Ook Moslims zijn mensen mijn waarde. Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:04 schreef remlof het volgende:
Ik ben als mens geboren, niet als moslim of christen of wat voor een sprookjesgelover dan ook
Ja, maar jij draait het omquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook Moslims zijn mensen mijn waarde. Ja.²
Quite so.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Blaming the victim, daar doet het me nu aan denken.
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please.quote:
Homo's een minderwaardigheidscomplex aanpraten, ze een "ziekte" aanpraten, ze wantrouwen en ze achter gesloten deuren willen proppen is anders ook redelijk inperkend m'n beste BSB. Valt gewoon onder blaming the victim, immers als hij zijn "homostage" niet en publique zou 'beoefenen' was er waarschijnlijk niks aan de hand, aldus jou.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please.²
Als je met deze stelling het dispuut nu eens ingegaan was, was alles heel wat beter verlopen BSB.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please.²
Dat doen we toch? jij begon met zeggen dat ze het zelf uitlokken omdat ze roze dragen (quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is een feitelijke constatering die je mij niet hoeft aan te rekenen. Ieder weldenkend mens kan dit beamen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
Valt gewoon onder blaming the victim, immers als hij zijn "homostage" niet en publique zou 'beoefenen' was er waarschijnlijk niks aan de hand, aldus jou.
Het is maar wat je weldenkend noemt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is een feitelijke constatering die je mij niet hoeft aan te rekenen. Ieder weldenkend mens kan dit beamen.²
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:11 schreef Tem het volgende:
Uit respect worden er vanavond kaarsjes gebrand in de darkroom. Waarna het kaarsvet over te tepels van de aanwezigen wordt gegoten.
Uit respect worden er vanavond kaarsjes gebrand in de darkroom. Waarna het kaarsvet over te tepels van de aanwezigen wordt gegoten.
Woord grapje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Heb totaal niks met homo's maar je blijft natuurlijk met je poten van een ander af. Aanpakken die handel dus.
Blijkbaar vind men geweld niet erg, zolang het maar is tegen iemand die ze niet mogen. Beetje hypocriet. Zie je momenteel in andere topics ook.quote:
Ja, dit snap ik dus ook niet. 'Homo's moeten zich maar aanpassen zodat ze niet in elkaar geslagen worden'. Betekent dit dat extreem-rechtsen ook moslims in elkaar mogen trappen die dmv kledij of gedrag laten zien dat ze moslim zijn?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Blijkbaar vind men geweld niet erg, zolang het maar is tegen iemand die ze niet mogen. Beetje hypocriet. Zie je momenteel in andere topics ook.
Ik betwijfel of iemand in dit topic het slachtoffer kent. Dus met traantjes in de ogen snotteren dat dit alles zo vreselijk is zou nogal gemaakt overkomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Blijkbaar vind men geweld niet erg, zolang het maar is tegen iemand die ze niet mogen. Beetje hypocriet. Zie je momenteel in andere topics ook.
Inderdaad. Net als dat topic waarin jij pleit voor geweld op demonstranten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik dus ook niet. 'Homo's moeten zich maar aanpassen zodat ze niet in elkaar geslagen worden'. Betekent dit dat extreem-rechtsen ook moslims in elkaar mogen trappen die dmv kledij of gedrag laten zien dat ze moslim zijn?
We hoeven het slachtoffer niet te kennen om dit erg te vinden. Ik zou het immers ook erg vinden als een onbekende blanke kale man door een groepje homo's in elkaar getrapt wordt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik betwijfel of iemand in dit topic het slachtoffer kent. Dus met traantjes in de ogen snotteren dat dit alles zo vreselijk is zou nogal gemaakt overkomen.
Waarom zou je dat erg vinden? Je weet toch helemaal niet wat er aan de hand was? Je krijgt hooguit één kant van het verhaal te horen. Misschien probeerde die kale blanke wel een overval te plegen op een gaybar voor bodybuildende leernichten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We hoeven het slachtoffer niet te kennen om dit erg te vinden. Ik zou het immers ook erg vinden als een onbekende blanke kale man door een groepje homo's in elkaar getrapt wordt.
Ja, of misschien was hij wel gehersenspoeld door een shaman waardoor hij dacht dat alles een spelletje was en dit gewoon een missie was zodat hij naar het volgende level kon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou je dat erg vinden? Je weet toch helemaal niet wat er aan de hand was? Je krijgt hooguit één kant van het verhaal te horen. Misschien probeerde die kale blanke wel een overval te plegen op een gaybar voor bodybuildende leernichten.
Juist, en met de info die ik heb vind ik het erg dat die homo verlamd is. Ook al droeg hij misschien wel roze shirtjes.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als dat topic waarin jij pleit voor geweld op demonstranten.
Religieuze mensen irriteren mij ook. En nu? Moeten ze zichzelf maar gaan aanpassen aan mij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het onnatuurlijk. En je irriteert er religieuze mensen mee. En laten we die erg veel hebben in Nederland.²
Nee, dat werkt van die kant niet. Religie komt van de Schepper en is altijd leidend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Religieuze mensen irriteren mij ook. En nu? Moeten ze zichzelf maar gaan aanpassen aan mij?
Dit dus. Niet in de schepper geloven? Dan mogen we je van de trap af flikkeren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat werkt van die kant niet. Religie komt van de Schepper en is altijd leidend.²
Ik ben tegen zinloos geweld. Als je de Schepper daarentegen (bewust en timide) schoffeert of lastert is er van zinloos geen sprake meer wat mij betreft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit dus. Niet in de schepper geloven? Dan mogen we je van de trap af flikkeren.
Duidelijk. BSB is voor geweld als je zijn verzonnen godje beledigd. Maar goed, dat wisten we al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben tegen zinloos geweld. Als je de Schepper daarentegen (bewust en timide) schoffeert of lastert is er van zinloos geen sprake meer wat mij betreft.
Dan vind ik dat je er om vraagt, want het dient geen enkel inhoudelijk doel. Als je wilt beledigen om het beledigen dien je de consequenties te aanvaarden. Dergelijke entiteiten zijn vaak cool en dapper zo achter de 2de hands laptop met aangekoekte vet resten. "Genade, genade..."quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Duidelijk. BSB is voor geweld als je zijn verzonnen godje beledigd. Maar goed, dat wisten we al.
geweld is nooit ok. dat jij dat goedpraat geeft wel aan wat voor een mongool je bent.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je er om vraagt, want het dient geen enkel inhoudelijk doel. Als je wilt beledigen om het beledigen dien je de consequenties te aanvaarden. Dergelijke entiteiten zijn vaak cool en dapper zo achter de 2de hands laptop met aangekoekte vet resten. "Genade, genade..."²
Ja, die homo beledigt om te beledigen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je er om vraagt, want het dient geen enkel inhoudelijk doel. Als je wilt beledigen om het beledigen dien je de consequenties te aanvaarden. Dergelijke entiteiten zijn vaak cool en dapper zo achter de 2de hands laptop met aangekoekte vet resten. "Genade, genade..."²
Dat vind ik ook, totdat je de Schepper (bewust en timide) schoffeert of lastert.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geweld is nooit ok. dat jij dat goedpraat geeft wel aan wat voor een mongool je bent.
Ah daar is je verwijzing weer naar de afslachting van Van Gogh door je favoriete fundi Bouyeri. Gelukkig laat je weer je echte aard zien en jammer dat 'mensen' zoals jij alleen of achter het PCje OF in groepen met wapens wat durven doen. Als ze alleen zijn dan zijn ze altijd bang, mager en wat vies achter de ongetrimde baard. Laf tot op het bot.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, die homo beledigt om te beledigen.
Je stelt dat als je beledigt om te beledigen geweld goed is, en bij homo's keur je het goed, 1+1=2quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Waar maak je dat uit op?²
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, totdat je de Schepper (bewust en timide) schoffeert of lastert.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |