Dat doen ze ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof intellectuelen naar commerciële zenders kijken
Het ziet zwart van de straling.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:48 schreef Auti het volgende:
[..]
"er zit iets moois in de lucht, er zit iets moois in de lucht"
Ja ik ben er ineens heilig van overtuigd dat inflatie te vergelijken is met Ketchup.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die gesponsord nieuws geloven
Sommige zien er aargebakt uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ziet zwart van de straling.
Zo'n onderzoek kan ook echt alleen een verzuurde linkse verzinnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
Even stukje gekopieerd over rijke mensen:
[..]
Vooral die laatste, helden.
We jatten snoepjes van kindjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:52 schreef waht het volgende:
[..]
Zo'n onderzoek kan ook echt alleen een verzuurde linkse verzinnen.
"Kijk maar mensen, rijken zijn kut!!!111"
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ziet zwart van de straling.
Ik wist niet dat student tegenwoordig bovenmodaal betaalde. Heb ik toch iets foutgedaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We jatten snoepjes van kindjes.
Tyfuslijers.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
Even stukje gekopieerd over rijke mensen:
[..]
Vooral die laatste, helden.
Moderator op FOK! schijnt een vetpot te zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat student tegenwoordig bovenmodaal betaalde. Heb ik toch iets foutgedaan.
This is Sparta.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We jatten snoepjes van kindjes.
FP-lezerquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:53 schreef Drugshond het volgende:
Meer mensen in de bijstand
Het aantal Nederlanders in de bijstand is vorig jaar licht gestegen. Eind 2011 kregen 316 duizend mensen een bijstandsuitkering. Dat zijn er negenduizend meer dan een jaar eerder, blijkt woensdag uit cijfers van het CBS.
Sinds begin 2009 is het aantal bijstandsuitkeringen bijna voortdurend gestegen. De stijging van vorig jaar was echter lager dan in de twee voorgaande jaren. In 2010 was nog sprake van een stijging van 26 duizend bijstandsuitkeringen.
Aan jongeren tot 27 jaar zijn duizend bijstandsuitkeringen minder verstrekt dan een jaar eerder. In 2010 nam het aantal uitkeringen onder jongeren nog toe met ruim zevenduizend.
Van de grote gemeenten steeg het aantal bijstanduitkeringen tussen 2009 en 2011 in Almere met 46 procent het meest.
-------------------------------------
Kennis/Krachtwijk
Prima toch, de vraag is in wiens tuin het dan belandt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
Meer uitkeringen. Oplossing kabinet: gemeenten minder geld geven voor het uitkeren van Bijstandsuitkeringen. Dat noemt men dan een bezuiniging, terwijl het enige wat het kabinet doet is de problemen over de schutting flikkeren.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, iedereen wordt als Moslim geboren. Echter, de omgeving verandert het of houdt het in stand.²
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
Dit soort postings zijn echt geweldig.
[..]
Ik ben het nog steeds.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
Jullie zijn allemaal moslim geweest
Je moeder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
Lol.quote:
Ik ben als christen geboren.quote:
Muil hauwe ouwe!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
Dat was een bad trip.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |