Met watquote:
h o r e t j equote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Horetje is gewoon hoer verkeerd gespelt/d/dt ja
Ik ook wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef ValHallen het volgende:
Ben wel benieuwd hoelang J0rdii heeft.
Jij zei hoertje hihiquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
h o r e t j e
h o e r t je
Je hebt gelijk.
Joh er moest hoertje staan en dat durfde hij niet te zeggen. Watje dat het is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist iets ontdekt trouwens... draai in horetje de 'r' en 'e' eens om
Ik was je voorquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
'We' is de crew. En bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Yvonne belofte maakt schuld als je ons een belofte doet mee te zullen lezen moet je dit wel nakomen.
Waarom doe je zo onaardig terwijl je eigenlijk al weg had moeten zijn?. Ik vind dit eigenlijk niet kunnen kan je iemand niet reporten voor het enkel posten met een plaatje?quote:
Jaja ik ben al weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig terwijl je eigenlijk al weg had moeten zijn?. Ik vind dit eigenlijk niet kunnen kan je iemand niet reporten voor het enkel posten met een plaatje?
Even helpmefok PM'en voor een mooi gedicht ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan gaan we nu sarcastisch commentaar leveren over degenen met een ban, zoals altijd.
Wij hebben Colonel_Gadaffi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Even helpmefok PM'en voor een mooi gedicht ofzo.
Oh wacht, het zijn maar joden.
Eerst buitengesloten in de oorlog nu op Fokquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat hij echt niet helpenquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Post nieeeeeequote:
Die Avatar van je moet echt weg manquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel raar!
Rode kaarten en schorsingen mogen wij bespreken, bans niet
Sowieso moet dat banmeldtopic weer terugkomen mang. Slechtste beslissing ooit om die te sluiten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel raar!
Rode kaarten en schorsingen mogen wij bespreken, bans niet
Miss heeft hij een blanke lul.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou ja, Fernandez doet af en toe wel dom, maar hij laat in ieder geval nooit zijn negerlul aan de scheids zien.
Hij swaffelt Guidetti daarmee in de rust.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou ja, Fernandez doet af en toe wel dom, maar hij laat in ieder geval nooit zijn negerlul aan de scheids zien.
Inderdaad. En tevens zeer vermakelijk om te lezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso moet dat banmeldtopic weer terugkomen mang. Slechtste beslissing ooit om die te sluiten.
1,5 week nogquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die Avatar van je moet echt weg man.
Guidetti zat best hoog in het stadion hoor. Zolang geloof ik nou ook weer niet dat zijn lul is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij swaffelt Guidetti daarmee in de rust.
Dit sowiesoquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso moet dat banmeldtopic weer terugkomen mang. Slechtste beslissing ooit om die te sluiten.
Wel van de juiste he... niet elke kutje voldoet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
Word helemaal zenuwachtig van dat kutibood, en wil niet eens wat kopen.
Maarja, zo goedkoop allemaal.
Geduldig wachten op die fleshlight.
Morgenochtend heb je spijt van alle teringzooi die je gekocht hebquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
Word helemaal zenuwachtig van dat kutibood, en wil niet eens wat kopen.
Maarja, zo goedkoop allemaal.
Geduldig wachten op die fleshlight.
Was jou verzameling nou enkel kleine dingen of lag het breder?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgenochtend heb je spijt van alle teringzooi die je gekocht heb
Zaklampen, batterijen (500 pakquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jou verzameling nou enkel kleine dingen of lag het breder?
Jouwquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jou verzameling nou enkel kleine dingen of lag het breder?
Dat ben ik wel en nu?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jouw
Je bent toch geen turk of wel
Ja dan mag hetquote:
Die we van jou hebben zijn beterquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die geen pics van Smoofie hebben
Dat wou ik even zeggen.
Geen tieten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die we van jou hebben zijn beter
Ik val niet op jongens van 12, dus ik wil ze ook nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat wou ik even zeggen.
Even stevenmac.rar zoeken op m'n laptop. Zo weer lekker soppen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die we van jou hebben zijn beter
En het is een dikkerdjequote:
Ken je Johnny van de Beukering? Denk er 20 jaar vanaf en je hebt Smoofie en ik kan het weten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat wou ik even zeggen.
Kunnen we daarna weer sexpingen dushi xoxoquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Even stevenmac.rar zoeken op m'n laptop. Zo weer lekker soppen.
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:55 schreef Smoofie het volgende:
Die cam sessies hebben me goed gedaan Rabbit.
oeh net soals vroeger xxxxxquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kunnen we daarna weer sexpingen dushi xoxo
Knetterkrankjorumquote:
Geen probleem als DV lastig doet hebben we gelukkig onze cam nog.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:55 schreef Smoofie het volgende:
Die cam sessies hebben me goed gedaan Rabbit.
Moest gewoon lachenquote:
Kben er klaar voorquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oeh net soals vroeger xxxxx
Hep geen btg meer, fuksooiquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat wou ik even zeggen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ah jmr sgatje, maak volgdne x maar goet alskje sie ;$
Dit is een afknapper... succes Smoofie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ah jmr sgatje, maak volgdne x maar goet alskje sie ;$
Mensen zijn hoog geleid hier g.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen zijn hier zo serieus.
Voetbal is dan ook een serieuze zaakquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er komt echt alleen maar poep uit jouw mond he?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet echt in ONZ blijven.
Dat wil jij toch? 2 girls 1 cup?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Er komt echt alleen maar poep uit jouw mond he?
Mijn liefde voor jou is geen grapquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen zijn hier zo serieus. Ik moet echt in ONZ blijven.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Er komt echt alleen maar poep uit jouw mond he?
Sorry, ik ga al terug naar ONZ.quote:
Ze is van mij nigga....kom dan vechten amsterdam west morgen 18:30quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is geen grap
Die gast is zo'n fucking baas.quote:
Kom deze keer alleen he kaolo manpangpanquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is van mij nigga....kom dan vechten amsterdam west morgen 18:30
Welk filmpje is dat danquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gast is zo'n fucking baas.![]()
Dat filmpje kijk ik nog maandelijks.
mn homies zijn fatoe man, doen niets g, gwn chille zijn niet faya wallah.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom deze keer alleen he kaolo manpangpan
Vorige keer moest ik dik rennen vanwege die anties weer je mee chilled
mensen die alleen een gevecht aangaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoiquote:
je had die foto gestuurdquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
mensen die alleen een gevecht aangaan
[..]
hoi
Sierd disagrees.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weg met die DV, die past toch helemaal niet in dat voetbalwereldje.
Hoe mooi of lelijk of wat dan ook, wie niks over voetbal te melden heeft komt er bij mij niet in.
waar in west?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch niet dezelfde foto gestuurd als ie naar mij heeft gestuurd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je had die foto gestuurd
freaky
quote:
hij heeft geen foto naar mij gestuurdquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch niet dezelfde foto gestuurd als ie naar mij heeft gestuurd?
dat was echt verschrikkelijk
Zo'n boerenkut uit de Betuwe die opeens doet alsof ze misses bigstar is. Voor welke club heeft zij gespeel dan? Totaal niet rullevant te noemen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weg met die DV, die past toch helemaal niet in dat voetbalwereldje.
Hoe mooi of lelijk of wat dan ook, wie niks over voetbal te melden heeft komt er bij mij niet in.
Nee dit was een andere ik wilde Smoofie voor zijn en heb daarom mijn foto eerst gestuurdquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch niet dezelfde foto gestuurd als ie naar mij heeft gestuurd?
dat was echt verschrikkelijk
Oud west, kinkerstraat!quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waar in west?
ik neem popcorn en drank mee
Ja, nee, jij bent een kloon van Yvonne, je dekmantel (een korfballende 12 jarige Genee look-a-like) vond ik al zwak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dit was een andere ik wilde Smoofie voor zijn en heb daarom mijn foto eerst gestuurd
perfectquote:
Inderdaad, zij hoort hier niet thuis. Waarom niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n boerenkut uit de Betuwe die opeens doet alsof ze misses bigstar is. Voor welke club heeft zij gespeel dan? Totaal niet rullevant te noemen.
Wees blij, ik ga nare dromen krijgen zometeen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij heeft geen foto naar mij gestuurd
Chick Swagger is gebanned van twitter door mij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Eens kijken of Smoofie nog wat heeft getwitterd.
@Chick_Swagger Bente gij een troll ofzo nigga?
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Chick Swagger is gebanned van twitter door mij.
Baggeren gaat alleen maar ten koste van mensen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:35 schreef kapiteintje het volgende:
Goeiemorgen menschen!Lekker lopen baggeren gisteravond zag ik.
![]()
Bepaalde mensen uitschelden is niet slimquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik lees steeds alleen maar dat mensen al gebanned zijn, ik mis altijd de aanleiding...
Cryptisch...quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bepaalde mensen uitschelden is niet slim
Horetjequote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bepaalde mensen uitschelden is niet slim
Viel wel mee eigelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:35 schreef kapiteintje het volgende:
Goeiemorgen menschen!Lekker lopen baggeren gisteravond zag ik.
![]()
Ja! Heb er nog stijve benen vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die kaarten? Schalke?
quote:
Wat houdt je tegen? Heb nog wel een foto die je kan posten...quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nog erger dat ik geen ban heb
neh.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Heb nog wel een foto die je kan posten...
Ligt toch echt aan henzelf...quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere banoorlog zo. Valt me tegen dat Ajacied4lf en jordiii gebanned zijn
daarom ook. dat valt me tegen. vooral van j0rdiii.quote:
Die van jordiii oke, die van ajacied4life was ietswat overdrevenquote:
Tja...was gewoon niet zo slim van hem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die van jordiii oke, die van ajacied4life was ietswat overdreven
Dat sowieso nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja...was gewoon niet zo slim van hem.
Het lezen ging na een tijdje wat minder wegens beschadigd netvlies ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Maar ik heb wel gelachen. En gekokhalst.
Blijf erbij dat ggmm wel heel snel wasquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Maar ik heb wel gelachen. En gekokhalst.
Binnen 5 secquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf erbij dat ggmm wel heel snel was
Ik ga jou gewoon een tijdje stalken vanwege die mooie uiquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf erbij dat ggmm wel heel snel was
geeft niks, samen met de andere kakkies stokstaart,drmikey,caland en kapiteintje mag ik je welquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga jou gewoon een tijdje stalken vanwege die mooie ui
Ja maar het was binnen 5 seconden weg ofzoquote:
You're one of us now bro, don't deny it.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geeft niks, samen met de andere kakkies stokstaart,drmikey,caland en kapiteintje mag ik je wel
1,5 jaar omdat iemand een horetje noemdequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt zwaar met de wedstrijden van Ajax.
1.5 Jaar geen ajacied4lf
6 maanden geen jordiii
![]()
Kom naar ons joh, je voelt je er toch al thuis. Ja toch, niet dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1.5 Jaar geen ajacied4lf
6 maanden geen jordiii
![]()
volgende week vrijdag is ie weer weg, tot die tijd blijf ik op fok mobilequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
You're one of us now bro, don't deny it.Loving your UI.
Je bronnen zijn weer niet goed ingelicht. 4Lf heeft maar een week vakantie om naar de horetjes te gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1.5 Jaar geen ajacied4lf
6 maanden geen jordiii
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom naar ons joh, je voelt je er toch al thuis. Ja toch, niet dan?
Hoezo dat dan? Wtf is iedereen tegenwoordig aan het uitvreten dat ze allemaal een ban krijgen? Ik hoor er niet echt bij zo he...quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1.5 Jaar geen ajacied4lf
6 maanden geen jordiii
![]()
Volgens Caland door TR's van Stokstaart, maar Stokje ontkent nogquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Wtf is iedereen tegenwoordig aan het uitvreten dat ze allemaal een ban krijgen?
jordiii poste iets uit de fok.rar wat niet helemaal magquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Wtf is iedereen tegenwoordig aan het uitvreten dat ze allemaal een ban krijgen?
Ajacied4lf noemde Jojoortje een hoertje en daardoor is hij nu geband?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jordiii poste iets uit de fok.rar wat niet helemaal mag
Ajacied4lif die noemde iemand een horetje/hoertje
crewbash!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajacied4lf noemde Jojoortje een hoertje en daardoor is hij nu geband?
Jojoortje...is dit waar?
Nee, die vindt dat niet erg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje...is dit waar?
nee, hij noemde iemand anders een horetjequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje...is dit waar?
Hij vertelde me wie maar dat ga ik niet midden op fok zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, hij noemde iemand anders een horetje
Stevenmac je bent een horetje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, hij noemde iemand anders een horetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stevenmac je bent een horetje.ik ben niet de dochter van yvonneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ergens aan de zijkant wel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vertelde me wie maar dat ga ik niet midden op fok zetten.
Zou wel wat zijn... eerst voor Feyenoord blijken te zijn ipv Ajax en vervolgens ook nog eens een wijf ipv een man te zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben niet de dochter van yvonne
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo wel wat zijn... eerst voor Feyenoord blijken te zijn ipv Ajax en vervolgens ook nog eens wijf ipv een man te zijn.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie zijn allemaal horetjes.
pr gemacht op zijn stokstaartsquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie zijn allemaal horetjes.
Er was toch zo'n Hagenees die een Groningse agente voor hoer uitschold maar ermee wegkwam omdat het volgens hem aan zijn Haagse dialect lag...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Horetje is Gronings voor een horige?
Wat valt daar niet aan te snappen?
Noem jij mij een horige? Ik ben van bloedje blauw mattie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Horetje is Gronings voor een horige?
Wat valt daar niet aan te snappen?
Stil nou, heb jij niet nog een herendienst die je uit moet voeren? *wink wink*quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem jij mij een horige? Ik ben van bloedje blauw mattie.
Ik ben hooggeleid G...wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stil nou, heb jij niet nog een herendienst die je uit moet voeren? *wink wink*
Horigen waren niet hoog opgeleid?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben hooggeleid G...wat denk je wel niet?
Ik zeg net dat ik geen horige ben. Ik steel van die tata's.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Horigen waren niet hoog opgeleid?
Sranan is geen straattaalquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Straattaal doet mij vaak aan denken.
[ afbeelding ]
Satire.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Straattaal doet mij vaak aan denken.
[ afbeelding ]
En dit.quote:
Ik kan nu al niet meer volgen... Dele türkquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal het zelfde... WHITE POWER
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geeft niks, samen met de andere kakkies stokstaart,drmikey,caland en kapiteintje mag ik je wel
oke jou ook een beetjequote:
Het is omdat ik blauw ben, hèquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke jou ook een beetje
huilebalk
Racist alsof Turken geen white power racisme mogen aanhangenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet meer volgen... Dele türk
nee hoor, want dan zou ik ggmm ook wel aardig moeten vindenquote:
Godver, wat steekt dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee hoor, want dan zou ik ggmm ook wel aardig moeten vinden
ja ik moest toch iemand noemen om eventjes rebels over te komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver, wat steekt dit.
En ik vind jou serieus wel aardig.
Noem dan Jojoortje, die heeft tenminste nog zelfspot en is niet zo onzeker.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik moest toch iemand noemen om eventjes rebels over te komen
maar jojoortje is vrouwelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem dan Jojoortje, die heeft tenminste nog zelfspot en is niet zo onzeker.
klootzakquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word helemaal horetjes dol van dit gezeur. Haat elkaar gewoon komt deze chat alleen maar ten goede.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt door je blauwe plek op je been
Ggmm noemde je een horetjequote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kerry (21) at al meer dan 4000 sponsjes op
Jongen lul nou niet. Ik heb je joodse vriendjes er niet bij gelapt dat hebben ze zelf gedaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pr gemacht op zijn stokstaarts
eigen schuld ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jongen lul nou niet. Ik heb je joodse vriendjes er niet bij gelapt dat hebben ze zelf gedaan.
Ze deden zelf een pr?_quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jongen lul nou niet. Ik heb je joodse vriendjes er niet bij gelapt dat hebben ze zelf gedaan.
Wanneer kwam Yvonne? Voor of nadat GGMM die posts verwijderd had? Als jij vervolgens te dom bent om 1+1 te doen moet je niet mij als snitch neer zetten jodenkoek.quote:
Check de pi eens zuurpruimquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer kwam Yvonne? Voor of nadat GGMM die posts verwijderd had? Als jij vervolgens te dom bent om 1+1 te doen moet je niet mij als snitch neer zetten jodenkoek.
Weeniequote:
Komt door stokstaart, die heeft die 2 verraden alsof het 2 anne frankjes op een zolder warenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik niet. Kom net thuis man. Wat de neuk.
Als jij nou gewoon had ingestemd dat horetje amsterdamse straattaal was dan was hij zeker niet gebanned. Biatch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt door stokstaart, die heeft die 2 verraden alsof het 2 anne frankjes op een zolder waren
Hij dacht zeker dat het echt joodjes warenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt door stokstaart, die heeft die 2 verraden alsof het 2 anne frankjes op een zolder waren
fixedquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt door stokstaart, die heeft die 2 verraden alsof het 2 naakte horetjes op een zolder waren
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon had ingestemd dat horetje amsterdamse straattaal was dan was hij zeker niet gebanned. Biatch.
Is dat een verrassing voor je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Bertje heeft Kuyt in de basis....wat de neuk.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
steven naait zijn eigen matties op transport
Deze vind ik wel erg hard stokje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
steven naait zijn eigen matties op transport
Dirk moet wel wat weten van Bertquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat een verrassing voor je?
Die stelt hij toch altijd op?
Niet echt, maar wel een teleurstelling.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat een verrassing voor je?
Die stelt hij toch altijd op?
Die hoort niet meer in Oranje thuis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Kuyt presteert op Wembley altijd extra goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
en kan ik eens dingen posten zonder geklaag van j0rdiiiiquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
eigenlijk interesseert het me niks ook. 2 neuzen minder, alleen maar goede ontwikkeling
Jij bent dan ook een NSB"er.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en kan ik eens dingen posten zonder geklaag van j0rdiiii
![]()
Niets persoonlijks hoor j0rdiiii
Nu nog wat kakkerlakken minder, altijd een plaag die beestenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
eigenlijk interesseert het me niks ook. 2 neuzen minder, alleen maar goede ontwikkeling
Of echte kakkerlakquote:
stamp er dan ook op.!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu nog wat kakkerlakken minder, altijd een plaag die beesten.
Bewijs het dan, ga staan in de straling. Als je dood gaat ben je er geen.quote:
Ik vind dit een goed idee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef Stokstaart het volgende:
Gezellig hier, jojoortje doe eens wat aan de sfeer. Flash met je tieten of zo.
Dat zou het topic wel redden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga nu even een TL-Lamp pakken. en dan die op mij laten schijnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bewijs het dan, ga staan in de straling. Als je dood gaat ben je er geen.
Heksenjacht 2012quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bewijs het dan, ga staan in de straling. Als je dood gaat ben je er geen.
Verwacht antwoord Ajacied422:quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ajacied heult wel verdacht veel met de Feyenoorders. Hij is zelfs blij als we winnen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verwacht antwoord Ajacied422:
Nee
Het is gewoon 1 van jullie manquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ajacied heult wel verdacht veel met de Feyenoorders. Hij is zelfs blij als we winnen
Ik weet dat je nog moet wennen aan je ui and all, maar het juiste voornaamwoord is: onsquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon 1 van jullie man
flikker opquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet dat je nog moet wennen aan je ui and all, maar het juiste voornaamwoord is: ons
Ik krijg nog steeds pizza van hem ook hequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon 1 van jullie man
zakgeld is opquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds pizza van hem ook he
die lafaard komt zijn weddenschappen niet na
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds pizza van hem ook he
die lafaard komt zijn weddenschappen niet na
quote:
Wij hadden toch ook een weddenschap lopen?quote:
Ja, om een krat bier. Ik win als Koeman boven de 9e plaats zal eindigen, jij wint als het lager isquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij hadden toch ook een weddenschap lopen?
gewoon ranja eisen van the Stokquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, om een krat bier. Ik win als Koeman boven de 9e plaats zal eindigen, jij wint als het lager is
Maar, ik drink geen bier![]()
Dat was het ja, je dronk geen bierquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, om een krat bier. Ik win als Koeman boven de 9e plaats zal eindigen, jij wint als het lager is
Maar, ik drink geen bier![]()
Bacardi it isquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was het ja, je dronk geen bierNouja een fles Bacardi of Malibu gaat er vast wel in toch?
Ik ben net als stevie-boii alle weddenschappen nakomen
Waarom wel?quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef Stokstaart het volgende:
een echte horetje zou het doen, zie de post van jordiii die verwijderd was maarquote:
quote:
Wens hier de 40+ mod Karina sterkte.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef Jojoortje het volgende:
Teveel mannen hier. Waar zijn Anony en Karina?
Schoonheidsslaapje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef Jojoortje het volgende:
Teveel mannen hier. Waar zijn Anony en Karina?
Ohw!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wens hier de 40+ mod Karina sterkte.
Nigga say what. Ik blijf VBL trouwquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
smoofie is overgestapt naar de uwduwowoosoasusowwo sc
Niet eens aan gedacht weet je datquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nigga say what. Ik blijf VBL trouw. 2 tabbladen
.
Die schaap ja... allochtoonquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:25 schreef Smoofie het volgende:
Die schaap komt me bekend voor. South Park?
Zo hoort het tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
Bazen van jong Oranje zingen mee met het Wilhelmus
Was ongeveer even muzikaal als de Toppers.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
Bazen van jong Oranje zingen mee met het Wilhelmus
Ik ben Iersquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal nederlands.
Wie wel hier?...quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal nederlands.
RTL7quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar kan je jong oranje kijken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |