Aan de late dit keer. Had je al eerder verwacht.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:04 schreef Copycat het volgende:
De ontblauwing is in volle gang, zie ik.
Altijd een leuk welkomstmoment.
Minder op het toneel verschijnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed hoor D_K.
Wat zie jij voor oplossing?
Niks. Een goeie mod is een onzichtbare mod.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat een zure ontvangst... Wat voor vreselijks heeft Lavenderr sommigen onder ons aangedaan?
Joh, ze is net een uur blauw. En daarbij mogen mods gewoon meedoen aan een discussie, hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:16 schreef Loppe het volgende:
[..]
Niks. Een goeie mod is een onzichtbare mod.
Net zoals DemonHunter? Een goede mod is een betrokken mod, die weet waar hij/of zij over praat en die zijn/haar users kent. En daar met zijn/haar moderatie op inspeelt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:16 schreef Loppe het volgende:
Niks. Een goeie mod is een onzichtbare mod.
of een mod moet zorgen dat er geen ruzie komt, en als er dan 3 gaan ziften op 1 persoon dan lijkt het mij handig dat er gezegd wordt dat er gestopt moet worden?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In 10 minuten zijn er dus al drie mensen die jouw onpartijdigheid in twijfel trekken. Misschien zou je daar eens over moeten nadenken i.p.v. simpel te zeggen dat je onpartijdig bent. Je blijkt in ieder geval naar de users toe geen indruk te wekken dat je dat ook daadwerkelijk bent.
Aan een kleuterjuf ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net zoals DemonHunter? Een goede mod is een betrokken mod, die weet waar hij/of zij over praat en die zijn/haar users kent. En daar met zijn/haar moderatie op inspeelt.
Een onzichtbare mod, daar heeft niemand iets aan.
eh.. DK werd gebast hoor, lees effe die topics door, eerst Lambiekje op vakantie en straksquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
of een mod moet zorgen dat er geen ruzie komt, en als er dan 3 gaan ziften op 1 persoon dan lijkt het mij handig dat er gezegd wordt dat er gestopt moet worden?
Och als users zich niet als een kleuter gedragen, dan hebben ze ook geen last van de kleuterjuf.quote:
"zo werkt het niet, kom eens met bronnen"quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou echt netjes was je niet bezig.
Donder toch op man. Opperhoofd droogtroll komt ook even kijken. Nee dit gaat er echt niet in, ik ben niet de enige die het opvalt. Lavenderr is in deze partijdig als geen ander. Om te kotsen, de kinderachtige achterbakse houding die jullie nu hanteren. De_Kardinaal is de enige die een beetje moeite doet voor zijn posts en dan deze bocht? Jullie zouden jullie ogen uit jullie rotkop moeten schamen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Netjes op een kinderachtige manier ja... Als je dat nog netjes kan noemen dan.
Maak dat de kat wijs zeg.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:55 schreef Lavenderr het volgende:
Partijdig ben ik niet. Tegen steeds maar doorgaand gezuig en schelden ben ik wel.
Ga de topics maar doorlezenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
"zo werkt het niet, kom eens met bronnen"
quote:
Dit is niet eens bashen. Dit is gewoon ronduit schelden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Re het volgende:
[..]
Flikker toch op knul, ik begin je echt strontvervelend te vinden en dat is jammer want we konden altijd redelijk praten, maar dat is nu wel voorbij
[...]
Je bent inderdaad onschuldig. edit, schelden.quote:
Wat ben je met lief? We zijn geen puppies.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Och als users zich niet als een kleuter gedragen, dan hebben ze ook geen last van de kleuterjuf.
Ze is best lief, toch, verder?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze is best lief, toch, verder?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:17 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van een beetje onderbouwing, maar ik denk dat Re alleen probeerde te illustreren dat er ontzettend veel geneesmiddelen op de markt zijn die ontzettend veel mensen helpen. Het feit dat er een aantal erg rotte appels tussen zitten is erg betreurenswaardig.
Mijn karakter ook al, nou nou. Wat heb ik in godesnaam jou aangedaan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je bent inderdaad onschuldig. edit.
Een discussie mag uiteraard best. Strooien met ziektes niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom heeft Hyperviper een ban? Ik zie alleen wat gerommel van Lavenderr in berichten van Hv en van Re?
Dus als je iets tegen Re zegt krijg je een note (zoals ik) of een ban zoals Hv?
Het geheel wordt er niet transparanter op en het draagt ook niet echt bij aan de onpartijdigheid van de moderators.
Apart dat het dit keer wel zo gaat. Als ik een TR omtrent mijn ziekte of opmerkingen daarover gebeurd er nooit wat en dat vindt juist voornamelijk plaats in het gedeelte waar Re de moderator van is. Mag ik daar nu ook met terugwerkende kracht TR's van maken? Waarop bans gaan volgen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een discussie mag uiteraard best. Strooien met ziektes niet.
Je stuurt maar gewoon een mail.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:14 schreef FitnessFreak het volgende:
Wat een kansloze schlemielen zijn jullie. Werkelijk. Een ban?! En niet eens een notificatie waarom en hoe lang? Trieste zaak Lavenderr en co. Wat een verschrikkelijk achterbakse losers zijn jullie. Werkelijk.
Groetjes,
HyperViper.
Wat zeur jij nou weer?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Donder toch op man. Opperhoofd droogtroll komt ook even kijken. Nee dit gaat er echt niet in, ik ben niet de enige die het opvalt. Lavenderr is in deze partijdig als geen ander. Om te kotsen, de kinderachtige achterbakse houding die jullie nu hanteren. De_Kardinaal is de enige die een beetje moeite doet voor zijn posts en dan deze bocht? Jullie zouden jullie ogen uit jullie rotkop moeten schamen.
Dit valt mij echt zo vies tegen dit. Ik had jullie toch echt volwassener ingeschat.
[..]
Maak dat de kat wijs zeg.
Als iemand jou met ziektes aan het uitschelden is dan mag je daar gerust een TR over maken ja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apart dat het dit keer wel zo gaat. Als ik een TR omtrent mijn ziekte of opmerkingen daarover gebeurd er nooit wat en dat vindt juist voornamelijk plaats in het gedeelte waar Re de moderator van is. Mag ik daar nu ook met terugwerkende kracht TR's van maken? Waarop bans gaan volgen?
Het is jammer dat de spytool teveel troep oplevert als hits. Maar ik houd het in gedachten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als iemand jou met ziektes aan het uitschelden is dan mag je daar gerust een TR over maken ja.
Verder hebben we het hier in dit topic over BNW.
Een Yvonne Awards Winnaar 2012 een ban ?quote:
Het is geen heiligverklaring ofzo...quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een Yvonne Awards Winnaar 2012 een ban ?
Hee ik werd 3e en ben net terug van een ban.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een Yvonne Awards Winnaar 2012 een ban ?
Zou ik dan ook aan de beurt zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee ik werd 3e en ben net terug van een ban.
Was voor mij ook even zoeken wie en waarom hoor.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef Bastard het volgende:
Is dit het welkom topic trouwens? Lijkt er wel op, als vanouds zeer moeilijk om kunnen gaan met veranderingen.![]()
Ze moet nog even wennen, denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef Bastard het volgende:
Is dit het welkom topic trouwens? Lijkt er wel op, als vanouds zeer moeilijk om kunnen gaan met veranderingen.![]()
Nou wees dus gewaarschuwdquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zou ik dan ook aan de beurt zijnIk was iets van 2de of zo? Stond ergens in het lijstje
Edit: 3de dus
Dat was zó terecht!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee ik werd 3e en ben net terug van een ban.
Was voor mij ook even zoeken wie en waarom hoor.
Je staat in de wachtrij heb ik gehoord bij de watercooler.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zou ik dan ook aan de beurt zijnIk was iets van 2de of zo? Stond ergens in het lijstje
Edit: 3de dus
Oh dearquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat was zó terecht!
[..]
Je staat in de wachtrij heb ik gehoord bij de watercooler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er nu gebeurd met die Demon_Hunter gast dan? Ontslagen?
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:31 schreef HyperViper het volgende:
Gray en Lavenderr, sitting in a tree.........
Nou nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er nu gebeurd met die Demon_Hunter gast dan? Ontslagen?
D_H is gave dingen doen in het echte leven.![]()
Ah! Daar ben je weerquote:Op maandag 2 juli 2012 14:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Cool! Dat lijk mij ook wel wat.
Zeker nu jij weer terugbent is het een uitdagingquote:Op maandag 2 juli 2012 14:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Thnx babe! Bevalt het modereren je nog een beetje?
You bet your ass.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker nu jij weer terugbent is het een uitdaging
HyperViper2.0quote:Op zondag 8 juli 2012 13:45 schreef Gray het volgende:
HyperViper waarvan zijn naam al bijna een week bovenaan BNW prijkt; het is écht een nieuwe wereld...
Met rust? Je snapt wel dat je in het BNW forum zit waar ik modereer toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:11 schreef Re het volgende:
krijg je er nou een stijf plassertje van Gray om mij lambiekje te noemen... is dat je manier om mij terug te pakken?
laat me gewoon met rust ipv achtervolgertje te spelen en me er vervolgens voor te noten
Ruik je weer onraad?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Copycat het volgende:
Maar Gray laat wel zijn ego achter in de garderobe!
As if.
Haha, ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Altijd. Dat is mijn ego.
Ik vind jouw hautaine toontje nl altijd erg grappig je eigen plank misslaan.
Hou je even in qua taalgebruik wil je? Nergens voor nodig je zo te uiten.quote:
Waarom doe je zo? Heb je een slechte dag vandaag?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Re het volgende:
oh moest nog hooi tussen
en nog een note... woohoo
ik voel me prima hoor, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Heb je een slechte dag vandaag?
Gelukkig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:00 schreef Re het volgende:
[..]
ik voel me prima hoor, maak je geen zorgen
Notities maken van gedrag dat in mijn optiek laakbaar is. Uitlokken juist niet, want kost me alleen maar meer energie die ik hieraan niet wil verspillen.quote:maar wat wil je bereiken met die tig notes die je gezet hebt, is dat om verder uit te lokken of wat?
Let jij op je woorden, dan let ik op m'n knopjes, net alsof jij een gebruiker bent en ik een moderator. Zijn er opmerkingen tov moderatie, dan kan je dat hier bespreken en niet in het topic zelf. Mocht je dan nog niet tevreden zijn, dan weet je waar anders je beklag kan doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:23 schreef Re het volgende:
je lijkt je energie wel verdomd graag op mij te willen spenderen, maar goed, blijf van je knopjes af als je in discussie bent met iemand, want je zit in een machtspositie die erg makkelijk te misbruiken is, zoals gebleken
Heb geveegd en geeditquote:Op woensdag 25 juli 2012 02:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Het Duitse volk maakte precies hetzelfde mee (BNW=imperium)
Ik ben bang dat het topic wat vervuild is. Sorry als ik de troll te veel gevoerd heb.
-edit- doe normaalquote:Op woensdag 25 juli 2012 02:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Het Duitse volk maakte precies hetzelfde mee (BNW=imperium)
Ik ben bang dat het topic wat vervuild is. Sorry als ik de troll te veel gevoerd heb.
Ja, dat was de overweging, en ik heb het zo gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:38 schreef oompaloompa het volgende:
Ik snap dat mijn post verwijderd is, zou salvad0r alleen maar meer uitgelokt hebben, maar ik begrijp niet zo goed waarom de rest allemaal wel is blijven staan.
De thread is e laatste 1-2 paginas totaal inhoudsloos geworden en er is geen enkele inhoudelijke discussie mogelijk. Zou hem om eerlijk te zijn of helemaal dichtgooien of alle onzin verwijderen, zie er zo niet echt toekomst voor, alleen maar meer ge-etter.
just my 2 cents
Mss beter BNW sluiten. Veel goeds zal er niet meer uit voortkomen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou geef je feedback eens dan.
Neem een voorbeeld aan Oompa, die is duidelijk in haar post.
Kijk, dát is een post waar we wat aan hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:54 schreef Loppe het volgende:
[..]
Mss beter BNW sluiten. Veel goeds zal er niet meer uit voortkomen.
Ik zie alleen maar hommeles in de topics.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, dát is een post waar we wat aan hebben.
Meer dan 1 woord + inhoud![]()
Zou het je gelukkig maken als BNW dicht was?
Daar ben je toch zo gek op?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:59 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar hommeles in de topics.
Misschien niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou geef je feedback eens dan.
Neem een voorbeeld aan Oompa, die is duidelijk in haar post.
Er lopen een aantal goede threads waar discussies respectvol zijn en waar interessante stellingen besproken worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:54 schreef Loppe het volgende:
[..]
Mss beter BNW sluiten. Veel goeds zal er niet meer uit voortkomen.
Zo vervelend vind je dat niet, anders zou je niet blijven terugkomen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:59 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar hommeles in de topics.
Dat wil je ook helemaal niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:07 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb 4 meer notes dan de vorige keer dat ik keek (wat misschien al lang geleden is) terwijl ik volgens mij best braaf ben geweest lately. Snap overigens niet waarom je die notes zou willen zien, zou er waarschijnlijk alleen maar opgefokt van raken.
Nou ja, er is blijkbaar een markt voorquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Zo vervelend vind je dat niet, anders zou je niet blijven terugkomen.
[..]
Dat wil je ook helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |