leggen ook!
En wat dachten we van deze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:19 schreef belsen het volgende:
Of hét nummer dat de Nederlandse moraal zo prachtig schetst:
Alleen blijft dat niet echt overeind als je de tekst niet verstaat.
Moest ik eerst ook aan denken. Maar dat is een uit het Italiaans vertaald nummer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:28 schreef Weakling het volgende:
Kleine cafe aan de haven - Vader Abraham
Lennart Nijghquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit topic heeft mee boudewijn de groot nodig
Bijnaquote:
Nu of nooit bedoel je ?quote:
Nee, ik bedoelde Met hart en ziel. Maar nu of nooit mag ook.quote:
Voor zover ik weet is het andersom gegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:51 schreef tong80 het volgende:
Moest ik eerst ook aan denken. Maar dat is een uit het Italiaans vertaald nummer.
Ik kan het fout hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Weakling het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het andersom gegaan.
Ik ken iemand die zijn dochter naar een nummer van de Kecks heeft vernoemdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:24 schreef Ulx het volgende:
Tango aan Zee van de Kecks kon ik niet vinden op JijBuis. Maar is toch ook wel een van de beste nummers van die jongens.
Neem iets van een zanger die Nederlanders ook niet kunnen verstaan, dan moet dat nummer het in ieder geval van de tekst hebben. Frank Boeijen, The Scene, zoiets.quote:Op donderdag 1 maart 2012 06:29 schreef GoCanucksGo het volgende:
Heeft iemand suggesties voor een echt mooi Nederlandstalig nummer dat ook voor een internationaal publiek overeind blijft?
Maar goed dat (zij was een) slagboom niet zijn favoriet was.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:00 schreef tong80 het volgende:
Voor een goeie kennis. Ulx mag hem vriend noemen. Daar ben ik te nederig voor.
Of Malle Babbequote:Op zondag 4 maart 2012 12:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar goed dat (zij was een) slagboom niet zijn favoriet was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |