Ja, ze blijven nederzettingen slopen hé. Aanbod daalt, vraag stijgtquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Netanyahu wat een idiot is het toch ook.Wanneer gaat die sukkel eens het onderwijs en gezondheidszorg eens hervormen, waarvoor vele Israëliërs in 2011 de straat op zijn gegaan? En de huizenprijzen zijn kennelijk ook heel duur geworden.
Dat was te verwachten natuurlijk. Binnenkort zullen we horen dat 90 procent van de bevolking naar de stembus is gegaan en overal in het land worden Basji en hun familie binnengebracht, om gefilmd te worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:32 schreef AryaMehr het volgende:
Iraanse jongeren nauwelijks naar stembus:
http://nos.nl/video/34707(...)ks-naar-stembus.html
Liever ongevaarlijke/kansloze Arabieren dan een volk dat de afgelopen eeuw verantwoordelijk was voor miljoenen doden. En dan heb ik het over Genrikh Yagoda, Nickolah Yezhov, Grigory Zinoviev, Lazar Kaganovich, Levrentiy Beria, Leon Trotsky.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:59 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Mensen die anti-Israel zijn de aids van deze wereld.
Joden laten zien wat je met een zandbak kan doen. De rest laat zien wat je niet met zand moet doen..
Dat groepje mensen is een groot volk inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Liever ongevaarlijke/kansloze Arabieren dan een volk dat de afgelopen eeuw verantwoordelijk was voor miljoenen doden. En dan heb ik het over Genrikh Yagoda, Nickolah Yezhov, Grigory Zinoviev, Lazar Kaganovich, Levrentiy Beria, Leon Trotsky.
En dan ook nog eens promoten een heel volk te laten verhongeren
Goede vergelijking.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Liever ongevaarlijke/kansloze Arabieren dan een volk dat de afgelopen eeuw verantwoordelijk was voor miljoenen doden. En dan heb ik het over Genrikh Yagoda, Nickolah Yezhov, Grigory Zinoviev, Lazar Kaganovich, Levrentiy Beria, Leon Trotsky.
Dafuq is dat voor vergelijking? Het slaat als een slappe worst op een slagroomtaart..quote:Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Israelische prime minister (1977-1983), een volksvertegenwoordiger.quote:"Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves." - Menachem Begin.
Dat zou elk Arabisch land ook kunnen met buitenlandse giften en onvoorwaardelijke steun van de VS.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:59 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Mensen die anti-Israel zijn de aids van deze wereld.
Joden laten zien wat je met een zandbak kan doen. De rest laat zien wat je niet met zand moet doen..
Bron svpquote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Israelische prime minister (1977-1983), een volksvertegenwoordiger.
En niet te vergeten Sharon, Netanyahu, Barak, Mofaz en Livni.
Je weet wel dat Menachem Begin, minister president van Israel, dat nooit heeft gezegd?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar. Het staat in die quote.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet wel dat Menachem Begin, minister president van Israel, dat nooit heeft gezegd?
http://www.camera.org/ind(...)sue=21&x_article=775quote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Leugens verspreiden op Fok!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Dat is geen bron van de quotequote:
Je vroeg om een bron, ik gaf je een bron.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat is geen bron van de quote
Denk je trouwens echt dat uitgerekend een Israëlisch leider over 'rassen' gaat spreken? Hm?
quote:Israeli prime Minister Menachem Begin in a speech to the Knesset
[Israeli Parliament] quoted by Amnon Kapeliouk, “Begin and the Beasts,” New Statesman, June 25, 1982.
En mij lekker negeren hequote:Op zondag 4 maart 2012 19:09 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Je vroeg om een bron, ik gaf je een bron.
Hier nog een dan, zoek maar op in de New Statesman van 25 juni 1982.
[..]
Nergens in dit artikel wordt dat citaat behandeld. Misschien opzettelijk weggelaten?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://www.camera.org/ind(...)sue=21&x_article=775
Doe maar effe Ctrl+F op ''Begin''
Klopt, gaat over andere uitspraken.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Nergens in dit artikel wordt dat citaat behandeld. Misschien opzettelijk weggelaten?![]()
had je wat anders verwachtquote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef Smoofie het volgende:
De geestelijken hebben gewonnen, dit gaat de verkeerde kant op
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
had je wat anders verwachtje moet niet vergeten dat ze X eeuwen achter lopen op de beschaafde wereld hé. die mensen denken heel anders, primitiever des te meer redenen om ze hun nucleaire speeltjes af te pakken.
sterke argumentenquote:
is gewoon een feit hoor... lees de koran en je snapt mn puntquote:
Interessante uitzending. Ik vraag me wel af wat de Israëliërs die geen buitenlandse paspoort kunnen krijgen zullen gaan doen. Ik denk niet dat asiel aanvragen zo makkelijk (of zal Geert er voor zorgen dat ze hier wel mogen blijvenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:16 schreef remlof het volgende:
Brandpunt had een goed item hier over.
De Israeli's zijn bang en proberen massaal buitenlandse paspoorten te regelen.
Niet bang voor Iran, maar bang voor de acties van hun eigen regering, die zich helemaal niet druk zou hoeven maken om Iran als ze een definitieve vredesregeling met de Palestijnen zou sluiten.
Alsof Iran ook maar iets geeft om die Arabische palliesquote:Op zondag 4 maart 2012 23:16 schreef remlof het volgende:
Brandpunt had een goed item hier over.
De Israeli's zijn bang en proberen massaal buitenlandse paspoorten te regelen.
Niet bang voor Iran, maar bang voor de acties van hun eigen regering, die zich helemaal niet druk zou hoeven maken om Iran als ze een definitieve vredesregeling met de Palestijnen zou sluiten.
dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alsof Iran ook maar iets geeft om die Arabische pallies
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 05-03-2012 om 13:10:13Israël overweegt Iraanse nucleaire faciliteit te bombarderen. Obama heeft in verkiezingsjaar niet veel ruimte Israël daarvan te ontmoedigen reageer retweet
No shit sherlock.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 05-03-2012 om 13:10:13Israël overweegt Iraanse nucleaire faciliteit te bombarderen. Obama heeft in verkiezingsjaar niet veel ruimte Israël daarvan te ontmoedigen reageer retweet
Meer dan jij, dat zeker.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar is dan ook bijzonder weinig voor nodig.quote:
QEDquote:Op maandag 5 maart 2012 14:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar is dan ook bijzonder weinig voor nodig.
Wetenschappelijk, cultureel en economisch gezien hebben pallies dan ook net zoveel waarde als de spitsmuis.
Ja dat is waar, van zo'n volk behoor je ook niks te verwachten en de situatie spreekt voor zich.quote:
Het is wel de stok achter de deur die Israel haar vijanden geeft, ze houdt een apartheidsregime in stand.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou dat is niet zozeer aan Israel, de pallies hebben zelf op hamas en fatah hun stem uitgebracht, en dat regime op Gaza en de Westbank zou je inderdaad als apartheidsregime kunnen wegzetten maar dat Nederlandse woord gebruik ik liever voor Zuidelijk Afrika en de geschiedenis daar.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel de stok achter de deur die Israel haar vijanden geeft, ze houdt een apartheidsregime in stand.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef PKRChamp het volgende:
Zo zie je maar weer dat de media ons allemaal aan het bedonderen is inclusief de wapenindustrie die alleen maar baat hebben bij een oorlog met Iran.
Wake up people we worden weer belazerd waar we bij staan en er gaan weer honderd duizenden doden vallen zodat de Zionisten en wapenhandelaren weer meer geld kunnen verdienen.
De Iranezen zijn heus niet het braafste jongetje van de klas maar het is niet ons probleem, laat Israël het lekker zelf uitzoeken en ik hoop dat wanneer ze aanvallen ze er alleen voor staan. Deze trucjes kosten ons alleen maar geld en we moeten er voor zorgen dat we niet weer die rijke elite van een nieuwe geldlijn voorzien.
Kijk bijvoorbeeld naar de Amerikaanse presidentsverkiezingen, alle kandidaten op Ron Paul na worden allemaal gesteund door zionisten, oliemaatschappijen en wapenhandelaren die alleen maar baat hebben bij een oorlog en wij als wereldburgers kunnen weer de prijs betalen zodat die honden weer geld kunnen verdienen. En het erge vind ik dat de halve westerse wereld het wel oke vind om Iran te bombarderen.![]()
Dus omdat je nu met je mond vol tanden staat post je maar een smilie?quote:
Clingendael ...quote:Op maandag 5 maart 2012 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
Al met al wordt het een gecompliceerde operatie. Toch is volgens militair deskundigen de kans van slagen meer dan 70 procent. Maar dan is natuurlijk de vraag hoe Iran zal terugslaan en of de aanval zal leiden tot een regionale oorlog met vele doden en/of tot grote wereldwijde spanningen.
Bron: http://nos.nl/artikel/348274-hoe-israel-iran-kan-aanvallen.html
http://www.voltairenet.org/Bibi-Gen-Dempsey-is-servant-ofquote:The US top soldier, JCOS Gen. Martin Dempsey’s statement over this weekend has disappointed Israel prime ministe Benji Netanyahu so much that he called the General short of "a Jew hater."
Gen. Dempsey denounced a strike on Iran in the near future as “destabilizing” and “not prudent” over the weekend while speaking to CNN’s Israel-Firster, Fareed Zakaria, in regards to America and Israel’s effort to prevent Tehran from developing a nuclear warhead (or nuclear capability). Prime Minister Binyamin Netanyahu of the Zionist entity has called Dempsey’s statement “the US is adopting policies that will favor Iran, and not their historical ally: Israel.“
Discussing whether an attack on Iran seems worthwhile for the US military right now, Gen. Dempsey told Zakaria, “A strike at this time would be destabilizing and wouldn’t achieve their long-term objectives.”
Gen. Dempsey also repeated his 2008 evaluation of the Islam Republic, saying: “We are of the opinion that Iran is a rational player“. This remark angered Zionist Jew head of powerful Jewish think tank, Council on Foreign Relations (CFR), Dr. Richard N. Haass who said on MSNBC, today: “To call Iran a rational actor is code talk. Let me just make it clear, if you call them rational, that means that deterrence works and that means that you’re willing to live with an Iran that has nuclear weapons“. Apparently, the con-Zionist wants Americans to believe that Israel doesn’t have 240-400 nuclear weapons.
“Iran is unlikely to initiate or intentionally provoke a conflict,” US Defense Intelligence Agency Director Lt. Gen. Ronald Burgess told a Senate Armed Services Committee hearing last week, adding that “an Iranian-led military action against the US would only be likely if the United States fired first“.
American intelligence believes that, if Iran is indeed developing a nuclear weapon as rumored, they do not stand to finish their research anytime soon. In the interim, the US hopes that diplomatic talks and negotiations will thwart that research before it matures. Israel, however, appears much more concerned and has condemned the US for not acting on the offensive already. Last month, Deputy Prime Minister Moshe Yaalon explicitly called the Obama administration “hesitant” in their unwillingness to attack, which was followed by a warning only a day later by the nation’s Foreign Minister Avigdor Lieberman, in which he urged the US to “move from words to deeds.”
Last year, Obama’s selection of General Martin Dempsey as new Chairman of the Joint Chiefs of Staff was approved unanimously by the House under Israel Lobby (AIPAC) instruction. Amir Oren wrote in Israeli daily Ha’aretz (June 1, 2011) that Dempsey being a friend of Israel for a long time, brings good news for Israel on war against Iran.
Interestingly, Admiral Mike Mullen, Gen. David Petraeus, Panetta and Gen. Dempsey have all bullied Iran with “all options on table”. However, after US occupation forces’ defeat in Iraq by Maliki-Ahmadinejad shrewed politics and temporary closure of Strait of Hormuz without firing a single missile – Obama administration has come to the conclusion that a new military adventure in Iran on behalf of Israel is not worth the risk for the time being. Washington now wants to wait for the results in Syria and Lebanon. Islamophobe Sen. John McCain while hugging Netanyahu in Jerusalem, agreed with Richard Haass’ statement.
Last year, Rep. Ron Paul, said that it’s high time for the US to learn to live with a nuclear Iran.
Dat is verstandig, je doet niet onder voor die snorren bij Clingendael me dunktquote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef sp3c het volgende:
ik ga mezelf denk ik ook militair deskundige noemen binnenkort
De mensen die met dit soort anti-semitische websites op de proppen komen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef DemureStoic het volgende:
[..]
http://www.voltairenet.org/Bibi-Gen-Dempsey-is-servant-of
Wie zijn nu eigenlijk de echt gevaarlijke gekken?
Al zou de operatie lukken, ik geloof niet dat Iran niet terug gaat vechten met alle problemen van dien.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Clingendael ...
hoe komen ze in godsnaam op die 70%??
beide landen (Iran wat meer dan Israel) doen nogal geheimzinnig over hun militaire capaciteiten!
ik ga mezelf denk ik ook militair deskundige noemen binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |