Mijn verstandelijke beperking laat het niet toe om tot zulke fantasieën te komen dus het is waar gebeurd.quote:
Alsof ik dit leuk vindquote:Op maandag 27 februari 2012 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
Dit is dus echt niet echt kan niet wil ik neit geloven
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:51 schreef Id_do_her het volgende:
Ik had ooit gepist in een blikje energiedrank, waar een meid toen ook een flinke slok van nam.
Je moet je straal richten in het gaatje, vergt wat vakmanschap.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef Flurry het volgende:
als je in zo'n flesje kan pissen heb je wel een hele kleine pik
Geen skills hebben om overal te kunnen richten en pissenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef Flurry het volgende:
Jij kan ook alleen in de wc pissen door je leuter erin te hangen?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef Flurry het volgende:
Technisch gezien heb je dus je zuster gevult....quote:
Hij kan waarschijnlijk ook alleen maar met twee handen pagga slaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen in de wc pissen door je leuter erin te hangen?
indd, ik word elke ochtend wakker met een nat kussenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef Wrick het volgende:
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) wasdie familie van je ofzo dat je daar zo emotioneel om bent
Jouw pik past in de wc?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen in de wc pissen door je leuter erin te hangen?
TS kan dat niet doen want zijn penis is zo groot, dat als hij zijn lul er te dicht bij doen, deze fles wegschiet zoals mentos in een dichte pepsi fles.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef Flurry het volgende:
ok ik ga ook allemaal wannab celebs in mijn sig zetten .. rip adolf hitlerquote:Op maandag 27 februari 2012 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
indd, ik word elke ochtend wakker met een nat kussen
kan je doen jaquote:Op maandag 27 februari 2012 12:57 schreef Wrick het volgende:
[..]
ok ik ga ook allemaal wannab celebs in mijn sig zetten .. rip adolf hitler
hij pist zo hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 12:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw pik past in de wc?wat een kleintje
Ah hij is er weerquote:Op maandag 27 februari 2012 12:58 schreef rolfson het volgende:
Er is maar één ding waar wij een eerlijk antwoord op moeten weten en dat is het volgende: Heb jij voordat je in dit flesje piste nog met je leuter zitten spelen? Mocht dit het geval zijn dan is de kans 100% dat ze een beetje zaad van je in dr mond heeft gekregen.
Explosie bedoel je.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:00 schreef rolfson het volgende:
Mensen die niet weten hoe je in een flesje moet pissen. Men ze de opening van den eikel op de opening en laat een luchtgaatje vrij om een fontein te voorkomen.
weet ik hetquote:
Ander probleem: wat nou als je meer dan 0,5 liter moet pissen?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:00 schreef rolfson het volgende:
Mensen die niet weten hoe je in een flesje moet pissen. Men ze de opening van den eikel op de opening en laat een luchtgaatje vrij om een fontein te voorkomen.
je moet gewoon een lege fles jus d'orange pakkenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:00 schreef rolfson het volgende:
Mensen die niet weten hoe je in een flesje moet pissen. Men zet de opening van den eikel op de opening en laat een luchtgaatje vrij om een fontein te voorkomen.
Tenzij vleeslulquote:Op maandag 27 februari 2012 13:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Eerder stijf dan slap denk ik zo.
daar post ik em ookquote:Op maandag 27 februari 2012 13:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tenzij vleeslul
Maar waarom neemt ie dan zo'n rare pose in? Misschien is dit plaatje het antwoord op het ODOL topic.
Heb jij weleens proberen te pissen met een stijve lul?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tenzij vleeslul
Maar waarom neemt ie dan zo'n rare pose in? Misschien is dit plaatje het antwoord op het ODOL topic.
quote:
Daarom zei ik: hij is niet slap hier.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb jij weleens proberen te pissen met een stijve lul?
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb jij weleens proberen te pissen met een stijve lul?
Weet ik het, grote kans dat mijn ma het terug in de koelkast heeft gezet blijkbaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:04 schreef Chai het volgende:
Hoezo zet je dat flesje terug in de koelkast dan. Dat geloof ik niet. Dan is in dat flesje pissen ook niet sneller dan gewoon naar de plee gaan.
Begrijpelijk als de appelsap zo warm is.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik het, grote kans dat mijn ma het terug in de koelkast heeft gezet blijkbaar.
Verdomme maar goed dat ik in mijn eentje op kantoor zit op dit moment.quote:
Ik moest ook hard lachenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:08 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Verdomme maar goed dat ik in mijn eentje op kantoor zit op dit moment.![]()
Ik zit verdomme nog steeds te grinniken, wat ben ik toch een simpele teringmongool.quote:
Als je moeder dit weet hé , dan wordt ze boooooooooooooooooooos.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik het, grote kans dat mijn ma het terug in de koelkast heeft gezet blijkbaar.
Ik doe het ook niet hoor, en ik snap o.us ook niet, je kan toch gewoon even naar de plee wanneer je wacht op de volgende ronde?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben ik de enige op FOK! die niet in een flesje pist ofzo?
Mensen met smetvrees.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je moeder dit weet hé , dan wordt ze boooooooooooooooooooos.
En verklaard ze je voor gek.
Je bent vast ook zo een die met zijn mond aan de volle flessen met cola of iets zit en dan weer terugzet
Ik heb wel eens moeten pissen in een fles in het ziekenhuis.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Deze manquote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef rolfson het volgende:
Het volgende is niet om te lachen maar een serieuze les voor onwetenden. Pro's zullen begrijpen.
Het kan ooit voorkomen dat je moet pissen en je kan dat nergens anders doen dan in je kamer. Pak dan een pak drinken zuip deze leeg en pis tegen het lage plafond (ten opzichte van de dop) van het pak aan. Dit is de manier om geluidloos te pissen. Kan wat oefening vergen maar daarna heb je een niet te missen skill verworven.
[ afbeelding ]
Ja pissen in zo'n flesje is smerig en kost uiteindelijk nog meer tijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:13 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor, en ik snap o.us ook niet, je kan toch gewoon even naar de plee wanneer je wacht op de volgende ronde?
En terecht, Das echt zo goor, hier thuis altijd ruzie om wie er met de mond aan de volle fles heeft gezetenquote:
Elke keer dat je een slok neemt gaat er wat spuug en wangslijmvlies terug de fles inquote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En terecht, Das echt zo goor, hier thuis altijd ruzie om wie er met de mond aan de volle fles heeft gezeten
Gaat de prik er ook sneller af. Kei vies.
En dat pissen dat is natuurlijk helemaal het einde..
Ik zou mij juist zorgen maken als zulke mannen niet bestaan binnen het gezin.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je moeder dit weet hé , dan wordt ze boooooooooooooooooooos.
En verklaard ze je voor gek.
Je bent vast ook zo een die met zijn mond aan de volle flessen met cola of iets zit en dan weer terugzet
Ja een beetje speeksel van je eigen zus is inderdaad heel goor.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En terecht, Das echt zo goor, hier thuis altijd ruzie om wie er met de mond aan de volle fles heeft gezeten
Gaat de prik er ook sneller af. Kei vies.
En dat pissen dat is natuurlijk helemaal het einde..
Ik kan me niet voorstellen dat je met je volle verstand het risico gaat lopen dat dat flesje overloopt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:17 schreef rolfson het volgende:
Sorry hoor maar allemaal mensen hier met een oordeel zonder het zelf een keer gedaan te hebben. Dat is hetzelfde als priesters die zeggen dat seks vies is. Je pist gewoon in een fles klaar het is niet alsof je er in probeert te schijten ofzo.
Nou, de kans dat er uit die fles gedronken is, die is wel erg groot maar of het het zusje was....quote:Op maandag 27 februari 2012 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Sterk verhaal geloof er dus geen snars van.
Halve liter flessen zijn idd een beetje gevaarlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja een beetje speeksel van je eigen zus is inderdaad heel goor.
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je met je volle verstand het risico gaat lopen dat dat flesje overloopt.
Mijn vader is er juist fel op tegenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zou mij juist zorgen maken als zulke mannen niet bestaan binnen het gezin.
hahahahahahahaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, de kans dat er uit die fles gedronken is, die is wel erg groot maar of het het zusje was....![]()
Pics or her tits or did not happen imo
Ik geloof het wel, maar vind je wel een smeerpijpquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef o.us het volgende:
Ongelovigen in dit topic. Branden in de hel zullen jullie.
Ik kan gewoon niet zeggen dat jouw pa homo is, zoiets zeg je niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn vader is er juist fel op tegen
Mijn zus en ik zijn dan de mannen in het gezin, want wij zitten altijd met onze bek aan de volle flessen. Gewoon omdat het kan
Maar vind wel vies tenminstens van een ander , ikzelf oké
Onder tussen valt elke keer de doorbloede tampon tegen je hand aan als je hem uit je gleuf trekt. Kijk dat is pas smerig.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar vind je wel een smeerpijp
Jullie worden elke maand ongesteld, mij hoor je ook niet klagen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar vind je wel een smeerpijp
Ja hij wordt erg kwaad dan ook nogquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zeggen dat jouw pa homo is, zoiets zeg je niet.
Maar ik kan wel zeggen dat het op z'n zachtst gezegd vreemd is.
Jouw vader heeft zeker ook zo'n detol no touch zeep gekocht?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn vader is er juist fel op tegen
Mijn zus en ik zijn dan de mannen in het gezin, want wij zitten altijd met onze bek aan de volle flessen. Gewoon omdat het kan
Maar vind wel vies tenminstens van een ander , ikzelf oké
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef rolfson het volgende:
[..]
Onder tussen valt elke keer de doorbloede tampon tegen je hand aan als je hem uit je gleuf trekt. Kijk dat is pas smerig.
Wordt het een jongen of een meisje?quote:
Zelf pist hij wel in de douche, de smeerlap.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Jouw vader heeft zeker ook zo'n detol no touch zeep gekocht?
Lijkt mij een prima vent.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zelf pist hij wel in de douche, de smeerlap.
en als wij hem daar mee confrontreren begint hij geheimzinnig te lachen
mannen
Zuigtablet.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Slik je de pil door of spiraaltje?
Spiraaltjes doorslikken wut?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Slik je de pil door of spiraaltje?
Als je dan pijpt en slikt wordt je niet zwanger.quote:
Pissen in de douche is minder vies dan aan flessen lurken. Dat spoelt toch allemaal weer weg en dan ook nog eens met zeep.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zelf pist hij wel in de douche, de smeerlap.
en als wij hem daar mee confrontreren begint hij geheimzinnig te lachen
mannen
Als meisje bovenop ligt wordt ze ook niet zwanger. Heeft met zwaartekracht te maken.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als je dan pijpt en slikt wordt je niet zwanger.
Ik ben de meest luie persoon ter wereld, aangenaam.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Maar o.us, kon je niet ff tussen 2 games door naar de plee, of was je nog aan het gamen na kinderbedtijd en wou je niet dat je moeder er achter kwam?
Maar dat standje is wel kut tenzij drilboorquote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als meisje bovenop ligt wordt ze ook niet zwanger. Heeft met zwaartekracht te maken.
Is een stoma dan niet wat voor jou? Of een katheter?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben de meest luie persoon ter wereld, aangenaam.
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef o.us het volgende:
en zag ik mijn zusje met haar vriend praten door de telefoon.
Ik zit ook niet graag met mn voeten in iemand anders pis te spletteren.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Pissen in de douche is minder vies dan aan flessen lurken. Dat spoelt toch allemaal weer weg en dan ook nog eens met zeep.
Dat is alleen als je samen doucht toch. Of als iemand helemaal op het eind pas heeft gepist.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zit ook niet graag met mn voeten in iemand anders pis te spletteren.
Niet raiden op de maandagochtendquote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef Kluizenaardt het volgende:
Ik herken helemaal niks TS. Want ik 'game' namelijk niet. Ook 55 procent kans op een verzonnen topic.
je moet juist tegen de bar pissenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef strontboer het volgende:
Ik pis in de discotheek altijd in een glas en vervolgens gooi ik het het publiek in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Of het aanbieden aan meisjes als Jillz. Laatst gedaanquote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef strontboer het volgende:
Ik pis in de discotheek altijd in een glas en vervolgens gooi ik het het publiek in.
Serieus splutje?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Of het aanbieden aan meisjes als Jillz. Laatst gedaan
Jij hebt laatst Jillz aangenomen van een vage jongeman!quote:
Eigenlijk wel te triest voor woordenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Of het aanbieden aan meisjes als Jillz. Laatst gedaan
Het werkte ook totaal niet, glas was fucking heetquote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel te triest voor woordenIn theorie is het wel geniaal, maar in praktijk vind ik het eerlijk gezegd minder
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jij hebt laatst Jillz aangenomen van een vage jongeman!
Oh het is grapjequote:
Doet me denken aan als ik na een lange fietstocht in de kou gelijk naar de wc sprint om m'n blaas leeg te gooien. En dampen dat het doetquote:Op maandag 27 februari 2012 14:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het werkte ook totaal niet, glas was fucking heet
IJsklontje erin.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het werkte ook totaal niet, glas was fucking heet
Ik heb een keer een kampvuur uitgepist al die pisdampen kwamen over mij heen fucking stinken in mijn tent die nacht gadverdamme.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Doet me denken aan als ik na een lange fietstocht in de kou gelijk naar de wc sprint om m'n blaas leeg te gooien. En dampen dat het doet
Nee true story maar niemand nam het aanquote:Op maandag 27 februari 2012 14:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh het is grapjejij met je lama ui
Ik zou het aannemen hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee true story maar niemand nam het aan
Waarom deed je het dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee true story maar niemand nam het aan
Kerelquote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef o.us het volgende:
Hoi,
gisteravond was ik diehard aan het gamen en zoals jullie weten is dit tijdens het online gamen één van de grootste irritaties die je maar kan hebben: naar de wc moeten. Maar ik hab absoluut geen zin om naar de plee te gaan, ook al was het een kleine moeite (ik had namelijk dat moment een gekke online killstreak die ik nooit eerder had behaald). Ik drink graag appelsap (heb er meestal tig 0,5 liter flessen van in de koelkast staan) dus ik pakte zo'n flesje en deed mijn behoefte daarin.
Vanochtend zag ik dat flesje niet meer dus ik liep zo naar beneden en zag ik mijn zusje met haar vriend praten door de telefoon. Tegelijkertijd had ze een fles appelsap in de hand en merkte dat dat mijn pis was door de fucking kleur!! (mijn pis is mooi goudkleurig oh yeah). Terwijl zij dacht dat het appelsap was zag ik haar een slok er van nemen en het weer uitspugen.. klagende dat het verrote appelsap is en waarom men niet op de houdbaarheidsdatum let en shit.
Zij weet niet dat het mijn pis maar ik weet niet wat ik moet denken nu
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:45 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kampvuur uitgepist al die pisdampen kwamen over mij heen fucking stinken in mijn tent die nacht gadverdamme.
Maar nog steeds guapo niet voorbij met zusjestopics.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef Wrick het volgende:
HAHAHAHAHA WAT EEN GRAPPIG VERZONNEN TOPPIC TS HAHAHAHAH
AHAHHAHAHA
HAHAHAHAHA
je hebt heel fok aan het lachen gemaakt wat was deze mooi verzonnen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Prachtige kerel iddquote:
Super objection ik drink alles zonder te ruiken brokken melk komen uit mijn mond zo de wasbak in.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef KabulCuisine het volgende:
Objection!
Niemand drinkt voordat ie ruikt aan de vloeistof. Of je zus heeft geen neus, of dikke duim.
Deze was echt zo epischquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:02 schreef Kesuu het volgende:
Ik moest denken aan die gast die dit structureel deed en het vervolgens over de dakpannen liet wegstromen
Schone dakpannen onder dakraam
Haha,,,ja! De goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Deze was echt zo epischheerlijk
weer even teruglezen. beetje fappen misschien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:02 schreef Kesuu het volgende:
Ik moest denken aan die gast die dit structureel deed en het vervolgens over de dakpannen liet wegstromen
Geniale verhalen zijn dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef AndreaW het volgende:
Verzonnen of niet, maar ik heb vroegah de pis van mijn 6 jarig broertje gedronken gvd, hij had de gewoonte in een glas te pisse En Andrea dacht midden in de nacht dat het appelsap was .. men die smaak vergeet je nooit meer en wat nog erger was moest me maag terugduwen na het kotsen:)
Daarom. Dat soort verhalen zijn van de fijne soort.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ja nu kan ik er omlachen maar toen echt niet:)
Leedvermaak dus:) Rotjong:)quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom. Dat soort verhalen zijn van de fijne soort.
Er over lachen ja:) terugkerend verhaal op verjaardagen vooral van mijn broer ... van wie ik de pis dronk de klerelijer:)quote:
Reclame voor dakpannenhandel op mijn mobiel nu.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:02 schreef Kesuu het volgende:
why bonerquote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef o.us het volgende:
Hoi,
gisteravond was ik diehard aan het gamen en zoals jullie weten is dit tijdens het online gamen één van de grootste irritaties die je maar kan hebben: naar de wc moeten. Maar ik hab absoluut geen zin om naar de plee te gaan, ook al was het een kleine moeite (ik had namelijk dat moment een gekke online killstreak die ik nooit eerder had behaald). Ik drink graag appelsap (heb er meestal tig 0,5 liter flessen van in de koelkast staan) dus ik pakte zo'n flesje en deed mijn behoefte daarin.
Vanochtend zag ik dat flesje niet meer dus ik liep zo naar beneden en zag ik mijn zusje met haar vriend praten door de telefoon. Tegelijkertijd had ze een fles appelsap in de hand en merkte dat dat mijn pis was door de fucking kleur!! (mijn pis is mooi goudkleurig oh yeah). Terwijl zij dacht dat het appelsap was zag ik haar een slok er van nemen en het weer uitspugen.. klagende dat het verrote appelsap is en waarom men niet op de houdbaarheidsdatum let en shit.
Zij weet niet dat het mijn pis maar ik weet niet wat ik moet denken nu
Ik had de ogen uit je kop gekrabd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef o.us het volgende:
Ik heb het haar maar verteld, kreeg meteen een rotschop van die slet.
Maar ik heb geen kop dus dat kan sowieso niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik had de ogen uit je kop gekrabd.
Als je zoiets doet heb je wel een kop, een harsus, duh.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik heb geen kop dus dat kan sowieso niet.
Wat ga je haten, doe ik toch ook niet bij jouquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als je zoiets doet heb je wel een kop, een harsus, duh.
Oh ja, ik had je ook nog een trap tussen je benen gegeven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat ga je haten, doe ik toch ook niet bij jou.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, ik had je ook nog een trap tussen je benen gegeven.
Weltrusten.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef rolfson het volgende:
Alsof o.us hier wat aan kan doen te triest voor woorden deze haat jegens hem.
Dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef rolfson het volgende:
Alsof o.us hier wat aan kan doen te triest voor woorden deze haat jegens hem.
Schone dakpannen onder dakraamquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef Pussymeister het volgende:
Doet me denken aan dat biefstuk topic. Iemand link?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat ga je haten, doe ik toch ook niet bij jou.
Dit is dus het gevolg van als je ouders tevens broer en zus zijn. Let goed op mensenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, ik had je ook nog een trap tussen je benen gegeven.
Weltrusten.
nee, maar het klinkt wel heel verleidelijk tijdens het gamenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
neem een tissue en doe alsof je je neus hebt gesnotenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef krokdown het volgende:
TS, hoe doe je het als je moet peopen?
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:53 schreef Garisson72 het volgende:
pis is steriel --> TS heeft zijn zus gesteriliseerd.
Dat was TS ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef LookAtMe het volgende:
TS had toch ook een keer onderbroek foto's aan een chick gegeven of was dat iemand anders? Zo ja dan geloof ik dit ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |