quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
DAN IS DE ROOS WEL EEN BEETJE EEN LANGEN MEISJEN!!!!!!!!! xD xD
Dat kan ook bij Ariëlquote:[..]
Ik gun hem een leuke tijd met MIJ.
Ik zat gisteravond toevallig nog naar hilarische clipjes van Popular met Megan Hilty te kijken.quote:
`quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond toevallig nog naar hilarische clipjes van Popular met Megan Hilty te kijken.
Beetje naar van je, deze.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Pas aan het einde van de zomervakantie naar wicked
Voor 't eerst?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Pas aan het einde van de zomervakantie naar wicked
Waarom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef Renesite het volgende:
Ik ga maar wat anders doen. Moet een beetje wenen.
Ik zat n.a.v. Smash (nieuwe serie van NBC) te kijken naar filmpjes van Megan als Glinda, want ik was benieuwd hoe ze die rol heeft gedaan. Echt hysterisch.quote:
OMG... ik kan niet wachten meeeerrquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Je leven zal nooit meer het zelfde zijn.
Omdat ik bijna nog mijn bankrekening wil plunderen voor twee kaartjes wicked omdat het dan allemaal beter isquote:
Ik ben blij dat dat Scheveningen relatief ver weg ligt anders zou het m'n financiële ondergang betekenen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat ik bijna nog mijn bankrekening wil plunderen voor twee kaartjes wicked omdat het dan allemaal beter is
Hoevaak ben je al geweest?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat Scheveningen relatief ver weg ligt anders zou het m'n financiële ondergang betekenen.
Moet er nog een hotel bij hebben. Want meneer heeft geen rijbewijs dus ik moet midden in de nacht terug rijdenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat Scheveningen relatief ver weg ligt anders zou het m'n financiële ondergang betekenen.
Kwam je zelf mee om er een weekend weg van te maken! Er bestaat ook zoiets als een middagshow!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet er nog een hotel bij hebben. Want meneer heeft geen rijbewijs dus ik moet midden in de nacht terug rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |