quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie zijn allemaal horetjes.
pr gemacht op zijn stokstaartsquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie zijn allemaal horetjes.
Er was toch zo'n Hagenees die een Groningse agente voor hoer uitschold maar ermee wegkwam omdat het volgens hem aan zijn Haagse dialect lag...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Horetje is Gronings voor een horige?
Wat valt daar niet aan te snappen?
Noem jij mij een horige? Ik ben van bloedje blauw mattie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Horetje is Gronings voor een horige?
Wat valt daar niet aan te snappen?
Stil nou, heb jij niet nog een herendienst die je uit moet voeren? *wink wink*quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem jij mij een horige? Ik ben van bloedje blauw mattie.
Ik ben hooggeleid G...wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stil nou, heb jij niet nog een herendienst die je uit moet voeren? *wink wink*
Horigen waren niet hoog opgeleid?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben hooggeleid G...wat denk je wel niet?
Ik zeg net dat ik geen horige ben. Ik steel van die tata's.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Horigen waren niet hoog opgeleid?
Sranan is geen straattaalquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Straattaal doet mij vaak aan denken.
[ afbeelding ]
Satire.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Straattaal doet mij vaak aan denken.
[ afbeelding ]
En dit.quote:
Ik kan nu al niet meer volgen... Dele türkquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal het zelfde... WHITE POWER
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geeft niks, samen met de andere kakkies stokstaart,drmikey,caland en kapiteintje mag ik je wel
oke jou ook een beetjequote:
Het is omdat ik blauw ben, hèquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke jou ook een beetje
huilebalk
Racist alsof Turken geen white power racisme mogen aanhangenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet meer volgen... Dele türk
nee hoor, want dan zou ik ggmm ook wel aardig moeten vindenquote:
Godver, wat steekt dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee hoor, want dan zou ik ggmm ook wel aardig moeten vinden
ja ik moest toch iemand noemen om eventjes rebels over te komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver, wat steekt dit.
En ik vind jou serieus wel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |