Daar had je naar uitgekeken?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was het tenminste bijna oorlog.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat een lekkere hoer die Rafaella
nee de lucky's zijn altijd leukquote:
Wel goedkoop, kost maar 30 per uur.quote:
') Zonder geluid.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee de lucky's zijn altijd leuk
leg anders je grap ff uitquote:
Ja, inderdaad, iedereen behalve jij heeft geen smaakquote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef hexje het volgende:
Hier worden alleen de stupide grappen van Rene van der Gijp grappig gevonden.
Het zit wel diep he?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef hexje het volgende:
Hier worden alleen de stupide grappen van Rene van der Gijp grappig gevonden.
tot en met Adriaan is ok.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef Eenskijken het volgende:
is ie het terugkijken waard vandaag?
Dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:43 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, het is wel leuk gedaan, al duurde het net iets te lang.
quote:De gehele uitzending staat in het teken van de 70e verjaardag van Joop van den Ende. Weinig Nederlanders staan zo onomstreden aan de top van hun vakgebied als Joop van den Ende.
Hij begon als decorbouwer bij De Nederlandse Opera, bouwde een internationaal televisie- en theaterimperium van de grond af op en staat tegenwoordig bekend als mecenas van de Nederlandse cultuur, als oprichter van de VandenEnde-Foundation.
Reden om een hele uitzending te wijden aan zijn leven en werk. Naast Joop van den Ende zelf, zijn een aantal vrienden en collega's uit het televisie- en theatervak te gast: André van Duin, Reinout Oerlemans, Mies Bouwman, Jeroen Krabbé, Guus Verstraete, Jaap van Zweden, Henny Huisman en Koos Postema. Tafeldame is Chantal Janzen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
thanks but no thanks, deze kontlikkerij sla ik over.
En hij komt zelfs terwijl Joop nog leeft.quote:
Ja, een Masterclassie met Bassie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Bas van Toor moet ook komen, Joop produceerde hun eerste series.
En ze heeft een lief bekkie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Chantal, 1 van de weinige vrouwen met humor.
Ik vind haar wel iets aandoenlijks hebben.quote:
Ze lacht altijd, daar erger ik me aanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ze heeft wel last van valse bescheidenheid.
Tsja, het zijn eigenlijk allemaal mensen die op hun hoogtepunt hadden moeten stoppen, een jaar of 20 geleden.quote:
Yep en Dagboek maakt al 2 uit de tong-bingo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef tong80 het volgende:
Ik zei het toch André van Duin en zijn vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |