Ja een beetje speeksel van je eigen zus is inderdaad heel goor.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En terecht, Das echt zo goor, hier thuis altijd ruzie om wie er met de mond aan de volle fles heeft gezeten
Gaat de prik er ook sneller af. Kei vies.
En dat pissen dat is natuurlijk helemaal het einde..
Ik kan me niet voorstellen dat je met je volle verstand het risico gaat lopen dat dat flesje overloopt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:17 schreef rolfson het volgende:
Sorry hoor maar allemaal mensen hier met een oordeel zonder het zelf een keer gedaan te hebben. Dat is hetzelfde als priesters die zeggen dat seks vies is. Je pist gewoon in een fles klaar het is niet alsof je er in probeert te schijten ofzo.
Nou, de kans dat er uit die fles gedronken is, die is wel erg groot maar of het het zusje was....quote:Op maandag 27 februari 2012 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Sterk verhaal geloof er dus geen snars van.
Halve liter flessen zijn idd een beetje gevaarlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja een beetje speeksel van je eigen zus is inderdaad heel goor.
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je met je volle verstand het risico gaat lopen dat dat flesje overloopt.
Mijn vader is er juist fel op tegenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zou mij juist zorgen maken als zulke mannen niet bestaan binnen het gezin.
hahahahahahahaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, de kans dat er uit die fles gedronken is, die is wel erg groot maar of het het zusje was....![]()
Pics or her tits or did not happen imo
Ik geloof het wel, maar vind je wel een smeerpijpquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef o.us het volgende:
Ongelovigen in dit topic. Branden in de hel zullen jullie.
Ik kan gewoon niet zeggen dat jouw pa homo is, zoiets zeg je niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn vader is er juist fel op tegen
Mijn zus en ik zijn dan de mannen in het gezin, want wij zitten altijd met onze bek aan de volle flessen. Gewoon omdat het kan
Maar vind wel vies tenminstens van een ander , ikzelf oké
Onder tussen valt elke keer de doorbloede tampon tegen je hand aan als je hem uit je gleuf trekt. Kijk dat is pas smerig.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar vind je wel een smeerpijp
Jullie worden elke maand ongesteld, mij hoor je ook niet klagen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar vind je wel een smeerpijp
Ja hij wordt erg kwaad dan ook nogquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zeggen dat jouw pa homo is, zoiets zeg je niet.
Maar ik kan wel zeggen dat het op z'n zachtst gezegd vreemd is.
Jouw vader heeft zeker ook zo'n detol no touch zeep gekocht?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn vader is er juist fel op tegen
Mijn zus en ik zijn dan de mannen in het gezin, want wij zitten altijd met onze bek aan de volle flessen. Gewoon omdat het kan
Maar vind wel vies tenminstens van een ander , ikzelf oké
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef rolfson het volgende:
[..]
Onder tussen valt elke keer de doorbloede tampon tegen je hand aan als je hem uit je gleuf trekt. Kijk dat is pas smerig.
Wordt het een jongen of een meisje?quote:
Zelf pist hij wel in de douche, de smeerlap.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Jouw vader heeft zeker ook zo'n detol no touch zeep gekocht?
Lijkt mij een prima vent.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zelf pist hij wel in de douche, de smeerlap.
en als wij hem daar mee confrontreren begint hij geheimzinnig te lachen
mannen
Zuigtablet.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Slik je de pil door of spiraaltje?
Spiraaltjes doorslikken wut?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Slik je de pil door of spiraaltje?
Als je dan pijpt en slikt wordt je niet zwanger.quote:
Pissen in de douche is minder vies dan aan flessen lurken. Dat spoelt toch allemaal weer weg en dan ook nog eens met zeep.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zelf pist hij wel in de douche, de smeerlap.
en als wij hem daar mee confrontreren begint hij geheimzinnig te lachen
mannen
Als meisje bovenop ligt wordt ze ook niet zwanger. Heeft met zwaartekracht te maken.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als je dan pijpt en slikt wordt je niet zwanger.
Ik ben de meest luie persoon ter wereld, aangenaam.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Maar o.us, kon je niet ff tussen 2 games door naar de plee, of was je nog aan het gamen na kinderbedtijd en wou je niet dat je moeder er achter kwam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |