Met watquote:
h o r e t j equote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Horetje is gewoon hoer verkeerd gespelt/d/dt ja
Ik ook wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef ValHallen het volgende:
Ben wel benieuwd hoelang J0rdii heeft.
Jij zei hoertje hihiquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
h o r e t j e
h o e r t je
Je hebt gelijk.
Joh er moest hoertje staan en dat durfde hij niet te zeggen. Watje dat het is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist iets ontdekt trouwens... draai in horetje de 'r' en 'e' eens om
Ik was je voorquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
'We' is de crew. En bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Yvonne belofte maakt schuld als je ons een belofte doet mee te zullen lezen moet je dit wel nakomen.
Waarom doe je zo onaardig terwijl je eigenlijk al weg had moeten zijn?. Ik vind dit eigenlijk niet kunnen kan je iemand niet reporten voor het enkel posten met een plaatje?quote:
Jaja ik ben al weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig terwijl je eigenlijk al weg had moeten zijn?. Ik vind dit eigenlijk niet kunnen kan je iemand niet reporten voor het enkel posten met een plaatje?
Even helpmefok PM'en voor een mooi gedicht ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan gaan we nu sarcastisch commentaar leveren over degenen met een ban, zoals altijd.
Wij hebben Colonel_Gadaffi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Even helpmefok PM'en voor een mooi gedicht ofzo.
Oh wacht, het zijn maar joden.
Eerst buitengesloten in de oorlog nu op Fokquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat hij echt niet helpenquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Post nieeeeeequote:
Die Avatar van je moet echt weg manquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel raar!
Rode kaarten en schorsingen mogen wij bespreken, bans niet
Sowieso moet dat banmeldtopic weer terugkomen mang. Slechtste beslissing ooit om die te sluiten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel raar!
Rode kaarten en schorsingen mogen wij bespreken, bans niet
Miss heeft hij een blanke lul.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou ja, Fernandez doet af en toe wel dom, maar hij laat in ieder geval nooit zijn negerlul aan de scheids zien.
Hij swaffelt Guidetti daarmee in de rust.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou ja, Fernandez doet af en toe wel dom, maar hij laat in ieder geval nooit zijn negerlul aan de scheids zien.
Inderdaad. En tevens zeer vermakelijk om te lezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso moet dat banmeldtopic weer terugkomen mang. Slechtste beslissing ooit om die te sluiten.
1,5 week nogquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die Avatar van je moet echt weg man.
Guidetti zat best hoog in het stadion hoor. Zolang geloof ik nou ook weer niet dat zijn lul is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij swaffelt Guidetti daarmee in de rust.
Dit sowiesoquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso moet dat banmeldtopic weer terugkomen mang. Slechtste beslissing ooit om die te sluiten.
Wel van de juiste he... niet elke kutje voldoet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
Word helemaal zenuwachtig van dat kutibood, en wil niet eens wat kopen.
Maarja, zo goedkoop allemaal.
Geduldig wachten op die fleshlight.
Morgenochtend heb je spijt van alle teringzooi die je gekocht hebquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
Word helemaal zenuwachtig van dat kutibood, en wil niet eens wat kopen.
Maarja, zo goedkoop allemaal.
Geduldig wachten op die fleshlight.
Was jou verzameling nou enkel kleine dingen of lag het breder?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgenochtend heb je spijt van alle teringzooi die je gekocht heb
Zaklampen, batterijen (500 pakquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jou verzameling nou enkel kleine dingen of lag het breder?
Jouwquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jou verzameling nou enkel kleine dingen of lag het breder?
Dat ben ik wel en nu?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jouw
Je bent toch geen turk of wel
Ja dan mag hetquote:
Die we van jou hebben zijn beterquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die geen pics van Smoofie hebben
Dat wou ik even zeggen.
Geen tieten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die we van jou hebben zijn beter
Ik val niet op jongens van 12, dus ik wil ze ook nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat wou ik even zeggen.
Even stevenmac.rar zoeken op m'n laptop. Zo weer lekker soppen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die we van jou hebben zijn beter
En het is een dikkerdjequote:
Ken je Johnny van de Beukering? Denk er 20 jaar vanaf en je hebt Smoofie en ik kan het weten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat wou ik even zeggen.
Kunnen we daarna weer sexpingen dushi xoxoquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Even stevenmac.rar zoeken op m'n laptop. Zo weer lekker soppen.
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:55 schreef Smoofie het volgende:
Die cam sessies hebben me goed gedaan Rabbit.
oeh net soals vroeger xxxxxquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kunnen we daarna weer sexpingen dushi xoxo
Knetterkrankjorumquote:
Geen probleem als DV lastig doet hebben we gelukkig onze cam nog.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:55 schreef Smoofie het volgende:
Die cam sessies hebben me goed gedaan Rabbit.
Moest gewoon lachenquote:
Kben er klaar voorquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oeh net soals vroeger xxxxx
Hep geen btg meer, fuksooiquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat wou ik even zeggen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ah jmr sgatje, maak volgdne x maar goet alskje sie ;$
Dit is een afknapper... succes Smoofie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ah jmr sgatje, maak volgdne x maar goet alskje sie ;$
Mensen zijn hoog geleid hier g.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen zijn hier zo serieus.
Voetbal is dan ook een serieuze zaakquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er komt echt alleen maar poep uit jouw mond he?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet echt in ONZ blijven.
Dat wil jij toch? 2 girls 1 cup?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Er komt echt alleen maar poep uit jouw mond he?
Mijn liefde voor jou is geen grapquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen zijn hier zo serieus. Ik moet echt in ONZ blijven.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Er komt echt alleen maar poep uit jouw mond he?
Sorry, ik ga al terug naar ONZ.quote:
Ze is van mij nigga....kom dan vechten amsterdam west morgen 18:30quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is geen grap
Die gast is zo'n fucking baas.quote:
Kom deze keer alleen he kaolo manpangpanquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is van mij nigga....kom dan vechten amsterdam west morgen 18:30
Welk filmpje is dat danquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gast is zo'n fucking baas.![]()
Dat filmpje kijk ik nog maandelijks.
mn homies zijn fatoe man, doen niets g, gwn chille zijn niet faya wallah.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom deze keer alleen he kaolo manpangpan
Vorige keer moest ik dik rennen vanwege die anties weer je mee chilled
mensen die alleen een gevecht aangaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom deze keer alleen he kaolo manpangpan
Vorige keer moest ik dik rennen vanwege die anties weer je mee chilled
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |