Schijt aan die tyfuscontext, maak er dan gewoon "mixed company" van zoals ieder fatsoenlijke taal.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef eriksd het volgende:
Melange is inderdaad mengsel/mix, maar gangbaar in een zin met de strekking die jij voor ogen hebt is het woord gemêleerd.
En P-G der klopt ook niet.
Die aantijgingen zijn nooit gesubstantieerd.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw Choco+Slagroom siert nog steeds de rekening.![]()
Waarom dat?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik sla over totdat ik studeer, denk ik. Sowieso moet ik nog even integreren enzo.
Anders accepteer jij hem niet.quote:
Alsof ik een studerende en geïntegreerde allochtoon wel accepteer.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders accepteer jij hem niet.
Ook weer waar.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alsof ik een studerende en geïntegreerde allochtoon wel accepteer.
Qftquote:Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alsof ik een studerende en geïntegreerde allochtoon wel accepteer.
Toegevoegd.quote:
Weten we gelijk aan welke tafel VS zit.quote:
Dat hoor je al van een afstand.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weten we gelijk aan welke tafel VS zit.
Moet je je eens voorstellen hoe hij Nuance zegt.quote:
Wie gaat er normaal doen dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:38 schreef De_Nuance het volgende:
Lijkt me echt raar om normaal tegen jullie doen.
Met alcohol erin zal het allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:38 schreef De_Nuance het volgende:
Lijkt me echt raar om normaal tegen jullie doen.
quote:
Doen jullie gewoon POLSC IRL ?quote:
Het is nog een tikje erger dan hier vaak.quote:
Hohoho. Een paar mensen kunnen geen maat met drank houden, that's all.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is nog een tikje erger dan hier vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |