Ik ga jou gewoon een tijdje stalken vanwege die mooie uiquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf erbij dat ggmm wel heel snel was
geeft niks, samen met de andere kakkies stokstaart,drmikey,caland en kapiteintje mag ik je welquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga jou gewoon een tijdje stalken vanwege die mooie ui
Ja maar het was binnen 5 seconden weg ofzoquote:
You're one of us now bro, don't deny it.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geeft niks, samen met de andere kakkies stokstaart,drmikey,caland en kapiteintje mag ik je wel
1,5 jaar omdat iemand een horetje noemdequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt zwaar met de wedstrijden van Ajax.
1.5 Jaar geen ajacied4lf
6 maanden geen jordiii
![]()
Kom naar ons joh, je voelt je er toch al thuis. Ja toch, niet dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1.5 Jaar geen ajacied4lf
6 maanden geen jordiii
![]()
volgende week vrijdag is ie weer weg, tot die tijd blijf ik op fok mobilequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
You're one of us now bro, don't deny it.Loving your UI.
Je bronnen zijn weer niet goed ingelicht. 4Lf heeft maar een week vakantie om naar de horetjes te gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1.5 Jaar geen ajacied4lf
6 maanden geen jordiii
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom naar ons joh, je voelt je er toch al thuis. Ja toch, niet dan?
Hoezo dat dan? Wtf is iedereen tegenwoordig aan het uitvreten dat ze allemaal een ban krijgen? Ik hoor er niet echt bij zo he...quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1.5 Jaar geen ajacied4lf
6 maanden geen jordiii
![]()
Volgens Caland door TR's van Stokstaart, maar Stokje ontkent nogquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Wtf is iedereen tegenwoordig aan het uitvreten dat ze allemaal een ban krijgen?
jordiii poste iets uit de fok.rar wat niet helemaal magquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Wtf is iedereen tegenwoordig aan het uitvreten dat ze allemaal een ban krijgen?
Ajacied4lf noemde Jojoortje een hoertje en daardoor is hij nu geband?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jordiii poste iets uit de fok.rar wat niet helemaal mag
Ajacied4lif die noemde iemand een horetje/hoertje
crewbash!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajacied4lf noemde Jojoortje een hoertje en daardoor is hij nu geband?
Jojoortje...is dit waar?
Nee, die vindt dat niet erg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje...is dit waar?
nee, hij noemde iemand anders een horetjequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje...is dit waar?
Hij vertelde me wie maar dat ga ik niet midden op fok zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, hij noemde iemand anders een horetje
Stevenmac je bent een horetje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, hij noemde iemand anders een horetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stevenmac je bent een horetje.ik ben niet de dochter van yvonneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ergens aan de zijkant wel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vertelde me wie maar dat ga ik niet midden op fok zetten.
Zou wel wat zijn... eerst voor Feyenoord blijken te zijn ipv Ajax en vervolgens ook nog eens een wijf ipv een man te zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben niet de dochter van yvonne
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo wel wat zijn... eerst voor Feyenoord blijken te zijn ipv Ajax en vervolgens ook nog eens wijf ipv een man te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |