quote:
RTL hè , misschien hadden ze een contract met Heinz. Was wel duidelijk in beeld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad!
Waarom of ze niet gewoon zeggen; waarde is schaarste; bij meer geld is er minder schaarste dus minder waarde.
NEE, HET IS KETCHUP! EEN FLES KETCHUP DAT KLODDERT!
Wellicht, maar goed half intellectueel Nederland zat met een facepalm en lach voor de tv terwijl Henk en Ingrid massaal een zucht der "ohjaa herkenbaar!" slaakten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
RTL hè , misschien hadden ze een contract met Heinz. Was wel duidelijk in beeld.
En tijdens het avondeten galmden de ketchup grapjes door Nederland.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht, maar goed half intellectueel Nederland zat met een facepalm en lach voor de tv terwijl Henk en Ingrid massaal een zucht der "ohjaa herkenbaar!" slaakten.
En met die wetenschap ging des lands weder volop voldaan naar bed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En tijdens het avondeten galmden de ketchup grapjes door Nederland.
Het zou een lange avond worden.
Logitech Harmonyquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Drugshond het volgende:
4 zappers.. ook zo'n drama.
TV
DVD
Mediaplayer
Digitale ontvanger.
Alsof intellectuelen naar commerciële zenders kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht, maar goed half intellectueel Nederland zat met een facepalm en lach voor de tv terwijl Henk en Ingrid massaal een zucht der "ohjaa herkenbaar!" slaakten.
Ik kijk het RTL Journaal wel ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof intellectuelen naar commerciële zenders kijken
Mensen die gesponsord nieuws gelovenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kijk het RTL Journaal wel ja.
Vooral die laatste, helden.quote:Sommige van die experimenten zijn bijna lachwekkend eenvoudig, zoals bij een zebrapad zitten en kijken of dure auto's vaker doorrijden bij voetgangers dan oude barrels. Het antwoord: ja, als je een auto van een ton ziet aankomen, blijf dan nog maar even staan.
Maar het mooiste experiment was toch wel een snoeppot waaruit mensen een paar snoepjes voor eigen consumptie mochten pakken. De bovenmodalen namen de meeste snoepjes, ook al was ze verteld dat de rest van de snoepjes naar een schoolklas toe zou gaan.
Dat doen ze ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof intellectuelen naar commerciële zenders kijken
Het ziet zwart van de straling.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:48 schreef Auti het volgende:
[..]
"er zit iets moois in de lucht, er zit iets moois in de lucht"
Ja ik ben er ineens heilig van overtuigd dat inflatie te vergelijken is met Ketchup.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die gesponsord nieuws geloven
Sommige zien er aargebakt uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ziet zwart van de straling.
Zo'n onderzoek kan ook echt alleen een verzuurde linkse verzinnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
Even stukje gekopieerd over rijke mensen:
[..]
Vooral die laatste, helden.
We jatten snoepjes van kindjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:52 schreef waht het volgende:
[..]
Zo'n onderzoek kan ook echt alleen een verzuurde linkse verzinnen.
"Kijk maar mensen, rijken zijn kut!!!111"
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ziet zwart van de straling.
Ik wist niet dat student tegenwoordig bovenmodaal betaalde. Heb ik toch iets foutgedaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We jatten snoepjes van kindjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |