abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:05:46 #251
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_108539401
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:04 schreef remlof het volgende:
Ik ben als mens geboren, niet als moslim of christen of wat voor een sprookjesgelover dan ook :{w
Ook Moslims zijn mensen mijn waarde. Ja. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_108539448
BSB is trots dat hij een topic die over kaalkopjes die homo's mishandelen gaat heeft kunnen veranderen in een moslimtopic.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:09:03 #253
104871 remlof
Europees federalist
pi_108539487
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ook Moslims zijn mensen mijn waarde. Ja. :{

Ja, maar jij draait het om :')

Open maar een moslimtopic in ONZ BSB, mag je het van mij helemaal vollullen :*2
pi_108539519
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Blaming the victim, daar doet het me nu aan denken.
Quite so.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:15:59 #255
13462 BansheeBoy
pi_108539669
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:10 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Quite so.
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_108539781
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please. :{

Homo's een minderwaardigheidscomplex aanpraten, ze een "ziekte" aanpraten, ze wantrouwen en ze achter gesloten deuren willen proppen is anders ook redelijk inperkend m'n beste BSB. Valt gewoon onder blaming the victim, immers als hij zijn "homostage" niet en publique zou 'beoefenen' was er waarschijnlijk niks aan de hand, aldus jou.

Ook dat is redelijk beledigend, iemand kwetsen hoeft niet altijd fysiek te zijn.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108539811
quote:

[..]

Als je met deze stelling het dispuut nu eens ingegaan was, was alles heel wat beter verlopen BSB.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:21:19 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108539836
quote:

[..]

Dat doen we toch? jij begon met zeggen dat ze het zelf uitlokken omdat ze roze dragen ( :')).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:22:06 #259
13462 BansheeBoy
pi_108539854
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
Valt gewoon onder blaming the victim, immers als hij zijn "homostage" niet en publique zou 'beoefenen' was er waarschijnlijk niks aan de hand, aldus jou.
Dit is een feitelijke constatering die je mij niet hoeft aan te rekenen. Ieder weldenkend mens kan dit beamen. :{

pi_108539868
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is een feitelijke constatering die je mij niet hoeft aan te rekenen. Ieder weldenkend mens kan dit beamen. :{

Het is maar wat je weldenkend noemt.

"Ons is nie noodwendig vriende nie, maar daar is ook nie genoeg redes waarom ons noodwendig vyande moet wees nie."
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 12:47:28 #261
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_108540590
Vreselijk voor die man zeg. ;(
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_108541402
Uit respect worden er vanavond kaarsjes gebrand in de darkroom. Waarna het kaarsvet over te tepels van de aanwezigen wordt gegoten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 13:11:14 ]
pi_108541425
quote:
9s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:11 schreef Tem het volgende:
Uit respect worden er vanavond kaarsjes gebrand in de darkroom. Waarna het kaarsvet over te tepels van de aanwezigen wordt gegoten.
:')
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_108541455
Humor. Bah.
pi_108541459
quote:
:D
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 13:18:20 #266
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_108541652
quote:
:D
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_108541698
Heb totaal niks met homo's maar je blijft natuurlijk met je poten van een ander af. Aanpakken die handel dus.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:26:38 #268
13462 BansheeBoy
pi_108541953
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Heb totaal niks met homo's maar je blijft natuurlijk met je poten van een ander af. Aanpakken die handel dus.
Woord grapje? :{

pi_108542026
Waar is TS trouwens? Die schijnt een ontzettende hekel te hebben aan politieke correctheid, dus die kan zijn lol wel op met dit topic.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108542736
quote:
_O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_108542746
Heerlijk topic is dit geworden :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108542854
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:48 schreef bijdehand het volgende:
Heerlijk topic is dit geworden :D
Blijkbaar vind men geweld niet erg, zolang het maar is tegen iemand die ze niet mogen. Beetje hypocriet. Zie je momenteel in andere topics ook.
pi_108542904
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Blijkbaar vind men geweld niet erg, zolang het maar is tegen iemand die ze niet mogen. Beetje hypocriet. Zie je momenteel in andere topics ook.
Ja, dit snap ik dus ook niet. 'Homo's moeten zich maar aanpassen zodat ze niet in elkaar geslagen worden'. Betekent dit dat extreem-rechtsen ook moslims in elkaar mogen trappen die dmv kledij of gedrag laten zien dat ze moslim zijn?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108542907
quote:

[..]

Ik betwijfel of iemand in dit topic het slachtoffer kent. Dus met traantjes in de ogen snotteren dat dit alles zo vreselijk is zou nogal gemaakt overkomen.
pi_108542911
quote:

[..]

Inderdaad. Net als dat topic waarin jij pleit voor geweld op demonstranten.
pi_108542930
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, dit snap ik dus ook niet. 'Homo's moeten zich maar aanpassen zodat ze niet in elkaar geslagen worden'. Betekent dit dat extreem-rechtsen ook moslims in elkaar mogen trappen die dmv kledij of gedrag laten zien dat ze moslim zijn?
Ja.
And remember, respect is everything!
pi_108542958
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik betwijfel of iemand in dit topic het slachtoffer kent. Dus met traantjes in de ogen snotteren dat dit alles zo vreselijk is zou nogal gemaakt overkomen.
We hoeven het slachtoffer niet te kennen om dit erg te vinden. Ik zou het immers ook erg vinden als een onbekende blanke kale man door een groepje homo's in elkaar getrapt wordt.
pi_108543184
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

We hoeven het slachtoffer niet te kennen om dit erg te vinden. Ik zou het immers ook erg vinden als een onbekende blanke kale man door een groepje homo's in elkaar getrapt wordt.
Waarom zou je dat erg vinden? Je weet toch helemaal niet wat er aan de hand was? Je krijgt hooguit één kant van het verhaal te horen. Misschien probeerde die kale blanke wel een overval te plegen op een gaybar voor bodybuildende leernichten.
pi_108543250
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom zou je dat erg vinden? Je weet toch helemaal niet wat er aan de hand was? Je krijgt hooguit één kant van het verhaal te horen. Misschien probeerde die kale blanke wel een overval te plegen op een gaybar voor bodybuildende leernichten.
Ja, of misschien was hij wel gehersenspoeld door een shaman waardoor hij dacht dat alles een spelletje was en dit gewoon een missie was zodat hij naar het volgende level kon.
pi_108543296
Dat weet je nooit.
pi_108543372
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:05 schreef Ulx het volgende:
Dat weet je nooit.
Juist, en met de info die ik heb vind ik het erg dat die homo verlamd is. Ook al droeg hij misschien wel roze shirtjes.
pi_108543589
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:53 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Inderdaad. Net als dat topic waarin jij pleit voor geweld op demonstranten.
_O- _O_
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_108544172
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind het onnatuurlijk. En je irriteert er religieuze mensen mee. En laten we die erg veel hebben in Nederland. :{

Religieuze mensen irriteren mij ook. En nu? Moeten ze zichzelf maar gaan aanpassen aan mij? :')
pi_108544718
http://www.mathijsbeugelink.nl/

Triest dat er debielen zijn die moeite hebben met zo'n persoon vanwege z'n geaardheid en 'm daarom een trap af donderen.

Ik zou ze graag eens willen "spreken."
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:04:34 #285
13462 BansheeBoy
pi_108551985
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Religieuze mensen irriteren mij ook. En nu? Moeten ze zichzelf maar gaan aanpassen aan mij? :')
Nee, dat werkt van die kant niet. Religie komt van de Schepper en is altijd leidend. :{

pi_108552024
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, dat werkt van die kant niet. Religie komt van de Schepper en is altijd leidend. :{

Dit dus. Niet in de schepper geloven? Dan mogen we je van de trap af flikkeren.
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:08:22 #287
13462 BansheeBoy
pi_108552096
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit dus. Niet in de schepper geloven? Dan mogen we je van de trap af flikkeren.
Ik ben tegen zinloos geweld. Als je de Schepper daarentegen (bewust en timide) schoffeert of lastert is er van zinloos geen sprake meer wat mij betreft. :{

Maar ik ga nu aan de spijs. Moeder de vrouw heeft een heerlijke bord met rijst en gezalfde kippenpoten op tafel geduwd. :{

Geduwd. :{

pi_108552241
Die schepper van jou is wel een laffe klootzak, als hij mensen niet zelf kan straffen, maar dat laat doen door een stelletje honden.
pi_108553292
Dat blijft het jammere: mensen die in een bepaalde schepper geloven en geweld verheerlijken (of gebruiken) tegen degenen die dat niet doen of dingen doen die volgens die schepper niet zouden mogen.

Waarom niet deze mensen gewoon laten leven en doen wat zij niet kunnen laten.
Jij gelooft en leeft volgens de regels van dat geloof en wat andere mensen er mee doen is hun probleem.
De schepper oordeelt wel over die mensen en is de enige die eventueel geweld mag gebruiken wanneer iemand de schepper zou beledigen.

Zo zie ik het tenminste, als agnostische ketter zijnde ;).
Neil LOVES Carrots!
pi_108554216
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben tegen zinloos geweld. Als je de Schepper daarentegen (bewust en timide) schoffeert of lastert is er van zinloos geen sprake meer wat mij betreft. :{
Duidelijk. BSB is voor geweld als je zijn verzonnen godje beledigd. Maar goed, dat wisten we al.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:05:58 #291
13462 BansheeBoy
pi_108554333
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Duidelijk. BSB is voor geweld als je zijn verzonnen godje beledigd. Maar goed, dat wisten we al.
Dan vind ik dat je er om vraagt, want het dient geen enkel inhoudelijk doel. Als je wilt beledigen om het beledigen dien je de consequenties te aanvaarden. Dergelijke entiteiten zijn vaak cool en dapper zo achter de 2de hands laptop met aangekoekte vet resten. "Genade, genade..." :{

pi_108554391
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan vind ik dat je er om vraagt, want het dient geen enkel inhoudelijk doel. Als je wilt beledigen om het beledigen dien je de consequenties te aanvaarden. Dergelijke entiteiten zijn vaak cool en dapper zo achter de 2de hands laptop met aangekoekte vet resten. "Genade, genade..." :{

geweld is nooit ok. dat jij dat goedpraat geeft wel aan wat voor een mongool je bent. :r
pi_108554393
quote:

[..]

Ja, die homo beledigt om te beledigen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:09:25 #294
13462 BansheeBoy
pi_108554482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

geweld is nooit ok. dat jij dat goedpraat geeft wel aan wat voor een mongool je bent. :r
Dat vind ik ook, totdat je de Schepper (bewust en timide) schoffeert of lastert. :{

pi_108554526
quote:

[..]

Ah daar is je verwijzing weer naar de afslachting van Van Gogh door je favoriete fundi Bouyeri. Gelukkig laat je weer je echte aard zien en jammer dat 'mensen' zoals jij alleen of achter het PCje OF in groepen met wapens wat durven doen. Als ze alleen zijn dan zijn ze altijd bang, mager en wat vies achter de ongetrimde baard. Laf tot op het bot.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:10:41 #296
13462 BansheeBoy
pi_108554542
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, die homo beledigt om te beledigen.
Ja? Waar maak je dat uit op? :?

woensdag 29 februari 2012 @ 19:10:57 #297
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108554556
Ik vind het zorgwekkend dat zaken worden omgedraaid, dat gedaan wordt alsof het slachtoffer het zelf uitgelokt is door homo te zijn, terwijl deze man volgens het artikel niemand kwaad deed en gewoon uit een kroeg kwam lopen.

Hoe heeft hij dit uitgelokt?

En waarom ga ik weer in discussie met BSB, die toch alles met religie verbindt en niet voor rede vatbaar is...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108554578
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja? Waar maak je dat uit op? :?

Je stelt dat als je beledigt om te beledigen geweld goed is, en bij homo's keur je het goed, 1+1=2
pi_108554630
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, totdat je de Schepper (bewust en timide) schoffeert of lastert. :{

:*
pi_108554681
quote:
Kinderachtig :).
And remember, respect is everything!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')