Ook Moslims zijn mensen mijn waarde. Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:04 schreef remlof het volgende:
Ik ben als mens geboren, niet als moslim of christen of wat voor een sprookjesgelover dan ook
Ja, maar jij draait het omquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook Moslims zijn mensen mijn waarde. Ja.²
Quite so.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Blaming the victim, daar doet het me nu aan denken.
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please.quote:
Homo's een minderwaardigheidscomplex aanpraten, ze een "ziekte" aanpraten, ze wantrouwen en ze achter gesloten deuren willen proppen is anders ook redelijk inperkend m'n beste BSB. Valt gewoon onder blaming the victim, immers als hij zijn "homostage" niet en publique zou 'beoefenen' was er waarschijnlijk niks aan de hand, aldus jou.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please.²
Als je met deze stelling het dispuut nu eens ingegaan was, was alles heel wat beter verlopen BSB.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please.²
Dat doen we toch? jij begon met zeggen dat ze het zelf uitlokken omdat ze roze dragen (quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is een feitelijke constatering die je mij niet hoeft aan te rekenen. Ieder weldenkend mens kan dit beamen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
Valt gewoon onder blaming the victim, immers als hij zijn "homostage" niet en publique zou 'beoefenen' was er waarschijnlijk niks aan de hand, aldus jou.
Het is maar wat je weldenkend noemt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is een feitelijke constatering die je mij niet hoeft aan te rekenen. Ieder weldenkend mens kan dit beamen.²
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:11 schreef Tem het volgende:
Uit respect worden er vanavond kaarsjes gebrand in de darkroom. Waarna het kaarsvet over te tepels van de aanwezigen wordt gegoten.
Uit respect worden er vanavond kaarsjes gebrand in de darkroom. Waarna het kaarsvet over te tepels van de aanwezigen wordt gegoten.
Woord grapje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Heb totaal niks met homo's maar je blijft natuurlijk met je poten van een ander af. Aanpakken die handel dus.
Blijkbaar vind men geweld niet erg, zolang het maar is tegen iemand die ze niet mogen. Beetje hypocriet. Zie je momenteel in andere topics ook.quote:
Ja, dit snap ik dus ook niet. 'Homo's moeten zich maar aanpassen zodat ze niet in elkaar geslagen worden'. Betekent dit dat extreem-rechtsen ook moslims in elkaar mogen trappen die dmv kledij of gedrag laten zien dat ze moslim zijn?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Blijkbaar vind men geweld niet erg, zolang het maar is tegen iemand die ze niet mogen. Beetje hypocriet. Zie je momenteel in andere topics ook.
Ik betwijfel of iemand in dit topic het slachtoffer kent. Dus met traantjes in de ogen snotteren dat dit alles zo vreselijk is zou nogal gemaakt overkomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Blijkbaar vind men geweld niet erg, zolang het maar is tegen iemand die ze niet mogen. Beetje hypocriet. Zie je momenteel in andere topics ook.
Inderdaad. Net als dat topic waarin jij pleit voor geweld op demonstranten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |