Daar had je naar uitgekeken?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was het tenminste bijna oorlog.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat een lekkere hoer die Rafaella
nee de lucky's zijn altijd leukquote:
Wel goedkoop, kost maar 30 per uur.quote:
') Zonder geluid.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee de lucky's zijn altijd leuk
leg anders je grap ff uitquote:
Ja, inderdaad, iedereen behalve jij heeft geen smaakquote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef hexje het volgende:
Hier worden alleen de stupide grappen van Rene van der Gijp grappig gevonden.
Het zit wel diep he?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef hexje het volgende:
Hier worden alleen de stupide grappen van Rene van der Gijp grappig gevonden.
tot en met Adriaan is ok.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef Eenskijken het volgende:
is ie het terugkijken waard vandaag?
Dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:43 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, het is wel leuk gedaan, al duurde het net iets te lang.
quote:De gehele uitzending staat in het teken van de 70e verjaardag van Joop van den Ende. Weinig Nederlanders staan zo onomstreden aan de top van hun vakgebied als Joop van den Ende.
Hij begon als decorbouwer bij De Nederlandse Opera, bouwde een internationaal televisie- en theaterimperium van de grond af op en staat tegenwoordig bekend als mecenas van de Nederlandse cultuur, als oprichter van de VandenEnde-Foundation.
Reden om een hele uitzending te wijden aan zijn leven en werk. Naast Joop van den Ende zelf, zijn een aantal vrienden en collega's uit het televisie- en theatervak te gast: André van Duin, Reinout Oerlemans, Mies Bouwman, Jeroen Krabbé, Guus Verstraete, Jaap van Zweden, Henny Huisman en Koos Postema. Tafeldame is Chantal Janzen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
thanks but no thanks, deze kontlikkerij sla ik over.
En hij komt zelfs terwijl Joop nog leeft.quote:
Ja, een Masterclassie met Bassie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Bas van Toor moet ook komen, Joop produceerde hun eerste series.
En ze heeft een lief bekkie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Chantal, 1 van de weinige vrouwen met humor.
Ik vind haar wel iets aandoenlijks hebben.quote:
Ze lacht altijd, daar erger ik me aanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ze heeft wel last van valse bescheidenheid.
Tsja, het zijn eigenlijk allemaal mensen die op hun hoogtepunt hadden moeten stoppen, een jaar of 20 geleden.quote:
Yep en Dagboek maakt al 2 uit de tong-bingo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef tong80 het volgende:
Ik zei het toch André van Duin en zijn vrouw.
Wie is zn gozer ...?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef tong80 het volgende:
Ik zei het toch André van Duin en zijn vrouw.
Ik denk dat de avond zich niet leent voor een kritische noot.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Zouden er nog wat kritische kanttekeningen komen?
Dat is aan de mensen die het weten natuurlijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Zouden er nog wat kritische kanttekeningen komen? Of verandert Joop alles wat in zijn handen komt in goud?
Joan heeft er wel een paarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Iedereen zit straks moeilijk van al die verenpakketten.
Thema is wie het hartgrondigst kan zeggen hoe onsterfelijk Joop is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er een Thema/onderwerp? Andres 65 jaar gisteren ?
Woepie is ook niet echt mijn favoriete actrice.quote:
Mijn luidsprekers zitten verstopt door de veren.quote:
Dat probeer ik al een paar keer te zeggen. Die man heeft zoveel macht. Oerlemans zit nu ook in zijn kont te kruipen terwijl ze in de rechtbank tegenover elkaar zaten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Volgens mij schijten ze allemaal in hun broek voor hem.
Vraag me af waarom die bolle weg is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:46 schreef Tem het volgende:
Thijs is de enige jakhals die ik wel oké vind.
Woopi haar loopbaan liep ten einden het hielp Joop niet op BGroodway.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Ze zal wel een pak geld gekregen hebben
Die heeft zijn eigen programma toch nu?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag me af waarom die bolle weg is.
Ze zal het niet gratis gedaan hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woopi haar loopbaan liep ten einden het hielp Joop niet op BGroodway.
Ik hoop dat Lucky TV de avond redt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef MilaNL het volgende:
Oh ik dacht/hoopte dat het item nu was afgelopen...
Kan ie toch wel af en toe items maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft zijn eigen programma toch nu?
Alles mislukte op off broadway.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zal het niet gratis gedaan hebbenvan musicals weet ik geen bal, dus geen idee of het al dan niet had geholpen.
Van Duin is briljant met 2 zinnen en weinig woorden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef MilaNL het volgende:
Oh André van Duin is alweer weg. Heeft ook 2 zinnen gezegd.
Doc.quote:
Je zou dit VIP avond maar gewonnen hebben, krijg je ditquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef Tem het volgende:
Je zou maar een avondje geboekt hebben om te gaan kijken in de studio.
Rijk stond samen met Spanjer tegen het raam van het atelier van Krabbé te pissen. Je kon er naar binnen kijken en Rijk zei :quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:51 schreef Tem het volgende:
Rijk de Gooijer had ook een enorme hekel aan Jeroen.
Zal wel geen open bar zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef Tem het volgende:
Je zou maar een avondje geboekt hebben om te gaan kijken in de studio.
Jammer alleen dan weer dat hij zich heeft laten strikken voor dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Jaap van Zweden vind ik dan wel een leuke vent
Virtuoze maestro.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
wat irritant dat aan zijn lippen hangen.
Dat valt me ook tegen. En Joop doet volgens mij alsof Jaap ALLES aan hem te danken heeft, hij heeft hem nog net geen vioolles gegeven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer alleen dan weer dat hij zich heeft laten strikken voor dit.
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt me ook tegen. En Joop doet volgens mij alsof Jaap ALLES aan hem te danken heeft, hij heeft hem nog net geen vioolles gegeven.
Plastische joop van den Enden en consorten operatie.quote:
We blijven hoop houden dat dat binnenkort gaat gebeurenquote:
Volgens mij is het mislukt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plastische joop van den Enden en consorten operatie.
Morgen Tim, Martijn, Jasper en van der Kreeft aan de tafel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Willem Duys overleed wel een paar dagen na zijn DWDD-ode
Koos is goed oud geworden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Koos ziet er echt 10x beter uit dan Hennie, zonder botox.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
Wat een hoop mooi oud spul in de studio.
Het is hugo brandt corstius ook gelukt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt toch juridisch niet te kunnen om een paard als dochter te erkennen.
Dan glibbert er nog wat bij Mies.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
En Mies doet een nog maar een glibberige rochel bovenop.
Tem toch.quote:
Klopt, maar zonder financiële hulp was hij nooit zo ver gekomen!!!!111EINZquote:
Heerlijk momentje.quote:
En dat zal iedereen weten ook.quote:
Als Joop het mooi vond was het goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Was dit goed? Ik weet niets van pianomuziek
Ik weet het ook echt niet. Vroeger kon ik zeggen: Het komt op tv, dat moet wel goed zijn. Maar met DWDD kan je daar tegenwoordig geen pijl meer op trekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Het was goed, maar de laatste minuut spelen van een meesterlijk pianowerk is hetzelfde als de laatste minuut laten zien van een goede film.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik ging toch al niet naar die musicals, dus in plaats van 50 euro, bespaar ik nu 57,50quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, een kaartje van 50 ¤ kost dan 57,50 ¤. Ja, en nu?
Hart-ver-war-mend.quote:
Rozemarijn Moggré mag wel eens tafeldame zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:17 schreef Jivis het volgende:
Iedereen lacht om de Jeugdjournaal grap die Matthijs al tig keer heeft gemaakt.
12% dan. Lekker interessant.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef HalvinCarris het volgende:
Kaartje wordt geen 13% duurder hoor Joop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |