nou dan gaan we samen bazig zijn, en gaan we allebei naar China. (niet vergeten genoeg contant mee te nemen, je kunt niet pinnen bij de vuurwerk shops)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op Alibaba staan ook veel tussenhandelaars, ook al lijkt het dat ze zelf produceren.
Ekte bazen gaan naar China en kopen rechtstreeks bij de fabriek. (Wie heeft er even 10.000 dollar voor me)
[..]
Je kan niet genoeg van die snoeren hebben dus heb er één besteldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef CraHeX het volgende:
Ever-buying heeft weer zo'n 1 cent deal.
Deze keer is het een zwarte iPod/iPhone kabel.
http://www.*everbuyi*ng.com/product30720.html [sterretjes weghalen svp]
Of draadbreuk.. Gebeurt altijd met mijne :/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:03 schreef CraHeX het volgende:
Hetzelfde, het er zelf al zo'n 5 thuisliggen, maar ze eindigen allemaal in zo'n laatje ergens ver weg.
Dan klopt jou teori niet helemaal geloov ik ..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Als ik een sjurt uit Amerika haal bestel ik een 'M', haal ik er eentje uit Sjiena dan doe ik een 'L'. Duh.
Thnx, lekker lange kabel ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef CraHeX het volgende:
Ever-buying heeft weer zo'n 1 cent deal.
Deze keer is het een zwarte iPod/iPhone kabel.
http://www.*everbuyi*ng.com/product30720.html [sterretjes weghalen svp]
als je online besteld hoeft dat niet per sé zo te zijn though, aangezien de webwinkel ook wel eens op europeanen gericht kan zijn, en dus niet spleetogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan klopt jou teori niet helemaal geloov ik ..
ahmerika valt de maat groter uit..
sjina juist kleiner dan de europeeze maat..
ofterl je ahmerikaanse M is dus een L in europa
en je sjineese L is dus een M ..
dan heb je je shurt altijd te klijn
Beetje een faal, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
als je online besteld hoeft dat niet per sé zo te zijn though, aangezien de webwinkel ook wel eens op europeanen gericht kan zijn, en dus niet spleetogen.
En dan staat er nog:quote:Items price: ¥ 13
Domestic shipping: ¥ 13
Subtotal: ¥ 26
Commission (8.00% ,Minimum ¥0): ¥ 2.08
Total: ¥ 28
Rate: 6
Total Price In USD: $ 4.68
Hoeveel zijn die shipping costs daarna dan nog?quote:NOTICE: The payment for your order do NOT including international shipping cost,you need pay shipping cost after items arrived to our warehouse.
Linkje? Ik denk refurbished nl. En dan zijn ze wel echtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef bobbernaut het volgende:
lol DX verkoopt echte* iphones (4s)
*ik weet niet of ze echt echt zijn
www.mediamarkt.comquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef UnitedJunk het volgende:
Waar kan ik nu me Beats koptelefoon beste bestellen?
tjaa, dan koop ik m toch liever in een eckte winkel met garantie enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Linkje? Ik denk refurbished nl. En dan zijn ze wel echt
In Nederland, bij bijvoorbeeld de MediaMarkt of een andere elektronica winkel. In China zijn er vooral namaak Beats, en daar mag je hier niet over pratenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef UnitedJunk het volgende:
Waar kan ik nu me Beats koptelefoon beste bestellen?
********** is best snel alleen klantenservice is niet zo goed als bij FP of BIC.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoe lang duurt Eferbaaing bij jullie ongeveer om te verzenden?
Een vriend heeft twee maanden geleden iets besteld, nog niet aangekomen. Komen ze nooit ben ik bang.
Zelf ook ruim een maand geleden iets besteld, en nog niets binnen...
Nee, ik bestel ze uitgaande van de plaatselijke lui. Chineesjes zijn iele tiepetjes en Amerikanen zijn vette zeugen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan klopt jou teori niet helemaal geloov ik ..
ahmerika valt de maat groter uit..
sjina juist kleiner dan de europeeze maat..
ofterl je ahmerikaanse M is dus een L in europa
en je sjineese L is dus een M ..
dan heb je je shurt altijd te klijn
->quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoe lang duurt Eferbaaing bij jullie ongeveer om te verzenden?
Een vriend heeft twee maanden geleden iets besteld, nog niet aangekomen. Komen ze nooit ben ik bang.
Zelf ook ruim een maand geleden iets besteld, en nog niets binnen...
quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Normale gang van zaken: wanneer de zending zo'n drie weken onder weg is zonder aangekomen te zijn ga je eens navragen. Na vier á vijf weken nog eens. 40e dag ze om een oplossing vragen. 44e dag Paypal-claim openen. Niet ontvangen product. Laten escaleren tot dispuut als er geen oplossing komt -> Refund.
Na 45 dagen zonder een Paypal-claim te hebben aangemaakt... van een verstuurd pakketje uit oktober 2011 lang gelee is het te lang geleden misschien om nog te hopen je geld terug te zien of het pakketje aan te zien komen. Maar leg ze het kort maar duidelijk uit, met alle details en vraag ze gewoon om een refund. Misschien krijg je het teruggestort op je Paypal, als storecredit, een resend aangeboden of iets... of ze zeggen: 'ja, kom je nu eens mee. Toedeloe'. Het blijft China en het blijft DX Everbuying. (Vooral dat laatste. Kans dat je niet eens reactie krijgt. Voor eeuwig in de vergetelheid geraakt).
Ik heb 4 orders, waarvan order 1 na ruim een maand niet is aangekomen alsnog en alle andere 3 welquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:19 schreef R2cksson het volgende:
7 orders bij DX staan. 1 lullige sleutelhanger verzonden. Ik wacht al een maand en ze hebben nog steeds niks (uitgezonderd sleutelhanger) verzonden...
Na een jaar niks bestellen bij dx heb ik ze weer een kans gegund... Dit was echt de laatste keer voor dx, ik hoef niets meer van die Chinees.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
DinoDirect (Dino)
McBub (McBub)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg trage afwikkeling, groot assortiment echter)
Verder:
› Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
› Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk of ze Paypal voeren en let op de feedbackscores)
Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
[..]
Wachten is het antwoord.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:30 schreef Catch22- het volgende:
Mijn tinydeal bestelling is 2 weken geleden verzonden... Heb het idee dat de douane het heeft onderschept. Zou wel lullig zijn, want het was 23 euro volgens mij. Dus dan komen die gore schrapers van TNT er weer 12,50 bijop drukken als er BTW over betaald moet worden.
Ja ik ken die eikels daar wel. Daarom had ik er al een jaar niks meer bij besteld. Maar goed, ik had ze even vergeven. Nu gewoon alles gecancelled en nooit meer bij bestellen...quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:43 schreef shiznuts het volgende:
Niet zeggen dat we jullie niet waarschuwen voor DealExtreme...
[..]
Ja ik weet t...quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wachten is het antwoord.
2 weken is niks.
Nee, dat is crap.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Ghehehe ga je ook de speakers uit china bestellen?
$6,50quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:09 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)4s-black-grey-118566
YES deze wilde ik zo graag!
ah ebay iddquote:
SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolol mist 1 zo dingetje aan de zijkant
owh en op ebay zijn die hoesjes niet goedkoper..
of ik faal in zoeken?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:38 schreef bobbernaut het volgende:
Gameboys, NES controllers, kom zowel stickers als hardcases tegen anders... 'nintendo iphone case'.SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolol mist 1 zo dingetje aan de zijkant
owh en op ebay zijn die hoesjes niet goedkoper..
of ik faal in zoeken?Ik ben de DIY'er hier niet echt hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:38 schreef Miniem het volgende:
Shiz, dat weet jij vast wel
Ik wil een usb poort maken/solderen.
Kan ik daarvoor een usb extension cable pakken en doorknippen?
Zoals hier:
[ afbeelding ]
Kan ik dat als usb poort gebruiken om op te laden als ik dan de zwart en rode draad soldeer?![]()
Geen idee, kan zomaar.
Ik dacht ook dat je twee oordopjeskabeltjes kon doorknippen, aan elkaar kon maken en dat je dan een verlengkabeltje had, maar dat bleek toch niet te werken zoals ik dat gedacht had. En ik heb een Texas Instrument Launchpad devshizzle omdat ik m'n 808 cam wilde hacken (idee was dacht ik: via de USB-port erop), bleek later dat je moest gaan solderen, ik had niet eens een soldeerbout.![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Blijkbaar kan het niet, want de output van een usb poort is 5V en mijn accu 12V.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:05 schreef shiznuts het volgende:
Als je op 'dingetje aan de zijkant' zoekt, kom je op bar weinig uit, ja.![]()
[..]
Gameboys, NES controllers, kom zowel stickers als hardcases tegen anders... 'nintendo iphone case'.
[..]
Ik ben de DIY'er hier niet echt hoor.![]()
Geen idee, kan zomaar.
Ik dacht ook dat je twee oordopjeskabeltjes kon doorknippen, aan elkaar kon maken en dat je dan een verlengkabeltje had, maar dat bleek toch niet te werken zoals ik dat gedacht had. En ik heb een Texas Instrument Launchpad devshizzle omdat ik m'n 808 cam wilde hacken (idee was dacht ik: via de USB-port erop), bleek later dat je moest gaan solderen, ik had niet eens een soldeerbout.![]()
Kan prima, even deze er tussen gooien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het niet, want de output van een usb poort is 5V en mijn accu 12V.
ooewh met zo ding kan je ook van die sound reactive leds maken!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Kan prima, even deze er tussen gooien.
Wat stop je er dan in dat uit China komt? Radio? Versterker(-onderdelen)? LEDs? "Ei"?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef Miniem het volgende:
Ben wel bezig met een ultiem chinees webtopic project.
Een radiokist bouwen
Niet dat elke onderdeel uit China komt, maar de meeste wel.
Kist staat in elkaar, daarna de elektra inbouwen![]()
[ afbeelding ]
Is een begrenzer man, daar gaan je lichtjes niet van knipperenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ooewh met zo ding kan je ook van die sound reactive leds maken!
Versterker, accu, led's, schakelaars, etc.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat stop je er dan in dat uit China komt? Radio? Versterker(-onderdelen)? LEDs? "Ei"?![]()
Stomme vraag-aanbod economie; prijzen zijn nog steeds hoogMijn project staat dus nog wel even op pauze.
![]()
owh.. ja in zo filmpje zag ik dat je ook zo ding moest gebruiken, met precies die vormquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Is een begrenzer man, daar gaan je lichtjes niet van knipperen
Staat dat ok ergens goedkoper incl. verzending?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Kan prima, even deze er tussen gooien.
Over de koptelefoon kabel, er zit een coating op de draden zelf, die moet je er af schrapen of branden met de soldeerbout, dan kan jet het gewoon vertinnen en dan kan je eht gewoon solderenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:05 schreef shiznuts het volgende:
Als je op 'dingetje aan de zijkant' zoekt, kom je op bar weinig uit, ja.![]()
[..]
Gameboys, NES controllers, kom zowel stickers als hardcases tegen anders... 'nintendo iphone case'.
[..]
Ik ben de DIY'er hier niet echt hoor.![]()
Geen idee, kan zomaar.
maak het jezelf gemakkelijk en boor gewoon een gat in je kist met dezelfde diameter als dit. Soldeer dan draad aan de pinnetjes van de adapter die je dan aan je accu verbindt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Staat dat ok ergens goedkoper incl. verzending?
Verzendkosten zijn nogal hoog dan
http://www.ebay.nl/itm/Ca(...)&hash=item3371ca94eequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef Loll het volgende:
[..]
ik had het al gevraagd in het vorige topic maar weet iemand toevallig bij een shop of ebay dit hoesje te vinden?
ik bedoel dus, dat je na het strippen dus 2 draadjes hebt, en daar zit een coating op, die draadjes zijn niet van nature gekleurt, dat is de coating.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:51 schreef shiznuts het volgende:
Ik weet hoe ik een kabeltje moet strippen. En dan heb je twee kabeltjes met elk twee uiteinden. Dan zou je denken dat als je van elk kabeltje de twee uiteinden bij die andere twee in elkaar draait, zou je denken dat je weer een werkende 'closed loop' zou hebben. Maar. Meh. Met telefoonkabeltjes wilde dat wel altijd gewoon.
Die kleur moet er dus vanaf, want dat is de isolerende coatingquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef shiznuts het volgende:
In je zwarte kabel zitten een zwarte en een rode draad (ofzo, ik weet niet eens meer of ze nou gekleurd zijn of niet, was een tijd gelee). Die twee moet je strippen, dan heb je dus de koperen draden over (gevlochten weer in koperen minidraden met een groene en rode kleur ertussen meen ik). Ik heb dezelfde kleuren aan elkaar gedraaid, werkte niet, de verschillende kleuren in elkaar gedraaid, ook niks. Conclusion: MISSION FAILED.Of skills fail, maar dat gok ik niet.
Wat maakt het ook uit, mij lukt het, ik probeer je gewoon te helpen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef shiznuts het volgende:
Gast... hoe kom ik aan koperen draden als ik dat niet had gedaan?![]()
nog even over die koperen draden, er kan alsnog een coating op zitten als hij koperkleurig is. Ze gaan niet 2 polen ongeisoleerd in 1 snoer doen dat snap je welquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef shiznuts het volgende:
Gast... hoe kom ik aan koperen draden als ik dat niet had gedaan?![]()
Hier, visual
:
[ afbeelding ]
(1 Kabel = 2 kanalen = Links + Rechts = koperen draden (om te verbinden) en kleurshizzle)
Het is bijna weer Pasen, kun je eitjes zoeken op Pandawill, misschien dit jaar weer een actie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:50 schreef DarkNoize het volgende:
Bedankt! Had ze alleen iets goedkoper verwacht, nog even over nadenken dus
BIC.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:20 schreef secondant het volgende:
mijn spullen van BIC welke ik op 29/2 heb besteld ('s avonds NL tijd) zijn gewoon nu al binnen
Nee. Dat is alleen een onderhoudsmiddel voor (waterdichte) zaklampen (die dat dus al zijn), dúh.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:55 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
dus hiermee (http://www.dealextreme.co(...)hlight-0-53oz-121116) kan je je zaklamp waterdicht meemaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |