Klopt idd. Had vanmorgen wat besteld maar was expiredquote:Op maandag 5 maart 2012 17:49 schreef Koen. het volgende:
BuyInCoins is gestopt met 10%ebay2011 en daarnaast kan je ook niet meer een coupon + recommender invullen. Of was dat al bekend?
Nu de hoogste coupon nog maar 5% ? of zijn er nog hogere?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:49 schreef Koen. het volgende:
BuyInCoins is gestopt met 10%ebay2011 en daarnaast kan je ook niet meer een coupon + recommender invullen. Of was dat al bekend?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef wesleycool het volgende:
die bovenstaande sites zijn muwa... maar Alibaba.com is pas voor echte bazenhandelaars zoals ikniet om de andere sites de grond in te duwen, maar het is goedkoper om rechtstreeks daar te kopen als op een tussensite.
Hij is nu in elk geval expired.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef secondant het volgende:
8%off063 deze werkte bij mij vorige week nog! 8% off
Op Alibaba staan ook veel tussenhandelaars, ook al lijkt het dat ze zelf produceren.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef wesleycool het volgende:
die bovenstaande sites zijn muwa... maar Alibaba.com is pas voor echte bazenhandelaars zoals ikniet om de andere sites de grond in te duwen, maar het is goedkoper om rechtstreeks daar te kopen als op een tussensite.
Dan is of recommender of 5% coupon dus nu het hoogste.quote:
Normaal gezien staan op de advertenties ook matentabellen (borstomtrek in cm enzo...).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:07 schreef pazara het volgende:
ik heb 2 truien besteld van taobao in maat l, maar ze zijn allebei te klein
hoe kan dat?
Ik moet ff hard lachenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:07 schreef pazara het volgende:
ik heb 2 truien besteld van taobao in maat l, maar ze zijn allebei te klein
zij de maten in de advertentie chinese kledingmaten?
hoe kan dat?
Dan heb je deze nog niet gezien : http://gathering.tweakers(...)ge/37801335#37801335quote:
Dat is dezelfde gastquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dan heb je deze nog niet gezien : http://gathering.tweakers(...)ge/37801335#37801335
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:41 schreef Xetran het volgende:
het kan toch zijn dat wat hij vraagt klopt?
god wat een klapautistenreactie om daarom te gaan lachen
Met een beetje hersens kun je zelf ook nadenken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:41 schreef Xetran het volgende:
het kan toch zijn dat wat hij vraagt klopt?
god wat een klapautistenreactie om daarom te gaan lachen
nou dan gaan we samen bazig zijn, en gaan we allebei naar China. (niet vergeten genoeg contant mee te nemen, je kunt niet pinnen bij de vuurwerk shops)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op Alibaba staan ook veel tussenhandelaars, ook al lijkt het dat ze zelf produceren.
Ekte bazen gaan naar China en kopen rechtstreeks bij de fabriek. (Wie heeft er even 10.000 dollar voor me)
[..]
Je kan niet genoeg van die snoeren hebben dus heb er één besteldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef CraHeX het volgende:
Ever-buying heeft weer zo'n 1 cent deal.
Deze keer is het een zwarte iPod/iPhone kabel.
http://www.*everbuyi*ng.com/product30720.html [sterretjes weghalen svp]
Of draadbreuk.. Gebeurt altijd met mijne :/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:03 schreef CraHeX het volgende:
Hetzelfde, het er zelf al zo'n 5 thuisliggen, maar ze eindigen allemaal in zo'n laatje ergens ver weg.
Dan klopt jou teori niet helemaal geloov ik ..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Als ik een sjurt uit Amerika haal bestel ik een 'M', haal ik er eentje uit Sjiena dan doe ik een 'L'. Duh.
Thnx, lekker lange kabel ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef CraHeX het volgende:
Ever-buying heeft weer zo'n 1 cent deal.
Deze keer is het een zwarte iPod/iPhone kabel.
http://www.*everbuyi*ng.com/product30720.html [sterretjes weghalen svp]
als je online besteld hoeft dat niet per sé zo te zijn though, aangezien de webwinkel ook wel eens op europeanen gericht kan zijn, en dus niet spleetogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan klopt jou teori niet helemaal geloov ik ..
ahmerika valt de maat groter uit..
sjina juist kleiner dan de europeeze maat..
ofterl je ahmerikaanse M is dus een L in europa
en je sjineese L is dus een M ..
dan heb je je shurt altijd te klijn
Beetje een faal, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
als je online besteld hoeft dat niet per sé zo te zijn though, aangezien de webwinkel ook wel eens op europeanen gericht kan zijn, en dus niet spleetogen.
En dan staat er nog:quote:Items price: ¥ 13
Domestic shipping: ¥ 13
Subtotal: ¥ 26
Commission (8.00% ,Minimum ¥0): ¥ 2.08
Total: ¥ 28
Rate: 6
Total Price In USD: $ 4.68
Hoeveel zijn die shipping costs daarna dan nog?quote:NOTICE: The payment for your order do NOT including international shipping cost,you need pay shipping cost after items arrived to our warehouse.
Linkje? Ik denk refurbished nl. En dan zijn ze wel echtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef bobbernaut het volgende:
lol DX verkoopt echte* iphones (4s)
*ik weet niet of ze echt echt zijn
www.mediamarkt.comquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef UnitedJunk het volgende:
Waar kan ik nu me Beats koptelefoon beste bestellen?
tjaa, dan koop ik m toch liever in een eckte winkel met garantie enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Linkje? Ik denk refurbished nl. En dan zijn ze wel echt
In Nederland, bij bijvoorbeeld de MediaMarkt of een andere elektronica winkel. In China zijn er vooral namaak Beats, en daar mag je hier niet over pratenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef UnitedJunk het volgende:
Waar kan ik nu me Beats koptelefoon beste bestellen?
********** is best snel alleen klantenservice is niet zo goed als bij FP of BIC.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoe lang duurt Eferbaaing bij jullie ongeveer om te verzenden?
Een vriend heeft twee maanden geleden iets besteld, nog niet aangekomen. Komen ze nooit ben ik bang.
Zelf ook ruim een maand geleden iets besteld, en nog niets binnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |