Mijn verstandelijke beperking laat het niet toe om tot zulke fantasieën te komen dus het is waar gebeurd.quote:
Alsof ik dit leuk vindquote:Op maandag 27 februari 2012 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
Dit is dus echt niet echt kan niet wil ik neit geloven
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:51 schreef Id_do_her het volgende:
Ik had ooit gepist in een blikje energiedrank, waar een meid toen ook een flinke slok van nam.
Je moet je straal richten in het gaatje, vergt wat vakmanschap.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef Flurry het volgende:
als je in zo'n flesje kan pissen heb je wel een hele kleine pik
Geen skills hebben om overal te kunnen richten en pissenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef Flurry het volgende:
Jij kan ook alleen in de wc pissen door je leuter erin te hangen?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef Flurry het volgende:
Technisch gezien heb je dus je zuster gevult....quote:
Hij kan waarschijnlijk ook alleen maar met twee handen pagga slaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen in de wc pissen door je leuter erin te hangen?
indd, ik word elke ochtend wakker met een nat kussenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef Wrick het volgende:
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) wasdie familie van je ofzo dat je daar zo emotioneel om bent
Jouw pik past in de wc?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen in de wc pissen door je leuter erin te hangen?
TS kan dat niet doen want zijn penis is zo groot, dat als hij zijn lul er te dicht bij doen, deze fles wegschiet zoals mentos in een dichte pepsi fles.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef Flurry het volgende:
ok ik ga ook allemaal wannab celebs in mijn sig zetten .. rip adolf hitlerquote:Op maandag 27 februari 2012 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
indd, ik word elke ochtend wakker met een nat kussen
kan je doen jaquote:Op maandag 27 februari 2012 12:57 schreef Wrick het volgende:
[..]
ok ik ga ook allemaal wannab celebs in mijn sig zetten .. rip adolf hitler
hij pist zo hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 12:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw pik past in de wc?wat een kleintje
Ah hij is er weerquote:Op maandag 27 februari 2012 12:58 schreef rolfson het volgende:
Er is maar één ding waar wij een eerlijk antwoord op moeten weten en dat is het volgende: Heb jij voordat je in dit flesje piste nog met je leuter zitten spelen? Mocht dit het geval zijn dan is de kans 100% dat ze een beetje zaad van je in dr mond heeft gekregen.
Explosie bedoel je.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:00 schreef rolfson het volgende:
Mensen die niet weten hoe je in een flesje moet pissen. Men ze de opening van den eikel op de opening en laat een luchtgaatje vrij om een fontein te voorkomen.
weet ik hetquote:
Ander probleem: wat nou als je meer dan 0,5 liter moet pissen?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:00 schreef rolfson het volgende:
Mensen die niet weten hoe je in een flesje moet pissen. Men ze de opening van den eikel op de opening en laat een luchtgaatje vrij om een fontein te voorkomen.
je moet gewoon een lege fles jus d'orange pakkenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:00 schreef rolfson het volgende:
Mensen die niet weten hoe je in een flesje moet pissen. Men zet de opening van den eikel op de opening en laat een luchtgaatje vrij om een fontein te voorkomen.
Tenzij vleeslulquote:Op maandag 27 februari 2012 13:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Eerder stijf dan slap denk ik zo.
daar post ik em ookquote:Op maandag 27 februari 2012 13:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tenzij vleeslul
Maar waarom neemt ie dan zo'n rare pose in? Misschien is dit plaatje het antwoord op het ODOL topic.
Heb jij weleens proberen te pissen met een stijve lul?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tenzij vleeslul
Maar waarom neemt ie dan zo'n rare pose in? Misschien is dit plaatje het antwoord op het ODOL topic.
quote:
Daarom zei ik: hij is niet slap hier.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb jij weleens proberen te pissen met een stijve lul?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |