Tyfuslijers.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
Even stukje gekopieerd over rijke mensen:
[..]
Vooral die laatste, helden.
Moderator op FOK! schijnt een vetpot te zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat student tegenwoordig bovenmodaal betaalde. Heb ik toch iets foutgedaan.
This is Sparta.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We jatten snoepjes van kindjes.
FP-lezerquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:53 schreef Drugshond het volgende:
Meer mensen in de bijstand
Het aantal Nederlanders in de bijstand is vorig jaar licht gestegen. Eind 2011 kregen 316 duizend mensen een bijstandsuitkering. Dat zijn er negenduizend meer dan een jaar eerder, blijkt woensdag uit cijfers van het CBS.
Sinds begin 2009 is het aantal bijstandsuitkeringen bijna voortdurend gestegen. De stijging van vorig jaar was echter lager dan in de twee voorgaande jaren. In 2010 was nog sprake van een stijging van 26 duizend bijstandsuitkeringen.
Aan jongeren tot 27 jaar zijn duizend bijstandsuitkeringen minder verstrekt dan een jaar eerder. In 2010 nam het aantal uitkeringen onder jongeren nog toe met ruim zevenduizend.
Van de grote gemeenten steeg het aantal bijstanduitkeringen tussen 2009 en 2011 in Almere met 46 procent het meest.
-------------------------------------
Kennis/Krachtwijk
Prima toch, de vraag is in wiens tuin het dan belandt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
Meer uitkeringen. Oplossing kabinet: gemeenten minder geld geven voor het uitkeren van Bijstandsuitkeringen. Dat noemt men dan een bezuiniging, terwijl het enige wat het kabinet doet is de problemen over de schutting flikkeren.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, iedereen wordt als Moslim geboren. Echter, de omgeving verandert het of houdt het in stand.²
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
Dit soort postings zijn echt geweldig.
[..]
Ik ben het nog steeds.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
Jullie zijn allemaal moslim geweest
Je moeder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
Lol.quote:
Ik ben als christen geboren.quote:
Muil hauwe ouwe!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
Dat was een bad trip.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
Je bent een beste vent, maar in dat topic hang je echt de hypocriete jankbal uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
Het is niet echt hilarisch vind ik.
D_H zit hier ook al jaren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
Hij zit hier al jaar en dag zo, waarom of FOK zo'n idioot gedoogd is me vreemd.
Hij legt het er lekker dik bovenop.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
Goh, ook ik heb gevoelens, gek he.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een beste vent, maar in dat topic hang je echt de hypocriete jankbal uit.
Mag niet van wahtquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, ook ik heb gevoelens, gek he.
Koos.quote:
Ja, als het om nichten gaat. Maar zonder moeite roep je hier de ergste shit over negers of moslims. Maakt verder ook niet uit, maar ik moest wel een beetje gniffelen toen jij onthulde hoe geschokt je wel niet was in dat topic. Ook wat naief overigens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, ook ik heb gevoelens, gek he.
Met gevoelens krijg je R&P of OUD-taferelen.quote:
Onzin, ik heb nergens dingen van die aard lopen roepen, dat moslims in elkaar geslagen mogen worden omdat ze het zelf uitlokken hier door over straat te lopen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, als het om nichten gaat. Maar zonder moeite roep je hier de ergste shit over negers of moslims. Maakt verder ook niet uit, maar ik moest wel een beetje gniffelen toen jij onthulde hoe geschokt je wel niet was in dat topic. Ook wat naief overigens.
Ook niet van waht, emoties zijn verboten!!quote:
Onder de gordel en mes in de rug streken inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Met gevoelens krijg je R&P of OUD-taferelen.
Nee, je had het meer over bommen en granaten en overgoot dergelijk gelul met een sausje superioriteitsgevoel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, ik heb nergens dingen van die aard lopen roepen, dat moslims in elkaar geslagen mogen worden omdat ze het zelf uitlokken hier door over straat te lopen of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken dat je van een ander af te blijven hebt. Laten we dat nou eens als uitgangspunt nemen. Please.²
Neen, duizend bommen en granaten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je had het meer over bommen en granaten en overgoot dergelijk gelul met een sausje superioriteitsgevoel.
Dat sterretje is zo gedicht met wat epoxyhars.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:14 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel het voor hun eigen bestwil wel beter is niet te dicht in mijn buurt te komen, want zoals Carglass al zegt, ieder sterretje kan een scheur worden.
Nou ja, dat hoort ook bij politiek. Maar daar moet je een schild voor creëren, hetgeen we hier ook doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Onder de gordel en mes in de rug streken inderdaad.
Na gedane arbeid levert den epoxyharsbuks deze substantie vanzelf.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat sterretje is zo gedicht met wat epoxyhars.
Maakt verder ook niet uit. Ik vind het ook niet kunnen dat die gays in elkaar zijn gebeukt. Maar wat FOK!kers zoal roepen, daar maak ik me niet druk om. Dit forum zit vol met verkapte nazi's, fascisten en antisemieten. Een groepje homohaters kan daar ook nog wel bij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, duizend bommen en granaten.
Ik geloof echt niet dat hier zoveel extremisten zitten. Dit blijft teh intarwebs.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit. Ik vind het ook niet kunnen dat die gays in elkaar zijn gebeukt. Maar wat FOK!kers zoal roepen, daar maak ik me niet druk om. Dit forum zit vol met verkapte nazi's, fascisten en antisemieten. Een groepje homohaters kan daar ook nog wel bij.
Plus dat ik niet echt schokkende shit heb gelezen in het topic.
Meeste is ook verwijderd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit. Ik vind het ook niet kunnen dat die gays in elkaar zijn gebeukt. Maar wat FOK!kers zoal roepen, daar maak ik me niet druk om. Dit forum zit vol met verkapte nazi's, fascisten en antisemieten. Een groepje homohaters kan daar ook nog wel bij.
Sinds kort een oud wijf? Waar maak je je druk om zeg...quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle Politici zouden hier eerst een paar maanden moeten meelopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef waht het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoort ook bij politiek. Maar daar moet je een schild voor creëren, hetgeen we hier ook doen.
Nergens om, dat zeg ik toch juist?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sinds kort een oud wijf? Waar maak je je druk om zeg...
Je maakt je er al 2 paginas druk om.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nergens om, dat zeg ik toch juist?
Imbeciel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |