Als jij nou gewoon had ingestemd dat horetje amsterdamse straattaal was dan was hij zeker niet gebanned. Biatch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt door stokstaart, die heeft die 2 verraden alsof het 2 anne frankjes op een zolder waren
Hij dacht zeker dat het echt joodjes warenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt door stokstaart, die heeft die 2 verraden alsof het 2 anne frankjes op een zolder waren
fixedquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt door stokstaart, die heeft die 2 verraden alsof het 2 naakte horetjes op een zolder waren
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon had ingestemd dat horetje amsterdamse straattaal was dan was hij zeker niet gebanned. Biatch.
Is dat een verrassing voor je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Bertje heeft Kuyt in de basis....wat de neuk.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
steven naait zijn eigen matties op transport
Deze vind ik wel erg hard stokje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
steven naait zijn eigen matties op transport
Dirk moet wel wat weten van Bertquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat een verrassing voor je?
Die stelt hij toch altijd op?
Niet echt, maar wel een teleurstelling.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat een verrassing voor je?
Die stelt hij toch altijd op?
Die hoort niet meer in Oranje thuis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Kuyt presteert op Wembley altijd extra goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
en kan ik eens dingen posten zonder geklaag van j0rdiiiiquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
eigenlijk interesseert het me niks ook. 2 neuzen minder, alleen maar goede ontwikkeling
Jij bent dan ook een NSB"er.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en kan ik eens dingen posten zonder geklaag van j0rdiiii
![]()
Niets persoonlijks hoor j0rdiiii
Nu nog wat kakkerlakken minder, altijd een plaag die beestenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
eigenlijk interesseert het me niks ook. 2 neuzen minder, alleen maar goede ontwikkeling
Of echte kakkerlakquote:
stamp er dan ook op.!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu nog wat kakkerlakken minder, altijd een plaag die beesten.
Bewijs het dan, ga staan in de straling. Als je dood gaat ben je er geen.quote:
Ik vind dit een goed idee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef Stokstaart het volgende:
Gezellig hier, jojoortje doe eens wat aan de sfeer. Flash met je tieten of zo.
Dat zou het topic wel redden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef Stokstaart het volgende:
Gezellig hier, jojoortje doe eens wat aan de sfeer. Flash met je tieten of zo.
Ik ga nu even een TL-Lamp pakken. en dan die op mij laten schijnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bewijs het dan, ga staan in de straling. Als je dood gaat ben je er geen.
Heksenjacht 2012quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bewijs het dan, ga staan in de straling. Als je dood gaat ben je er geen.
Verwacht antwoord Ajacied422:quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ajacied heult wel verdacht veel met de Feyenoorders. Hij is zelfs blij als we winnen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verwacht antwoord Ajacied422:
Nee
Het is gewoon 1 van jullie manquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ajacied heult wel verdacht veel met de Feyenoorders. Hij is zelfs blij als we winnen
Ik weet dat je nog moet wennen aan je ui and all, maar het juiste voornaamwoord is: onsquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon 1 van jullie man
flikker opquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet dat je nog moet wennen aan je ui and all, maar het juiste voornaamwoord is: ons
Ik krijg nog steeds pizza van hem ook hequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon 1 van jullie man
zakgeld is opquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds pizza van hem ook he
die lafaard komt zijn weddenschappen niet na
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds pizza van hem ook he
die lafaard komt zijn weddenschappen niet na
quote:
Wij hadden toch ook een weddenschap lopen?quote:
Ja, om een krat bier. Ik win als Koeman boven de 9e plaats zal eindigen, jij wint als het lager isquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij hadden toch ook een weddenschap lopen?
gewoon ranja eisen van the Stokquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, om een krat bier. Ik win als Koeman boven de 9e plaats zal eindigen, jij wint als het lager is
Maar, ik drink geen bier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |