Hij lokt Alfred nu in de val omdat Alfred zijn geheim weet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dolf had een kraai en merel als ouders.
Slechte zaak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:06 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
En ook meer in de Wajong...
Aantal jongeren met Wajong blijft toenemen
DEN HAAG - Het aantal jongeren (tot 27 jaar) met een uitkering voor jonggehandicapten is in de eerste helft van vorig jaar toegenomen tot 75.000. Dat zijn er bijna 4000 meer dan eind 2010.
http://www.nu.nl/economie(...)blijft-toenemen.html
Ergens had je een site en daar kon aan de hand van beperkingen zien waarom mensen wajong kregen. Volgens mij was duidelijk meer dan de helft psychisch.quote:
Je vergeet de moslimfundi's.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit. Ik vind het ook niet kunnen dat die gays in elkaar zijn gebeukt. Maar wat FOK!kers zoal roepen, daar maak ik me niet druk om. Dit forum zit vol met verkapte nazi's, fascisten en antisemieten. Een groepje homohaters kan daar ook nog wel bij.
Plus dat ik niet echt schokkende shit heb gelezen in het topic.
Als je het over de duvel hebtquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Whoehoe Gangsta's Paradise.
Stel me altijd zo voor dat Coolio rapt over de buurt van Hofstad.
Koos heeft een zwager in Egypte. Ik vermoed puur om z'n standpunten kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je vergeet de moslimfundi's.
Die kan je toch prima verdelen onder de fascisten, antisemieten en homohaters?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je vergeet de moslimfundi's.
quote:Mannen en vrouwen Leeftijd totaal Gedeeltelijk arbeidsongeschikt (< 80%) 2005 3 320
Volledig arbeidsongeschikt (>= 80%) 2005 143 710
Algemene en endocriene ziekten 2005 29 860
Psych. aandoeningen, gedragsstoornissen 2005 92 580
Ziekten botspierstelsel 2005 4 750
Ziekten zenuwstelsel, oog en oor 2005 16 140
Ziekten hart, vaatstelsel en bloed 2005 1 370
Ziekten ademhalingsstelsel 2005 690
Ziekten spijsverteringsstelsel 2005 770
Ziekten huid en subcutis 2005 340
Ziekten urogenitaal stelsel 2005 470
Zwangerschap, bevalling en kraambed 2005
http://statline.cbs.nl/St(...)G2,G3,G4&CHARTTYPE=1
De zus MOET bekeerd tot moslima zijn om te kunnen trouwen in Egypte. Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:19 schreef waht het volgende:
[..]
Koos heeft een zwager in Egypte. Ik vermoed puur om z'n standpunten kracht bij te zetten.
Ze kan ook koptisch christen zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De zus MOET bekeerd tot moslima zijn om te kunnen trouwen in Egypte. Dat verklaart een hoop.
Ook als ze met een Kopt getrouwd is?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De zus MOET bekeerd tot moslima zijn om te kunnen trouwen in Egypte. Dat verklaart een hoop.
Of in Nederland getrouwd en daarna verhuisd naar Egypte.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze kan ook koptisch christen zijn
Nope, wereldvreemde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat kan niet in de wereld van die_Hofstadtgruppequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of in Nederland getrouwd en daarna verhuisd naar Egypte.
Dat past wel bij mensen die van de Veluwe komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of getrouwd met een protestantse dominee die eigenlijk homo is!
De koptische gemeenschap schijnt haar nogal te haten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef waht het volgende:
Dat Egyptische meisje dat zo nu en dan bij P&W verschijnt is een Kopt.
Nee, die houden de pret graag binnen de familie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat past wel bij mensen die van de Veluwe komen.
Serieus? Waarom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De koptische gemeenschap schijnt haar nogal te haten.
Nou ja haten is groot , had opgevangen dat men haar niet representatief vindt voor de gemeenschap.quote:
Doet me denken aan die EHEC bacterie in Duitsland, omdat er geen pesticiden waren gebruikt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
Wat een moralisme bij kindernet! Mensen zijn slecht ! Pesticiden doden alles!
Dat was te verwachten. Ze is amper volwassen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja haten is groot , had opgevangen dat men haar niet representatief vindt voor de gemeenschap.
Nee dan niet denk ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook als ze met een Kopt getrouwd is?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar is TS trouwens? Die schijnt een ontzettende hekel te hebben aan politieke correctheid, dus die kan zijn lol wel op met dit topic.
Hehe, lekker pre renaissance.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dan niet denk ik.
Maar een dochter van een kroegbezoeker is afgelopen maand in Egypte met een Egyptenaar getrouwd en die moest zo'n document laten zien dat ze moslim is. Wit document met groene en zwarte tekst en 2 stempels van met die adelaars erop.
De arme man liet een foto ervan bijna huilend zien
Anders konden ze niet trouwen.
Hilarisch inderdaad, huilende mensen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dan niet denk ik.
Maar een dochter van een kroegbezoeker is afgelopen maand in Egypte met een Egyptenaar getrouwd en die moest zo'n document laten zien dat ze moslim is. Wit document met groene en zwarte tekst en 2 stempels van met die adelaars erop.
De arme man liet een foto ervan bijna huilend zien
Anders konden ze niet trouwen.
Harteloos figuur ben je ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad, huilende mensen.
Ik had beter van je verwacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij bent echt nog weker dan koekjesdeeg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is eerder precies in de renaissance. Toen werd het verplicht om te trouwen ten overstaan van een geestelijke functionaris. Voor de renaissance hoefde dat niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, lekker pre renaissance.
En nu ook niet meer, gelukkig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is eerder precies in de renaissance. Toen werd het verplicht om te trouwen ten overstaan van een geestelijke functionaris. Voor de renaissance hoefde dat niet.
Meh, het is nog geen EK hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
Mensen mensen, Wembley vanavond!
Jammer genoeg niet, maar Engeland-Nederland in het Wembley is een mooie wedstrijd.quote:
Zoals België.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, maar Engeland-Nederland in het Wembley is een mooie wedstrijd.
Een van de weinige mooien, normaalgesproken voetballen we enkel tegen derderangs landen.
Ja precies, Belgie, Luxemburg, Moldavie, Andorra en dat soort onzin.quote:
Oh ja, moet nog even bier inslaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
Mensen mensen, Wembley vanavond!
Vlees noch vis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is geen slecht weer maar vrolijk worden doe je er ook niet van.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef GSbrder het volgende:
Klimaat, Chimaat, het weer is een futiliteit.
Immer een dankbaar gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef GSbrder het volgende:
Klimaat, Chimaat, het weer is een futiliteit.
Het nieuws is handig voor alledaagse handelingen. Het weer enkel als je ijskraampjes op scheveningen wil openen of koek-en-zopiestands in Drachten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:33 schreef De_Nuance het volgende:
Nieuws is ook een futiliteit eigenlijk , ik ga al het nieuws unfollowen.
Een mooien wedstrijd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, maar Engeland-Nederland in het Wembley is een mooie wedstrijd.
Een van de weinige mooien, normaalgesproken voetballen we enkel tegen derderangs landen.
Belachelijk inderdaad.quote:
Wat heb ik precies aan nieuws?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het nieuws is handig voor alledaagse handelingen. Het weer enkel als je ijskraampjes op scheveningen wil openen of koek-en-zopiestands in Drachten.
Aandelen kopen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat heb ik precies aan nieuws?
Al gelezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef GSbrder het volgende:
De column van Kustaw Bessems van vanochtend bewijst exact mijn problemen met het samenstellen van de kieslijst van de PvdA, waar gisteren de discussie over ging.
Lees maar eens terug in de Pers van 29-02
Nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef GSbrder het volgende:
De column van Kustaw Bessems van vanochtend bewijst exact mijn problemen met het samenstellen van de kieslijst van de PvdA, waar gisteren de discussie over ging.
Economisch nieuws.quote:
Samen met Piet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:51 schreef waht het volgende:
Foto van Voorschrift in Zuid Afrika:
[ afbeelding ]
Is dat geen Turk?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Al gelezen.
Ben jij stiekem Kustaw?
Neen een Joodsche krullenbol volgens mij.quote:
Weinig. Zolang je nieuws niet kan gebruiken voor je eigen ontwikkeling, is het net zulk vermaak als de wetenschap van het weer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Economisch nieuws.
Wat heb ik aan de zoveelste persoon in Pakistan die zichzelf opblaast of een zedenzaak of het Haagse gekissebis over wie de meeste fouten maakt ?
Daarom, onnodig. Vind het weinig vermakelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weinig. Zolang je nieuws niet kan gebruiken voor je eigen ontwikkeling, is het net zulk vermaak als de wetenschap van het weer.
Ik ben geen Joodse krullenbol.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Neen een Joodsche krullenbol volgens mij.
Dus je leest het Fd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Daarom, onnodig. Vind het weinig vermakelijk.
Nopequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben geen Joodse krullenbol.
Heb jij krullen?
Misschien wel , vind het wel een fijn krantje eigenlijk.quote:
Onzin, ik was ook bij dat congres en er werd echt niet geschoven op de kieslijst om afkomst.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef GSbrder het volgende:
Goh, criminele bendes uit ex-communistische pauperlanden doen hun voordeel met open grenzen?quote:'Omvang Oost-Europese misdaad verzwegen'
De aard en omvang van Oost-Europese misdaad is door Europese politici bewust verzwegen in de aanloop naar de toetreding van Oost-Europese landen tot de Europese Unie.[..]
Dat stond ook in de column: het PvdA vrouwennetwerk wilde dat niet hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, ik was ook bij dat congres en er werd echt niet geschoven op de kieslijst om afkomst.
Grappig icm met je bronquote:
In de Nederlandse politiek heeft iedereen dezelfde feiten en volgt dezelfde media. In Europa kan iedereen wat roepen en na een maand komt iemand er misschien achter dat het van geen kant klopt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:04 schreef waht het volgende:
[..]
Goh, criminele bendes uit ex-communistische pauperlanden doen hun voordeel met open grenzen?
Stop de persen.
Jij ziet er wel Oost Europees uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
Kunnen we niet gewoon een muur om Nederland heen bouwen en iedereen die ook maar enigszins buitenlands oogt het land uitflikkeren?
Nooit meer narigheid, zeg ik je!
Kunnen we samen ons heil elders gaan zoeken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jij ziet er wel Oost Europees uit.
Nee ik wil hier blijven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
Kunnen we niet gewoon een muur om Nederland heen bouwen en iedereen die ook maar enigszins buitenlands oogt het land uitflikkeren?
Chersonissos. Met barbie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kunnen we samen ons heil elders gaan zoeken.
Ditquote:
Jokertje.quote:
Ik heb last van tokkies.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
Jokertje krijgt denk ik wel een administratieve baan of zo. De rest is al afgeschreven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Die Oh Oh Cherso figuren kunnen ze ook beter direct een spuitje geven. No way in hell dat die nog ergens aan de bak komen in de toekomst.
Ze kunnen vast prima terecht in de horeca.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Die Oh Oh Cherso figuren kunnen ze ook beter direct een spuitje geven. No way in hell dat die nog ergens aan de bak komen in de toekomst.
Mijn vader is een allochtoon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
De_Nuance mag mee. GS blijft achter.
Begin maar vast. Ik subsidieer die steentjes en mortel wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |