Noem jij mij een horige? Ik ben van bloedje blauw mattie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Horetje is Gronings voor een horige?
Wat valt daar niet aan te snappen?
Stil nou, heb jij niet nog een herendienst die je uit moet voeren? *wink wink*quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem jij mij een horige? Ik ben van bloedje blauw mattie.
Ik ben hooggeleid G...wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stil nou, heb jij niet nog een herendienst die je uit moet voeren? *wink wink*
Horigen waren niet hoog opgeleid?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben hooggeleid G...wat denk je wel niet?
Ik zeg net dat ik geen horige ben. Ik steel van die tata's.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Horigen waren niet hoog opgeleid?
Sranan is geen straattaalquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Straattaal doet mij vaak aan denken.
[ afbeelding ]
Satire.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Straattaal doet mij vaak aan denken.
[ afbeelding ]
En dit.quote:
Ik kan nu al niet meer volgen... Dele türkquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal het zelfde... WHITE POWER
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geeft niks, samen met de andere kakkies stokstaart,drmikey,caland en kapiteintje mag ik je wel
oke jou ook een beetjequote:
Het is omdat ik blauw ben, hèquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke jou ook een beetje
huilebalk
Racist alsof Turken geen white power racisme mogen aanhangenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet meer volgen... Dele türk
nee hoor, want dan zou ik ggmm ook wel aardig moeten vindenquote:
Godver, wat steekt dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee hoor, want dan zou ik ggmm ook wel aardig moeten vinden
ja ik moest toch iemand noemen om eventjes rebels over te komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver, wat steekt dit.
En ik vind jou serieus wel aardig.
Noem dan Jojoortje, die heeft tenminste nog zelfspot en is niet zo onzeker.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik moest toch iemand noemen om eventjes rebels over te komen
maar jojoortje is vrouwelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem dan Jojoortje, die heeft tenminste nog zelfspot en is niet zo onzeker.
klootzakquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word helemaal horetjes dol van dit gezeur. Haat elkaar gewoon komt deze chat alleen maar ten goede.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt door je blauwe plek op je been
Ggmm noemde je een horetjequote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kerry (21) at al meer dan 4000 sponsjes op
Jongen lul nou niet. Ik heb je joodse vriendjes er niet bij gelapt dat hebben ze zelf gedaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pr gemacht op zijn stokstaarts
eigen schuld ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jongen lul nou niet. Ik heb je joodse vriendjes er niet bij gelapt dat hebben ze zelf gedaan.
Ze deden zelf een pr?_quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jongen lul nou niet. Ik heb je joodse vriendjes er niet bij gelapt dat hebben ze zelf gedaan.
Wanneer kwam Yvonne? Voor of nadat GGMM die posts verwijderd had? Als jij vervolgens te dom bent om 1+1 te doen moet je niet mij als snitch neer zetten jodenkoek.quote:
Check de pi eens zuurpruimquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer kwam Yvonne? Voor of nadat GGMM die posts verwijderd had? Als jij vervolgens te dom bent om 1+1 te doen moet je niet mij als snitch neer zetten jodenkoek.
Weeniequote:
Komt door stokstaart, die heeft die 2 verraden alsof het 2 anne frankjes op een zolder warenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik niet. Kom net thuis man. Wat de neuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |