Nee, dat is crap.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Ghehehe ga je ook de speakers uit china bestellen?
$6,50quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:09 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)4s-black-grey-118566
YES deze wilde ik zo graag!
ah ebay iddquote:
SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolol mist 1 zo dingetje aan de zijkant
owh en op ebay zijn die hoesjes niet goedkoper..
of ik faal in zoeken?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:38 schreef bobbernaut het volgende:
Gameboys, NES controllers, kom zowel stickers als hardcases tegen anders... 'nintendo iphone case'.SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolol mist 1 zo dingetje aan de zijkant
owh en op ebay zijn die hoesjes niet goedkoper..
of ik faal in zoeken?Ik ben de DIY'er hier niet echt hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:38 schreef Miniem het volgende:
Shiz, dat weet jij vast wel
Ik wil een usb poort maken/solderen.
Kan ik daarvoor een usb extension cable pakken en doorknippen?
Zoals hier:
[ afbeelding ]
Kan ik dat als usb poort gebruiken om op te laden als ik dan de zwart en rode draad soldeer?![]()
Geen idee, kan zomaar.
Ik dacht ook dat je twee oordopjeskabeltjes kon doorknippen, aan elkaar kon maken en dat je dan een verlengkabeltje had, maar dat bleek toch niet te werken zoals ik dat gedacht had. En ik heb een Texas Instrument Launchpad devshizzle omdat ik m'n 808 cam wilde hacken (idee was dacht ik: via de USB-port erop), bleek later dat je moest gaan solderen, ik had niet eens een soldeerbout.![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Blijkbaar kan het niet, want de output van een usb poort is 5V en mijn accu 12V.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:05 schreef shiznuts het volgende:
Als je op 'dingetje aan de zijkant' zoekt, kom je op bar weinig uit, ja.![]()
[..]
Gameboys, NES controllers, kom zowel stickers als hardcases tegen anders... 'nintendo iphone case'.
[..]
Ik ben de DIY'er hier niet echt hoor.![]()
Geen idee, kan zomaar.
Ik dacht ook dat je twee oordopjeskabeltjes kon doorknippen, aan elkaar kon maken en dat je dan een verlengkabeltje had, maar dat bleek toch niet te werken zoals ik dat gedacht had. En ik heb een Texas Instrument Launchpad devshizzle omdat ik m'n 808 cam wilde hacken (idee was dacht ik: via de USB-port erop), bleek later dat je moest gaan solderen, ik had niet eens een soldeerbout.![]()
Kan prima, even deze er tussen gooien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het niet, want de output van een usb poort is 5V en mijn accu 12V.
ooewh met zo ding kan je ook van die sound reactive leds maken!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Kan prima, even deze er tussen gooien.
Wat stop je er dan in dat uit China komt? Radio? Versterker(-onderdelen)? LEDs? "Ei"?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef Miniem het volgende:
Ben wel bezig met een ultiem chinees webtopic project.
Een radiokist bouwen
Niet dat elke onderdeel uit China komt, maar de meeste wel.
Kist staat in elkaar, daarna de elektra inbouwen![]()
[ afbeelding ]
Is een begrenzer man, daar gaan je lichtjes niet van knipperenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ooewh met zo ding kan je ook van die sound reactive leds maken!
Versterker, accu, led's, schakelaars, etc.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat stop je er dan in dat uit China komt? Radio? Versterker(-onderdelen)? LEDs? "Ei"?![]()
Stomme vraag-aanbod economie; prijzen zijn nog steeds hoogMijn project staat dus nog wel even op pauze.
![]()
owh.. ja in zo filmpje zag ik dat je ook zo ding moest gebruiken, met precies die vormquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Is een begrenzer man, daar gaan je lichtjes niet van knipperen
Staat dat ok ergens goedkoper incl. verzending?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Kan prima, even deze er tussen gooien.
Over de koptelefoon kabel, er zit een coating op de draden zelf, die moet je er af schrapen of branden met de soldeerbout, dan kan jet het gewoon vertinnen en dan kan je eht gewoon solderenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:05 schreef shiznuts het volgende:
Als je op 'dingetje aan de zijkant' zoekt, kom je op bar weinig uit, ja.![]()
[..]
Gameboys, NES controllers, kom zowel stickers als hardcases tegen anders... 'nintendo iphone case'.
[..]
Ik ben de DIY'er hier niet echt hoor.![]()
Geen idee, kan zomaar.
maak het jezelf gemakkelijk en boor gewoon een gat in je kist met dezelfde diameter als dit. Soldeer dan draad aan de pinnetjes van de adapter die je dan aan je accu verbindt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Staat dat ok ergens goedkoper incl. verzending?
Verzendkosten zijn nogal hoog dan
http://www.ebay.nl/itm/Ca(...)&hash=item3371ca94eequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef Loll het volgende:
[..]
ik had het al gevraagd in het vorige topic maar weet iemand toevallig bij een shop of ebay dit hoesje te vinden?
ik bedoel dus, dat je na het strippen dus 2 draadjes hebt, en daar zit een coating op, die draadjes zijn niet van nature gekleurt, dat is de coating.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:51 schreef shiznuts het volgende:
Ik weet hoe ik een kabeltje moet strippen. En dan heb je twee kabeltjes met elk twee uiteinden. Dan zou je denken dat als je van elk kabeltje de twee uiteinden bij die andere twee in elkaar draait, zou je denken dat je weer een werkende 'closed loop' zou hebben. Maar. Meh. Met telefoonkabeltjes wilde dat wel altijd gewoon.
Die kleur moet er dus vanaf, want dat is de isolerende coatingquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef shiznuts het volgende:
In je zwarte kabel zitten een zwarte en een rode draad (ofzo, ik weet niet eens meer of ze nou gekleurd zijn of niet, was een tijd gelee). Die twee moet je strippen, dan heb je dus de koperen draden over (gevlochten weer in koperen minidraden met een groene en rode kleur ertussen meen ik). Ik heb dezelfde kleuren aan elkaar gedraaid, werkte niet, de verschillende kleuren in elkaar gedraaid, ook niks. Conclusion: MISSION FAILED.Of skills fail, maar dat gok ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |