nog 3 afleveringen overquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet niet... het is aflevering 9. Er zijn nog 3 over.. sowieso volgende week nog een aflevering. Maar kan ook zo zijn dat we vandaag nog niks te weten komen over wie winnaar, verliezer en mol is. Dat is wel vaker gebeurt. Dan kom je er pas achter in de reunie-aflevering
Al gedaan van de weekquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:22 schreef iBenny het volgende:
Pat, meld jij je aan? - http://www.watschatje.tv/
Oooohwquote:
Ja, ik heb ook moeten puzzelen met mijn rooster. Dus een dag waarop ik een rustige schooldag heb, en een dag waarvan ik nog geen rooster heb ook iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw.
Ik wilde ook, maar zag dat het ene deel tijdens mijn blokeinde(veel deadlines en tentamens) is en de andere helft in de periode waarvoor ik nog geen rooster heb
Nja, het leek me wel leuk maar doe het toch maar nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook moeten puzzelen met mijn rooster. Dus een dag waarop ik een rustige schooldag heb, en een dag waarvan ik nog geen rooster heb ook idd
Kon d'r eigenlijk niet op uit maken wat er te winnen valtquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het leek me wel leuk maar doe het toch maar niet
Ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kon d'r eigenlijk niet op uit maken wat er te winnen valt
Is volgens mij nog niet downloadbaar. Ja, als sceenerquote:
Ik heb hem wel in een goede kwaliteit kunnen kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is volgens mij nog niet downloadbaar. Ja, als sceener
Ik weet niet wat jij goede kwaliteit vindt? Ik zie vaak als comments bij de screeners staat:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hem wel in een goede kwaliteit kunnen kijken.
En wat is ditquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:46 schreef DeZwabber het volgende:
hier ook nog even patsen met mijn laatste fratsen, 3D printer begint er uit te zien als een ding ipv een stapel onderdelen![]()
[ afbeelding ]
Oh, vetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:46 schreef DeZwabber het volgende:
hier ook nog even patsen met mijn laatste fratsen, 3D printer begint er uit te zien als een ding ipv een stapel onderdelen![]()
[ afbeelding ]
Een 3D printer, wil er al twee jaar een bouwen, de voornaamste hindernis zijnde dat je onderdelen moet 3D printen om er eentje te kunnen bouwenquote:
Dat zeker, begint eindelijk een beetje aandacht te krijgen, beetje raar, deze techniek is al 30 jaar oud, en pas een jaar of 5 op deze manier te krijgenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, vet
Erg populair onderwerp de laatste tijd
Ah, nicequote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een 3D printer, wil er al twee jaar een bouwen, de voornaamste hindernis zijnde dat je onderdelen moet 3D printen om er eentje te kunnen bouwen
Twee weken geleden aan een leraar gevraagd of ik de printer van school mocht lenen, en voila, de bouw is begonnen
Ja, op een betaalbare manier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeker, begint eindelijk een beetje aandacht te krijgen, beetje raar, deze techniek is al 30 jaar oud, en pas een jaar of 5 op deze manier te krijgen
Leuk manquote:Ben er zelf bijzonder in geïnteresseerd, en heb vanwege m'n studie nu ook een geldig excuus om er een te maken
Zijn andere soort printers, die printen in gips, of met lasers in vloeibaar / poeder plastic, dit is vrij compact, maar helaas wat minder mooi, de gipsprinter bij ons op school kan full color printen, een laserprinter print heel mooi, in de kleur van het plastic materiaal alleen, het is alleen heel duurquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:00 schreef iBenny het volgende:
Printception!
ik kan me er alleen nog vrij weinig bij voorstellen hoe dit wordt, want ik ken 3D-printers als een soort van grote koelkast
Maar hoe danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn andere soort printers, die printen in gips, of met lasers in vloeibaar / poeder plastic, dit is vrij compact, maar helaas wat minder mooi, de gipsprinter bij ons op school kan full color printen, een laserprinter print heel mooi, in de kleur van het plastic materiaal alleen, het is alleen heel duur
Dit is de simpelste techniek, die daadwerkelijk massief kunststof onderdelen kan printen
Een printkop spuit gesmolten kunststof met de consistentie van tandpasta op een ondergrond, en na het tekenen van een laagje, gaat hij iets omhoog en print dan op de net uitgeprinte laag totdat het hele ding staatquote:
Tenzij je Dirk van der Kooij heet en met een oude lasrobot waar hij een printkop opgezet heeft complete stoelen print, dan is je sliert iets dikkerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:12 schreef DeZwabber het volgende:
dat sliertje dat hij spuit is in het echt maar een halve millimeter breed, of nog dunner
Als je alle onderdelen op een hoop hebt liggen een uurtje of 8, maar chaotisch als ik ben zit de meeste tijd in het wachten op bestellingen en tripjes naar de ijzerhandelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:13 schreef iBenny het volgende:
En o zo'n printer te bouwen ben je ook wel ff bezig lijkt me...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je alle onderdelen op een hoop hebt liggen een uurtje of 8, maar chaotisch als ik ben zit de meeste tijd in het wachten op bestellingen en tripjes naar de ijzerhandel
ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik klaar ben ziet hij er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
tegenwoordig hebben ze ook een kleinere versie, die nog simpeler is maar wel kleinere dingen print
[ afbeelding ]
Dat vind ik toch een redelijke kwaliteitquote:
yep, maar het mooiste van het ding blijft nog wel dat je updates zelf uit kan printenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een redelijke kwaliteit
Hebben!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yep, maar het mooiste van het ding blijft nog wel dat je updates zelf uit kan printen
Dingen zoals dubbele extruders voor verschillende kleuren / soorten plastic in 1 model bijvoorbeeld, of een printkop voor chocolade
Ik ben nu in totaal zo rond de 400 euro kwijt, waarbij de school de geprinte onderdelen niet in rekening heeft gebrachtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben!
Wat kost zo'n geintje normaal eigenlijk? Zag wel een aantal kits enzo. Maar je print nu onderdelen op school dus tja
Mixed Grill.quote:
dikkiieequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mixed Grill.
Shoarma,
Kipfilet,
Kofta,
Aardappeltjes.
Neuh, deed pijn. Na tien minuten wilde ik Wiggle, wiggle, wiggle doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Wel grappig hè om in zo'n ding te liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |