quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
DAN IS DE ROOS WEL EEN BEETJE EEN LANGEN MEISJEN!!!!!!!!! xD xD
Dat kan ook bij Ariëlquote:[..]
Ik gun hem een leuke tijd met MIJ.
Ik zat gisteravond toevallig nog naar hilarische clipjes van Popular met Megan Hilty te kijken.quote:
`quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond toevallig nog naar hilarische clipjes van Popular met Megan Hilty te kijken.
Beetje naar van je, deze.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Pas aan het einde van de zomervakantie naar wicked
Voor 't eerst?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Pas aan het einde van de zomervakantie naar wicked
Waarom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef Renesite het volgende:
Ik ga maar wat anders doen. Moet een beetje wenen.
Ik zat n.a.v. Smash (nieuwe serie van NBC) te kijken naar filmpjes van Megan als Glinda, want ik was benieuwd hoe ze die rol heeft gedaan. Echt hysterisch.quote:
OMG... ik kan niet wachten meeeerrquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Je leven zal nooit meer het zelfde zijn.
Omdat ik bijna nog mijn bankrekening wil plunderen voor twee kaartjes wicked omdat het dan allemaal beter isquote:
Ik ben blij dat dat Scheveningen relatief ver weg ligt anders zou het m'n financiële ondergang betekenen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat ik bijna nog mijn bankrekening wil plunderen voor twee kaartjes wicked omdat het dan allemaal beter is
Hoevaak ben je al geweest?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat Scheveningen relatief ver weg ligt anders zou het m'n financiële ondergang betekenen.
Moet er nog een hotel bij hebben. Want meneer heeft geen rijbewijs dus ik moet midden in de nacht terug rijdenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat Scheveningen relatief ver weg ligt anders zou het m'n financiële ondergang betekenen.
Kwam je zelf mee om er een weekend weg van te maken! Er bestaat ook zoiets als een middagshow!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet er nog een hotel bij hebben. Want meneer heeft geen rijbewijs dus ik moet midden in de nacht terug rijden
Dames, dames!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kwam je zelf mee om er een weekend weg van te maken! Er bestaat ook zoiets als een middagshow!
Waarom edit je je post steedsquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kwam je zelf mee om er een weekend weg van te maken! Er bestaat ook zoiets als een middagshow!
Nee, maar wel benieuwd naar! Heb de NL versie nog maar 1x gezien. Ik hoop dat ie nog even blijft lopen dan kan ik nog een keer of 1, of 2. Of 3.quote:
Ga dan lekker naar het Kurhausquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij verandert je standpunt in mijn nadeel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij vertoont valse-nichten gedrag. GRR
Ah ok... Ik ben bang dat ze enorm gaat tegenvallen door de verhalen die ik hoor, áls zij speelt als ik heen ga..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar wel benieuwd naar! Heb de NL versie nog maar 1x gezien. Ik hoop dat ie nog even blijft lopen dan kan ik nog een keer of 1, of 2. Of 3.
Een collega van mij had Celine en vond haar heel goed!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah ok... Ik ben bang dat ze enorm gaat tegenvallen door de verhalen die ik hoor, áls zij speelt als ik heen ga..
Ik zal straks eens kijken hoe het met mijn geldboom gaatquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik van jou dan een zak met Kurhaus geld?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zal straks eens kijken hoe het met mijn geldboom gaat
Hmm... naja.. we zien het wel, nog een paar maand wachtenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Een collega van mij had Celine en vond haar heel goed!
Kan je wel zo lang wachtenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm... naja.. we zien het wel, nog een paar maand wachten
Allesquote:
Hmmquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles
Ziek, stem kwijt en morgen mondeling Engels, kan amper eten van de keelpijn en wat ik binnen krijg houd ik niet binnen, vanochtend dus op school in elkaar gezakt, ruzie met mijn beste vriendin (waar ik nog allemaal projecten mee heb lopen en eentje een presentatie voor leraren en ouders is, dinsdag al!!). Baaldag dus eigenlijk gewoon
aah Lutte tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles
Ziek, stem kwijt en morgen mondeling Engels, kan amper eten van de keelpijn en wat ik binnen krijg houd ik niet binnen, vanochtend dus op school in elkaar gezakt, ruzie met mijn beste vriendin (waar ik nog allemaal projecten mee heb lopen en eentje een presentatie voor leraren en ouders is, dinsdag al!!). Baaldag dus eigenlijk gewoon
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles
Jezusquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef iBenny het volgende:
Die film volgende week dinsdag begint steeds later.
Gelukkig hoef ik niet moeilijk te doen over een reis terug
Het begint pas om 21:00(dacht eerst 20:30), die film duurt iets meer dan 2 uur, dus tegen de tijd dat het is afgelopen is het wel 23:30quote:
Blij dat ik neit heen ga.. Ben ik pas half 2 thuis. OV zou ik niet meer reddenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het begint pas om 21:00(dacht eerst 20:30), die film duurt iets meer dan 2 uur, dus tegen de tijd dat het is afgelopen is het wel 23:30
WTFquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Blij dat ik neit heen ga.. Ben ik pas half 2 thuis. OV zou ik niet meer redden
Sowieso laatste trein is 02:00 thuis. Maar dan wel de trein van 23:15 op Duivendrechtquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF...
Dan kun er idd beter een andere keer naartoe
Dan zou je het einde moeten missen... das niks neequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sowieso laatste trein is 02:00 thuis. Maar dan wel de trein van 23:15 op Duivendrecht
Eer ik dan in mijn huis ben is het 02:15quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zou je het einde moeten missen... das niks nee
Je gaat logeren bij een vriendje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Ik blijf gewoon in Amsterdam, dat scheelt wel 20 minuten
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je gaat logeren bij een vriendje?![]()
![]()
een vriendjequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je gaat logeren bij een vriendje?![]()
![]()
Ow, heb je een vriendin?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
een vriendje? Neuhj, bij mijn vriendinnetje.
Je hebt een kwal als huisdier?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:58 schreef Renesite het volgende:
Sorry, ik ben een klier. Komt door mijn kwal.
Ik ken hem als een beer...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kent hem niet zoals ik hem ken.
Tjaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo lang al? Die tijd gaat echt snel
...
Ik ook. Maar ook als een trolololoquote:
ja, wat is het nou...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook als een trolololo
Hehehehe over meerdere ledematen ga ik me niet uitlatenquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehehe over meerdere ledematen ga ik me niet uitlaten
Hyvesquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij? Met het plaatje die ik van Hyves heb gehaald?
Ik ook! Lekker anders dan al die andere saaie meuk wat die andere 5 hadden!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat nummer trouwens serieus echt tof
Mijn Schoonmoeder ook!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn moeder gebruikt het nog_____!
Mijn moeder ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn moeder gebruikt het nog_____!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn Schoonmoeder ook!____________!
quote:
Precies, dat vind ik echt niks (meer) aan..quote:
smoelemboekkkkquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Precies, dat vind ik echt niks (meer) aan..
cu2quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb je MySpace(____! ) voor
Sugababesquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
cu2!___!!!_________!!____________!
Herogliefenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kras nog steeds berichten in stenen
Ik wil die laatste graag zien maar al m'n neerlaads hebben tot nu toe gefaald.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ik wil deze film zien...
Marshmallowregen
En deze lijkt me ook wel tof...
Oh shit, ik val door de tipi!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Gezien je icon zou je eerder denken aan rooksignalen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]heb je last van je eierballen?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh shit, ik val door de tipi!!
Grrrrquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:12 schreef roos85 het volgende:
4 weken geleden verslag ingeleverd, cijfer nog steeds niet terug![]()
Cijfers moeten uiterlijk 3 weken na het tentamen/inleveren bekend zijn
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat een woordgrapje benny..
hier de foto
[ afbeelding ]
Het gaat niet meer uit min kopquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:13 schreef iBenny het volgende:
♫ It’s you and me and everybody out there ♫ [ afbeelding ]
Hmm.. ik weet niet... het is aflevering 9. Er zijn nog 3 over.. sowieso volgende week nog een aflevering. Maar kan ook zo zijn dat we vandaag nog niks te weten komen over wie winnaar, verliezer en mol is. Dat is wel vaker gebeurt. Dan kom je er pas achter in de reunie-afleveringquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:32 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, vanavond is de finale van WIDM toch?
nog 3 afleveringen overquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet niet... het is aflevering 9. Er zijn nog 3 over.. sowieso volgende week nog een aflevering. Maar kan ook zo zijn dat we vandaag nog niks te weten komen over wie winnaar, verliezer en mol is. Dat is wel vaker gebeurt. Dan kom je er pas achter in de reunie-aflevering
Al gedaan van de weekquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:22 schreef iBenny het volgende:
Pat, meld jij je aan? - http://www.watschatje.tv/
Oooohwquote:
Ja, ik heb ook moeten puzzelen met mijn rooster. Dus een dag waarop ik een rustige schooldag heb, en een dag waarvan ik nog geen rooster heb ook iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw.
Ik wilde ook, maar zag dat het ene deel tijdens mijn blokeinde(veel deadlines en tentamens) is en de andere helft in de periode waarvoor ik nog geen rooster heb
Nja, het leek me wel leuk maar doe het toch maar nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook moeten puzzelen met mijn rooster. Dus een dag waarop ik een rustige schooldag heb, en een dag waarvan ik nog geen rooster heb ook idd
Kon d'r eigenlijk niet op uit maken wat er te winnen valtquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het leek me wel leuk maar doe het toch maar niet
Ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kon d'r eigenlijk niet op uit maken wat er te winnen valt
Is volgens mij nog niet downloadbaar. Ja, als sceenerquote:
Ik heb hem wel in een goede kwaliteit kunnen kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is volgens mij nog niet downloadbaar. Ja, als sceener
Ik weet niet wat jij goede kwaliteit vindt? Ik zie vaak als comments bij de screeners staat:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hem wel in een goede kwaliteit kunnen kijken.
En wat is ditquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:46 schreef DeZwabber het volgende:
hier ook nog even patsen met mijn laatste fratsen, 3D printer begint er uit te zien als een ding ipv een stapel onderdelen![]()
[ afbeelding ]
Oh, vetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:46 schreef DeZwabber het volgende:
hier ook nog even patsen met mijn laatste fratsen, 3D printer begint er uit te zien als een ding ipv een stapel onderdelen![]()
[ afbeelding ]
Een 3D printer, wil er al twee jaar een bouwen, de voornaamste hindernis zijnde dat je onderdelen moet 3D printen om er eentje te kunnen bouwenquote:
Dat zeker, begint eindelijk een beetje aandacht te krijgen, beetje raar, deze techniek is al 30 jaar oud, en pas een jaar of 5 op deze manier te krijgenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, vet
Erg populair onderwerp de laatste tijd
Ah, nicequote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een 3D printer, wil er al twee jaar een bouwen, de voornaamste hindernis zijnde dat je onderdelen moet 3D printen om er eentje te kunnen bouwen
Twee weken geleden aan een leraar gevraagd of ik de printer van school mocht lenen, en voila, de bouw is begonnen
Ja, op een betaalbare manier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeker, begint eindelijk een beetje aandacht te krijgen, beetje raar, deze techniek is al 30 jaar oud, en pas een jaar of 5 op deze manier te krijgen
Leuk manquote:Ben er zelf bijzonder in geïnteresseerd, en heb vanwege m'n studie nu ook een geldig excuus om er een te maken
Zijn andere soort printers, die printen in gips, of met lasers in vloeibaar / poeder plastic, dit is vrij compact, maar helaas wat minder mooi, de gipsprinter bij ons op school kan full color printen, een laserprinter print heel mooi, in de kleur van het plastic materiaal alleen, het is alleen heel duurquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:00 schreef iBenny het volgende:
Printception!
ik kan me er alleen nog vrij weinig bij voorstellen hoe dit wordt, want ik ken 3D-printers als een soort van grote koelkast
Maar hoe danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn andere soort printers, die printen in gips, of met lasers in vloeibaar / poeder plastic, dit is vrij compact, maar helaas wat minder mooi, de gipsprinter bij ons op school kan full color printen, een laserprinter print heel mooi, in de kleur van het plastic materiaal alleen, het is alleen heel duur
Dit is de simpelste techniek, die daadwerkelijk massief kunststof onderdelen kan printen
Een printkop spuit gesmolten kunststof met de consistentie van tandpasta op een ondergrond, en na het tekenen van een laagje, gaat hij iets omhoog en print dan op de net uitgeprinte laag totdat het hele ding staatquote:
Tenzij je Dirk van der Kooij heet en met een oude lasrobot waar hij een printkop opgezet heeft complete stoelen print, dan is je sliert iets dikkerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:12 schreef DeZwabber het volgende:
dat sliertje dat hij spuit is in het echt maar een halve millimeter breed, of nog dunner
Als je alle onderdelen op een hoop hebt liggen een uurtje of 8, maar chaotisch als ik ben zit de meeste tijd in het wachten op bestellingen en tripjes naar de ijzerhandelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:13 schreef iBenny het volgende:
En o zo'n printer te bouwen ben je ook wel ff bezig lijkt me...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je alle onderdelen op een hoop hebt liggen een uurtje of 8, maar chaotisch als ik ben zit de meeste tijd in het wachten op bestellingen en tripjes naar de ijzerhandel
ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik klaar ben ziet hij er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
tegenwoordig hebben ze ook een kleinere versie, die nog simpeler is maar wel kleinere dingen print
[ afbeelding ]
Dat vind ik toch een redelijke kwaliteitquote:
yep, maar het mooiste van het ding blijft nog wel dat je updates zelf uit kan printenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een redelijke kwaliteit
Hebben!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yep, maar het mooiste van het ding blijft nog wel dat je updates zelf uit kan printen
Dingen zoals dubbele extruders voor verschillende kleuren / soorten plastic in 1 model bijvoorbeeld, of een printkop voor chocolade
Ik ben nu in totaal zo rond de 400 euro kwijt, waarbij de school de geprinte onderdelen niet in rekening heeft gebrachtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben!
Wat kost zo'n geintje normaal eigenlijk? Zag wel een aantal kits enzo. Maar je print nu onderdelen op school dus tja
Mixed Grill.quote:
dikkiieequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mixed Grill.
Shoarma,
Kipfilet,
Kofta,
Aardappeltjes.
Neuh, deed pijn. Na tien minuten wilde ik Wiggle, wiggle, wiggle doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Wel grappig hè om in zo'n ding te liggen
Veel ranziger dan Clean Prep kan niet, dus nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je ook dat ranzige spul moeten drinken?
Smaakt dat ook naar gepureerd karton?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel ranziger dan Clean Prep kan niet, dus nee.
Ja, er schijnt een vanillesmaak aan te zitten. Niet ontdekt. Vier freaking liter op een dagquote:
Dan ken ik dat spul volgens mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, er schijnt een vanillesmaak aan te zitten. Niet ontdekt. Vier freaking liter op een dag
Oh dat is vervelend... Bij deed het in spuiten van de contrast vloeistof meer zeer...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, deed pijn. Na tien minuten wilde ik Wiggle, wiggle, wiggle doen.
Goede detox dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:18 schreef Pheno het volgende:
Je schijt je gehele lichaam leeg. En meer. Dingen die er al jaren inzaten
Heb wel van meer mensen gehoord dat clean prep ontzettend vies is.. Wanneer krijg je de uitslag? Toch niet iets ergs aan de hand??quote:
Oke, spannend! Sterkte in ieder geval!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:35 schreef Pheno het volgende:
Nee, nu was het geen Clean Prep. Dat gedoe heb ik achter de endeldarm, uh rug.
Weet ik niet dat hoor ik volgende week.
je rug werkt nog steeds niet meequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:35 schreef Pheno het volgende:
Nee, nu was het geen Clean Prep. Dat gedoe heb ik achter de endeldarm, uh rug.
Weet ik niet dat hoor ik volgende week.
Ben je al beetje opgeknapt? Was het op school nog beetje gegaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef Lutte het volgende:
Morgen winkelen voor een galajurk
Oh wacht dit zou ik leuk moeten vinden.. Waarom kijk ik er dan al jaren tegenop?
Das toch leukquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef Lutte het volgende:
Morgen winkelen voor een galajurk
Oh wacht dit zou ik leuk moeten vinden.. Waarom kijk ik er dan al jaren tegenop?
Oh dat is echt minder! Hoe komt het dat je daar zo'n last vanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:12 schreef Pheno het volgende:
Mijn nek, mijn schouder, mijn arm. Nee, niet echt.
Omdat de jurken hoog hangen..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch leuk?! Hoezo kijk je er dan tegenop
?
Geen idee, dat zoeken ze nu uit. Gisteren een MRI gehad om nekhernia uit te sluiten. Of niet, maar dan heb ik een klein probleemquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat is echt minder! Hoe komt het dat je daar zo'n last van
hebt? Of heb je daar je onderzoek voor gehad?
hey lieverdquote:
Weet ikquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:48 schreef Kally het volgende:
Ik ga proberen er een beetje uit te zien
En dan de hele dag naar mijn vriendin.
Fijne dag allemaal
Hoe is tquote:
Bij ons stopte de teller op 17 in het eerste jaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:48 schreef PatriQue89 het volgende:
En dat was nummer 3 die is gestopt met de opleiding uit mijn klas
Het jaar is nog niet om, maar ik heb er sowieso nog 9/10 waarvan ik denk dat ze t niet reddenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij ons stopte de teller op 17 in het eerste jaar.
Ja gaat wel weer, dank je. Flink wat paracetamollen (onder dwang want het is compleet tegen mijn principes inquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben je al beetje opgeknapt? Was het op school nog beetje gegaan?
Ohw, op die fiets...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny, de meeste jurken beginnen bij 36 of zelfs 38, dus we gaan naar een winkel die gespecialiseerd is in groep achters gala's (ja die bestaan) maar ik ben dus bang voor een stortvloed aan hartjes en roezeltjes.
En je kunt in principe wel laten verstellen enzo, maar dan moet het zo ingenomen worden dat er geen vorm meer inzit
Kusje voor Pheno trouwens
TOFquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:57 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er mee dansen?
http://zappen.blog.nl/tal(...)n-3-dagen#more-15371
Werk zequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn haar maar eens doen, en naar het werk.
Joe Joe
Dat gaat vaak niet bij avondjurkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:32 schreef Bos81 het volgende:
Lut? Of de jurk een keer te heet wassen? Of is dat ook slecht voor de kleur?
Pfff newbeequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:37 schreef roos85 het volgende:
Ik ben hard op weg maar mijn 25.000ste post
5 jaar was het volgens mij..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:48 schreef Renesite het volgende:
Tot hoe veel jaren geleden moet je je salarisstrookjes bewaren?
Ik kom ook wat te kortquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
5 jaar was het volgens mij..
tot zover terug heb ik het eigenlijk niet eens
Picsquote:
...ohwquote:Ik ga niks verklappen, behalve dat ie lang is en heel mooi hihiIk ben blij
Dan pasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
5 juni is 't gala, dus 6 juni foto's hahaha
Hahahaquote:
Welke kleur heeft-iequote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahahaSowieos moet ie eerst ingemaakt (gelukkig maar een beetje) worden, dan met schoenen aan kijken hoe veel er van de lengte af moet.. Duurt nog wel ff voordat ie klaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |