Nee, die houden de pret graag binnen de familie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat past wel bij mensen die van de Veluwe komen.
Serieus? Waarom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De koptische gemeenschap schijnt haar nogal te haten.
Nou ja haten is groot , had opgevangen dat men haar niet representatief vindt voor de gemeenschap.quote:
Doet me denken aan die EHEC bacterie in Duitsland, omdat er geen pesticiden waren gebruikt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
Wat een moralisme bij kindernet! Mensen zijn slecht ! Pesticiden doden alles!
Dat was te verwachten. Ze is amper volwassen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja haten is groot , had opgevangen dat men haar niet representatief vindt voor de gemeenschap.
Nee dan niet denk ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook als ze met een Kopt getrouwd is?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar is TS trouwens? Die schijnt een ontzettende hekel te hebben aan politieke correctheid, dus die kan zijn lol wel op met dit topic.
Hehe, lekker pre renaissance.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dan niet denk ik.
Maar een dochter van een kroegbezoeker is afgelopen maand in Egypte met een Egyptenaar getrouwd en die moest zo'n document laten zien dat ze moslim is. Wit document met groene en zwarte tekst en 2 stempels van met die adelaars erop.
De arme man liet een foto ervan bijna huilend zien
Anders konden ze niet trouwen.
Hilarisch inderdaad, huilende mensen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dan niet denk ik.
Maar een dochter van een kroegbezoeker is afgelopen maand in Egypte met een Egyptenaar getrouwd en die moest zo'n document laten zien dat ze moslim is. Wit document met groene en zwarte tekst en 2 stempels van met die adelaars erop.
De arme man liet een foto ervan bijna huilend zien
Anders konden ze niet trouwen.
Harteloos figuur ben je ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad, huilende mensen.
Ik had beter van je verwacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij bent echt nog weker dan koekjesdeeg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is eerder precies in de renaissance. Toen werd het verplicht om te trouwen ten overstaan van een geestelijke functionaris. Voor de renaissance hoefde dat niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, lekker pre renaissance.
En nu ook niet meer, gelukkig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is eerder precies in de renaissance. Toen werd het verplicht om te trouwen ten overstaan van een geestelijke functionaris. Voor de renaissance hoefde dat niet.
Meh, het is nog geen EK hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
Mensen mensen, Wembley vanavond!
Jammer genoeg niet, maar Engeland-Nederland in het Wembley is een mooie wedstrijd.quote:
Zoals België.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, maar Engeland-Nederland in het Wembley is een mooie wedstrijd.
Een van de weinige mooien, normaalgesproken voetballen we enkel tegen derderangs landen.
Ja precies, Belgie, Luxemburg, Moldavie, Andorra en dat soort onzin.quote:
Oh ja, moet nog even bier inslaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
Mensen mensen, Wembley vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |