Uiteraard, maar helemaal los van het foute gedrag, het is een gegeven dat het er kan zijn, en dan is vaak verstandiger om je daaraan aan te passen. Ik heb mijn gedrag ook wel eens aangepast aan dat soort figuren, door op te houden met adrem reageren en het op een lopen te zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch van de zotten dat homo's zich moeten aanpassen zodat ze potenrammers niet tegen het zere been zouden schoppen? Bullcrap. Mensen die zinloos geweld (verbaal en nonverbaal) plegen dienen hun gedrag aan te passen.
Dit is exact wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uiteraard, maar helemaal los van het foute gedrag, het is een gegeven dat het er kan zijn, en dan is vaak verstandiger om je daaraan aan te passen. Ik heb mijn gedrag ook wel eens aangepast aan dat soort figuren, door op te houden met adrem reageren en het op een lopen te zetten.
Het is niet onnatuurlijk, anders zou het er toch niet zijn? En religie is niet aangeboren, dat wordt aangeleerd, niets natuurlijks aan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het onnatuurlijk. En je irriteert er religieuze mensen mee. En laten we die erg veel hebben in Nederland.²
Jawel, iedereen wordt als Moslim geboren. Echter, de omgeving verandert het of houdt het in stand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is niet onnatuurlijk, anders zou het er toch niet zijn? En religie is niet aangeboren, dat wordt aangeleerd, niets natuurlijks aan.
Wie zegt dat die potenrammers religieus gemotiveerd waren? Ik stelde die vraag al eerder in het topic.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is niet onnatuurlijk, anders zou het er toch niet zijn? En religie is niet aangeboren, dat wordt aangeleerd, niets natuurlijks aan.
Die irriteren andere mensen weer....en laten nu een hoop mensen zich irriteren aan die 'gelovigen'. Kortom..jij staat bij mij nog onder de homo. Immers een geloof kies je, een geaardheid niet. Hoe bevalt dat , onder de homo te staan op de sociale ladder??quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het onnatuurlijk. En je irriteert er religieuze mensen mee. En laten we die erg veel hebben in Nederland.²
Dat zeg ik niet. Ik reageerde op Banshee's post, hij haalde er religieuzen bij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wie zegt dat die potenrammers religieus gemotiveerd waren? Ik stelde die vraag al eerder in het topic.
Wacht even hoor...welk gedrag moeten ze dan veranderen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Als beide partijen hun gedrag veranderen tref je elkaar eerder bij het midden aan. En dat is wat je wilt.
Ze hadden binnen moeten blijven? Ze hadden maar niet naar een homo-cafe moeten gaan? Ze hadden zelf maar vast van de trap moeten springen?quote:Beugelink kwam in de nacht van carnavalszaterdag op zondag rond 4.15 uur De Popcorn aan de Paleisring uit. Kort daarop begonnen twee blanke, kale jongens Beugelink en zijn vrienden uit te schelden voor kankerhomo en ze maakten andere opmerkingen over hun geaardheid.
Een van de vrienden kreeg een kopstoot,Beugelink zelf werd de trap van de fietsenkelder afgeduwd.
bron
Ook Moslims zijn mensen mijn waarde. Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:04 schreef remlof het volgende:
Ik ben als mens geboren, niet als moslim of christen of wat voor een sprookjesgelover dan ook
Ja, maar jij draait het omquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook Moslims zijn mensen mijn waarde. Ja.²
Quite so.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Blaming the victim, daar doet het me nu aan denken.
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please.quote:
Homo's een minderwaardigheidscomplex aanpraten, ze een "ziekte" aanpraten, ze wantrouwen en ze achter gesloten deuren willen proppen is anders ook redelijk inperkend m'n beste BSB. Valt gewoon onder blaming the victim, immers als hij zijn "homostage" niet en publique zou 'beoefenen' was er waarschijnlijk niks aan de hand, aldus jou.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please.²
Als je met deze stelling het dispuut nu eens ingegaan was, was alles heel wat beter verlopen BSB.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please.²
Dat doen we toch? jij begon met zeggen dat ze het zelf uitlokken omdat ze roze dragen (quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is een feitelijke constatering die je mij niet hoeft aan te rekenen. Ieder weldenkend mens kan dit beamen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
Valt gewoon onder blaming the victim, immers als hij zijn "homostage" niet en publique zou 'beoefenen' was er waarschijnlijk niks aan de hand, aldus jou.
Het is maar wat je weldenkend noemt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is een feitelijke constatering die je mij niet hoeft aan te rekenen. Ieder weldenkend mens kan dit beamen.²
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:11 schreef Tem het volgende:
Uit respect worden er vanavond kaarsjes gebrand in de darkroom. Waarna het kaarsvet over te tepels van de aanwezigen wordt gegoten.
Uit respect worden er vanavond kaarsjes gebrand in de darkroom. Waarna het kaarsvet over te tepels van de aanwezigen wordt gegoten.
Woord grapje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Heb totaal niks met homo's maar je blijft natuurlijk met je poten van een ander af. Aanpakken die handel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |