als er iets mis gaat heb je niet alleen de paypal bescherming maar kan je ook nog eens dreigen met het geven van negatieve feedback (extra drukkingsmiddel dus).quote:
Klopt idd. Had vanmorgen wat besteld maar was expiredquote:Op maandag 5 maart 2012 17:49 schreef Koen. het volgende:
BuyInCoins is gestopt met 10%ebay2011 en daarnaast kan je ook niet meer een coupon + recommender invullen. Of was dat al bekend?
Nu de hoogste coupon nog maar 5% ? of zijn er nog hogere?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:49 schreef Koen. het volgende:
BuyInCoins is gestopt met 10%ebay2011 en daarnaast kan je ook niet meer een coupon + recommender invullen. Of was dat al bekend?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef wesleycool het volgende:
die bovenstaande sites zijn muwa... maar Alibaba.com is pas voor echte bazenhandelaars zoals ikniet om de andere sites de grond in te duwen, maar het is goedkoper om rechtstreeks daar te kopen als op een tussensite.
Hij is nu in elk geval expired.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef secondant het volgende:
8%off063 deze werkte bij mij vorige week nog! 8% off
Op Alibaba staan ook veel tussenhandelaars, ook al lijkt het dat ze zelf produceren.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef wesleycool het volgende:
die bovenstaande sites zijn muwa... maar Alibaba.com is pas voor echte bazenhandelaars zoals ikniet om de andere sites de grond in te duwen, maar het is goedkoper om rechtstreeks daar te kopen als op een tussensite.
Dan is of recommender of 5% coupon dus nu het hoogste.quote:
Normaal gezien staan op de advertenties ook matentabellen (borstomtrek in cm enzo...).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:07 schreef pazara het volgende:
ik heb 2 truien besteld van taobao in maat l, maar ze zijn allebei te klein
hoe kan dat?
Ik moet ff hard lachenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:07 schreef pazara het volgende:
ik heb 2 truien besteld van taobao in maat l, maar ze zijn allebei te klein
zij de maten in de advertentie chinese kledingmaten?
hoe kan dat?
Dan heb je deze nog niet gezien : http://gathering.tweakers(...)ge/37801335#37801335quote:
Dat is dezelfde gastquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dan heb je deze nog niet gezien : http://gathering.tweakers(...)ge/37801335#37801335
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:41 schreef Xetran het volgende:
het kan toch zijn dat wat hij vraagt klopt?
god wat een klapautistenreactie om daarom te gaan lachen
Met een beetje hersens kun je zelf ook nadenken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:41 schreef Xetran het volgende:
het kan toch zijn dat wat hij vraagt klopt?
god wat een klapautistenreactie om daarom te gaan lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |