Nope, ik zet mijn auto graag goed en netjes ergens neer zodat anderen en ikzelf er geen of zo min mogelijk last van hebben. Met zo'n camera/sensor heb ik 't idee dat ik dat 'n stuk beter doe.quote:
Ebayquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:48 schreef menszonderwens het volgende:
Iemand die weet waar ik een goedkope PSP 3004 LCD schermpje kan vinden? PM me dan a.u.b.
Dus is de sitenaam/link geblockt en mag er niks naar Everbuying linken of daaraan gerelateerd worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nou, het feit dat ze zich 10000 keer op Fok geregistreerd hebben om overal spam te posten in gebrekkig google translate Engels heeft ze niet echt geliefd gemaakt onder de modjes hier.
Nee ze zijn gewoon luiquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:57 schreef NextTVH het volgende:
Alles wat ik op de www.dx.com bestel krijgt de status "Backorder". Ligt dit er aan dat het een beta is?
› [gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:42 schreef zoz het volgende:
Iemand ervaring met goeie china led lampen? Of zal ik op het werk al die nieuwe led lampen vervangen voor mijn 40watt lampen van thuis?
idd, ik mis voor de tweede keer een item uit mijn bestelling. Dit keer wel foto's gemaakt en opgestuurd, ben benieuwd..quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
DX mag trouwens wel eens wat aan de service gaan doen anders loopt men wel web met de concurrent die vaak zelfs goedkoper zijn..
Het verzendtermijn begint op het moment dat 'ie trackbaar en dus onderweg is: 'outward office of exchange' (18 dec 2011). Dus die drie weken zijn allang verstreken. In de regel komt een pakketje binnen twee á drie weken binnen. Daarom is het belangrijk dat je eens na gaat vragen na drie weken of zij weten waarom het zo lang duurt. Daarna wacht je geduldig nog een week (of twee) af voor je weer eens informeert als het er nog niet is. Je Paypal-claim kun je na 45 dagen niet meer aanmaken en daarmee heb je minder 'dwang' en moet je hopen dat de verkopende partij gewoon netjes zaken afhandelt, want behalve bij de verkoper, kun je dan niet meer bij iemand aankloppen (behalve bij je creditcardfirma, als je met creditcard/via Paypal met je creditcard hebt betaald, dan kun je bij je CC-firma aankloppen, termijn is daar vaak 60~90 dagen).quote:RA4-----747CN | 2011 | departure from outward office of exchange | 2011-12-18
RA4-----747CN | 2011 | arrival at transit office of exchange | 2011-12-17
RA4-----747CN | 2012 | departure from transit office of exchange | 2012-01-16
RA4-----747CN | 2012 | [..] | 2012-01-16
k'heb bij DX een ticket aangemaakt weet of dat helpt maar heb daar nog steeds geen respond opquote:Op woensdag 15 februari 2012 02:20 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja...
[..]
Het verzendtermijn begint op het moment dat 'ie trackbaar en dus onderweg is: 'outward office of exchange' (18 dec 2011). Dus die drie weken zijn allang verstreken. In de regel komt een pakketje binnen twee á drie weken binnen. Daarom is het belangrijk dat je eens na gaat vragen na drie weken of zij weten waarom het zo lang duurt. Daarna wacht je geduldig nog een week (of twee) af voor je weer eens informeert als het er nog niet is. Je Paypal-claim kun je na 45 dagen niet meer aanmaken en daarmee heb je minder 'dwang' en moet je hopen dat de verkopende partij gewoon netjes zaken afhandelt, want behalve bij de verkoper, kun je dan niet meer bij iemand aankloppen (behalve bij je creditcardfirma, als je met creditcard/via Paypal met je creditcard hebt betaald, dan kun je bij je CC-firma aankloppen, termijn is daar vaak 60~90 dagen).
Zo te zien is je pakje nooit bij het 'inward office of exchange' aangekomen, oftewel in het land waar je woont en is het een tijd 'ergens' onderweg op een 'transit office' blijven liggen, misschien vanwege douane? Daarna is 'ie dus weer doorgestuurd, maar als dat inmiddels ook een maand geleden is, heb ik er nog weinig fiducie in dat het nog aankomen zal. Je kunt je niet meer wenden tot Paypal. Dus ook in dit geval aankloppen bij de verkoper en zo kort en duidelijk mogelijk met alle gegevens vragen hoe dit kan en vragen om een oplossing.
In het headphone topic op tweakersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Negakinu het volgende:
Iemand hier al die rebrand hoofdtelefoons van Yoga op Conrad.nl (Renkforce CD-340 en MC Crypt DJ) besteld? Of kijken jullie de kat nog even uit de boom?![]()
Als iemand hem heeft, schrijf vooral even een korte impressie of review. Kan ik daar eventueel naar verwijzen of toevoegen aan de thread op Head-Fi.
Ik heb het over een e27 lamp. Dus geen zaklamp oid.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
› http://www.google.nl/sear(...)owies+-laser+-uv+-ir
Gewoon kopen bij formido/praxis/gamma voor 39 cent per meter?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:56 schreef Miniem het volgende:
Shiz, de bazensearcher onder ons.
Ik heb van dat 2 aderig zwart rood luidspreker kabel nodig wat je ook voor elektra solderen kan gebruiken.
Waar moet ik op zoeken want ik wordt er geen wijs uit
Ah, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Gewoon kopen bij formido/praxis/gamma voor 39 cent per meter?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:08 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik heb het over een e27 lamp. Dus geen zaklamp oid.
Lol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |