je had die foto gestuurdquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
mensen die alleen een gevecht aangaan
[..]
hoi
Sierd disagrees.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weg met die DV, die past toch helemaal niet in dat voetbalwereldje.
Hoe mooi of lelijk of wat dan ook, wie niks over voetbal te melden heeft komt er bij mij niet in.
waar in west?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom deze keer alleen he kaolo manpangpan
Vorige keer moest ik dik rennen vanwege die anties weer je mee chilled
Hij heeft jou toch niet dezelfde foto gestuurd als ie naar mij heeft gestuurd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je had die foto gestuurd
freaky
quote:
hij heeft geen foto naar mij gestuurdquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch niet dezelfde foto gestuurd als ie naar mij heeft gestuurd?
dat was echt verschrikkelijk
Zo'n boerenkut uit de Betuwe die opeens doet alsof ze misses bigstar is. Voor welke club heeft zij gespeel dan? Totaal niet rullevant te noemen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weg met die DV, die past toch helemaal niet in dat voetbalwereldje.
Hoe mooi of lelijk of wat dan ook, wie niks over voetbal te melden heeft komt er bij mij niet in.
Nee dit was een andere ik wilde Smoofie voor zijn en heb daarom mijn foto eerst gestuurdquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch niet dezelfde foto gestuurd als ie naar mij heeft gestuurd?
dat was echt verschrikkelijk
Oud west, kinkerstraat!quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waar in west?
ik neem popcorn en drank mee
Ja, nee, jij bent een kloon van Yvonne, je dekmantel (een korfballende 12 jarige Genee look-a-like) vond ik al zwak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dit was een andere ik wilde Smoofie voor zijn en heb daarom mijn foto eerst gestuurd
perfectquote:
Inderdaad, zij hoort hier niet thuis. Waarom niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n boerenkut uit de Betuwe die opeens doet alsof ze misses bigstar is. Voor welke club heeft zij gespeel dan? Totaal niet rullevant te noemen.
Wees blij, ik ga nare dromen krijgen zometeen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij heeft geen foto naar mij gestuurd
Chick Swagger is gebanned van twitter door mij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Eens kijken of Smoofie nog wat heeft getwitterd.
@Chick_Swagger Bente gij een troll ofzo nigga?
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Chick Swagger is gebanned van twitter door mij.
Baggeren gaat alleen maar ten koste van mensen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:35 schreef kapiteintje het volgende:
Goeiemorgen menschen!Lekker lopen baggeren gisteravond zag ik.
![]()
Bepaalde mensen uitschelden is niet slimquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik lees steeds alleen maar dat mensen al gebanned zijn, ik mis altijd de aanleiding...
Cryptisch...quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bepaalde mensen uitschelden is niet slim
Horetjequote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bepaalde mensen uitschelden is niet slim
Viel wel mee eigelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:35 schreef kapiteintje het volgende:
Goeiemorgen menschen!Lekker lopen baggeren gisteravond zag ik.
![]()
Ja! Heb er nog stijve benen vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die kaarten? Schalke?
quote:
Wat houdt je tegen? Heb nog wel een foto die je kan posten...quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nog erger dat ik geen ban heb
neh.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Heb nog wel een foto die je kan posten...
Ligt toch echt aan henzelf...quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere banoorlog zo. Valt me tegen dat Ajacied4lf en jordiii gebanned zijn
daarom ook. dat valt me tegen. vooral van j0rdiii.quote:
Die van jordiii oke, die van ajacied4life was ietswat overdrevenquote:
Tja...was gewoon niet zo slim van hem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die van jordiii oke, die van ajacied4life was ietswat overdreven
Dat sowieso nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja...was gewoon niet zo slim van hem.
Het lezen ging na een tijdje wat minder wegens beschadigd netvlies ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Maar ik heb wel gelachen. En gekokhalst.
Blijf erbij dat ggmm wel heel snel wasquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Maar ik heb wel gelachen. En gekokhalst.
Binnen 5 secquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf erbij dat ggmm wel heel snel was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |