Veel ranziger dan Clean Prep kan niet, dus nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je ook dat ranzige spul moeten drinken?
Smaakt dat ook naar gepureerd karton?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel ranziger dan Clean Prep kan niet, dus nee.
Ja, er schijnt een vanillesmaak aan te zitten. Niet ontdekt. Vier freaking liter op een dagquote:
Dan ken ik dat spul volgens mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, er schijnt een vanillesmaak aan te zitten. Niet ontdekt. Vier freaking liter op een dag
Oh dat is vervelend... Bij deed het in spuiten van de contrast vloeistof meer zeer...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, deed pijn. Na tien minuten wilde ik Wiggle, wiggle, wiggle doen.
Goede detox dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:18 schreef Pheno het volgende:
Je schijt je gehele lichaam leeg. En meer. Dingen die er al jaren inzaten
Heb wel van meer mensen gehoord dat clean prep ontzettend vies is.. Wanneer krijg je de uitslag? Toch niet iets ergs aan de hand??quote:
Oke, spannend! Sterkte in ieder geval!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:35 schreef Pheno het volgende:
Nee, nu was het geen Clean Prep. Dat gedoe heb ik achter de endeldarm, uh rug.
Weet ik niet dat hoor ik volgende week.
je rug werkt nog steeds niet meequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:35 schreef Pheno het volgende:
Nee, nu was het geen Clean Prep. Dat gedoe heb ik achter de endeldarm, uh rug.
Weet ik niet dat hoor ik volgende week.
Ben je al beetje opgeknapt? Was het op school nog beetje gegaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef Lutte het volgende:
Morgen winkelen voor een galajurk
Oh wacht dit zou ik leuk moeten vinden.. Waarom kijk ik er dan al jaren tegenop?
Das toch leukquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef Lutte het volgende:
Morgen winkelen voor een galajurk
Oh wacht dit zou ik leuk moeten vinden.. Waarom kijk ik er dan al jaren tegenop?
Oh dat is echt minder! Hoe komt het dat je daar zo'n last vanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:12 schreef Pheno het volgende:
Mijn nek, mijn schouder, mijn arm. Nee, niet echt.
Omdat de jurken hoog hangen..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch leuk?! Hoezo kijk je er dan tegenop
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |