quote:Op maandag 27 februari 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb jij weleens proberen te pissen met een stijve lul?
Weet ik het, grote kans dat mijn ma het terug in de koelkast heeft gezet blijkbaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:04 schreef Chai het volgende:
Hoezo zet je dat flesje terug in de koelkast dan. Dat geloof ik niet. Dan is in dat flesje pissen ook niet sneller dan gewoon naar de plee gaan.
Begrijpelijk als de appelsap zo warm is.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik het, grote kans dat mijn ma het terug in de koelkast heeft gezet blijkbaar.
Verdomme maar goed dat ik in mijn eentje op kantoor zit op dit moment.quote:
Ik moest ook hard lachenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:08 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Verdomme maar goed dat ik in mijn eentje op kantoor zit op dit moment.![]()
Ik zit verdomme nog steeds te grinniken, wat ben ik toch een simpele teringmongool.quote:
Als je moeder dit weet hé , dan wordt ze boooooooooooooooooooos.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik het, grote kans dat mijn ma het terug in de koelkast heeft gezet blijkbaar.
Ik doe het ook niet hoor, en ik snap o.us ook niet, je kan toch gewoon even naar de plee wanneer je wacht op de volgende ronde?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben ik de enige op FOK! die niet in een flesje pist ofzo?
Mensen met smetvrees.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je moeder dit weet hé , dan wordt ze boooooooooooooooooooos.
En verklaard ze je voor gek.
Je bent vast ook zo een die met zijn mond aan de volle flessen met cola of iets zit en dan weer terugzet
Ik heb wel eens moeten pissen in een fles in het ziekenhuis.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben ik de enige op FOK! die niet in een flesje pist ofzo?
Deze manquote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef rolfson het volgende:
Het volgende is niet om te lachen maar een serieuze les voor onwetenden. Pro's zullen begrijpen.
Het kan ooit voorkomen dat je moet pissen en je kan dat nergens anders doen dan in je kamer. Pak dan een pak drinken zuip deze leeg en pis tegen het lage plafond (ten opzichte van de dop) van het pak aan. Dit is de manier om geluidloos te pissen. Kan wat oefening vergen maar daarna heb je een niet te missen skill verworven.
[ afbeelding ]
Ja pissen in zo'n flesje is smerig en kost uiteindelijk nog meer tijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:13 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor, en ik snap o.us ook niet, je kan toch gewoon even naar de plee wanneer je wacht op de volgende ronde?
En terecht, Das echt zo goor, hier thuis altijd ruzie om wie er met de mond aan de volle fles heeft gezetenquote:
Elke keer dat je een slok neemt gaat er wat spuug en wangslijmvlies terug de fles inquote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En terecht, Das echt zo goor, hier thuis altijd ruzie om wie er met de mond aan de volle fles heeft gezeten
Gaat de prik er ook sneller af. Kei vies.
En dat pissen dat is natuurlijk helemaal het einde..
Ik zou mij juist zorgen maken als zulke mannen niet bestaan binnen het gezin.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je moeder dit weet hé , dan wordt ze boooooooooooooooooooos.
En verklaard ze je voor gek.
Je bent vast ook zo een die met zijn mond aan de volle flessen met cola of iets zit en dan weer terugzet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |