quote:Op maandag 27 februari 2012 14:42 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kom misschien. Zouden jullie nog wel worden toegelaten?
Dat was ik, rum voor de baco.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef TitusPullo het volgende:
Welk buitenlands bier dronken jullie?
Ik zat aan de Grimberger en Trappiste geloof ik, voordat ik aan de Prosecco ging.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef TitusPullo het volgende:
Dus bij misschieners?quote:
Betyar en ik dronken Weihenstefaner geloof ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef TitusPullo het volgende:
Misschien de cryptofascisten. Zoals Koos.quote:
Zet mij maar bij de misschieners.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Als iedereen die (misschien) wil komen het even wil melden.
Die zetten we wel aan een ander tafeltje, bij mannen met roze broeken.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien de cryptofascisten. Zoals Koos.
Donequote:Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zet mij maar bij de misschieners.
Oh, maar dat was aangenaam gezelschap. Daar zou ik ook best aan willen schuiven.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zetten we wel aan een ander tafeltje, bij mannen met roze broeken.
Jij komt toch wel, je woont om de hoekquote:Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zet mij maar bij de misschieners.
Ach, hij had in ieder geval genoeg interesse in ons bonte gezelschap om een gesprek aan te gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, maar dat was aangenaam gezelschap. Daar zou ik ook best aan willen schuiven.
Mwa, om de hoek. Een half uur met de trein.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij komt toch wel, je woont om de hoek
Toch?
Ik weet niet of hij het bij iedereen had aangedurfd.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, hij had in ieder geval genoeg interesse in ons bonte gezelschap om een gesprek aan te gaan.
Als zelfs buitenstaanders al niet begrijpen wat een gemelangeerde groep van 15 jarigen tot 40+'ers en van hippies tot corpsballen samen moet dan is 't al slecht met ons gesteld.
Jouw Choco+Slagroom siert nog steeds de rekening.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef Picchia het volgende:
Ik kom misschien ook wel een glaasje water halen.
Dat is gemiddeld genomen om de hoek.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, om de hoek. Een half uur met de trein.
Ik denk niet dat gemelangeerd helemaal het woord is dat je zoekt.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, hij had in ieder geval genoeg interesse in ons bonte gezelschap om een gesprek aan te gaan.
Als zelfs buitenstaanders al niet begrijpen wat een gemelangeerde groep van 15 jarigen tot 40+'ers en van hippies tot corpsballen samen moet dan is 't al slecht met ons gesteld.
Melange is toch gewoon mengsel/mix?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk niet dat gemelangeerd helemaal het woord is dat je zoekt.
Sorry VS.
Schijt aan die tyfuscontext, maak er dan gewoon "mixed company" van zoals ieder fatsoenlijke taal.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef eriksd het volgende:
Melange is inderdaad mengsel/mix, maar gangbaar in een zin met de strekking die jij voor ogen hebt is het woord gemêleerd.
En P-G der klopt ook niet.
Die aantijgingen zijn nooit gesubstantieerd.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw Choco+Slagroom siert nog steeds de rekening.![]()
Waarom dat?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik sla over totdat ik studeer, denk ik. Sowieso moet ik nog even integreren enzo.
Anders accepteer jij hem niet.quote:
Alsof ik een studerende en geïntegreerde allochtoon wel accepteer.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders accepteer jij hem niet.
Ook weer waar.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alsof ik een studerende en geïntegreerde allochtoon wel accepteer.
Qftquote:Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alsof ik een studerende en geïntegreerde allochtoon wel accepteer.
Toegevoegd.quote:
Weten we gelijk aan welke tafel VS zit.quote:
Dat hoor je al van een afstand.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weten we gelijk aan welke tafel VS zit.
Moet je je eens voorstellen hoe hij Nuance zegt.quote:
Wie gaat er normaal doen dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:38 schreef De_Nuance het volgende:
Lijkt me echt raar om normaal tegen jullie doen.
Met alcohol erin zal het allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:38 schreef De_Nuance het volgende:
Lijkt me echt raar om normaal tegen jullie doen.
quote:
Doen jullie gewoon POLSC IRL ?quote:
Het is nog een tikje erger dan hier vaak.quote:
Hohoho. Een paar mensen kunnen geen maat met drank houden, that's all.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is nog een tikje erger dan hier vaak.
Oquote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is nog een tikje erger dan hier vaak.
Laat eens zien. Ik hang 5 van de 7 dagen blauw rond in de SC. Tijdens de meet wordt er reteveel drank naar binnen gegoten.quote:
Een paar?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hohoho. Een paar mensen kunnen geen maat met drank houden, that's all.
Sssst.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een paar?
Alleen Robin en Picchia waren nuchter en de rest kon amper lopen.
Mooie zin Erik.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sssst.
Ik hoop wel Je loog tegen mij aan te kunnen vragen en dan lekker met de handjes in de lucht. Of een polonaise.
Eigenlijk moeten we dat doen in dat muffe rokerscafe met die rooktante's in het hoekje.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sssst.
Ik hoop wel Je loog tegen mij aan te kunnen vragen en dan lekker met de handjes in de lucht. Of een polonaise.
Zo praat Erik na een paar bitterballen.quote:
Die hufter vrat ook echt een hele schaal op zowat.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo praat Erik naar een paar bitterballen.
Ach die sponsoring van de PVV was toch al uitgelekt.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:43 schreef waht het volgende:
Picchia drinkt geen alcohol omdat hij dan vreest Israëlische staatsgeheimen prijs te geven.
Bet is wel een vaste klant.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:44 schreef Picchia het volgende:
Ik vind wel dat Betyar en EchtGaaf moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |