Jij bent echt nog weker dan koekjesdeeg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad, huilende mensen.
Het is eerder precies in de renaissance. Toen werd het verplicht om te trouwen ten overstaan van een geestelijke functionaris. Voor de renaissance hoefde dat niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, lekker pre renaissance.
En nu ook niet meer, gelukkig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is eerder precies in de renaissance. Toen werd het verplicht om te trouwen ten overstaan van een geestelijke functionaris. Voor de renaissance hoefde dat niet.
Meh, het is nog geen EK hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
Mensen mensen, Wembley vanavond!
Jammer genoeg niet, maar Engeland-Nederland in het Wembley is een mooie wedstrijd.quote:
Zoals België.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, maar Engeland-Nederland in het Wembley is een mooie wedstrijd.
Een van de weinige mooien, normaalgesproken voetballen we enkel tegen derderangs landen.
Ja precies, Belgie, Luxemburg, Moldavie, Andorra en dat soort onzin.quote:
Oh ja, moet nog even bier inslaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
Mensen mensen, Wembley vanavond!
Vlees noch vis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is geen slecht weer maar vrolijk worden doe je er ook niet van.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef GSbrder het volgende:
Klimaat, Chimaat, het weer is een futiliteit.
Immer een dankbaar gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef GSbrder het volgende:
Klimaat, Chimaat, het weer is een futiliteit.
Het nieuws is handig voor alledaagse handelingen. Het weer enkel als je ijskraampjes op scheveningen wil openen of koek-en-zopiestands in Drachten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:33 schreef De_Nuance het volgende:
Nieuws is ook een futiliteit eigenlijk , ik ga al het nieuws unfollowen.
Een mooien wedstrijd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, maar Engeland-Nederland in het Wembley is een mooie wedstrijd.
Een van de weinige mooien, normaalgesproken voetballen we enkel tegen derderangs landen.
Belachelijk inderdaad.quote:
Wat heb ik precies aan nieuws?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het nieuws is handig voor alledaagse handelingen. Het weer enkel als je ijskraampjes op scheveningen wil openen of koek-en-zopiestands in Drachten.
Aandelen kopen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat heb ik precies aan nieuws?
Al gelezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef GSbrder het volgende:
De column van Kustaw Bessems van vanochtend bewijst exact mijn problemen met het samenstellen van de kieslijst van de PvdA, waar gisteren de discussie over ging.
Lees maar eens terug in de Pers van 29-02
Nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef GSbrder het volgende:
De column van Kustaw Bessems van vanochtend bewijst exact mijn problemen met het samenstellen van de kieslijst van de PvdA, waar gisteren de discussie over ging.
Lees maar eens terug in de Pers van 29-02
Economisch nieuws.quote:
Samen met Piet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:51 schreef waht het volgende:
Foto van Voorschrift in Zuid Afrika:
[ afbeelding ]
Is dat geen Turk?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Al gelezen.
Ben jij stiekem Kustaw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |