Maar dat standje is wel kut tenzij drilboorquote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als meisje bovenop ligt wordt ze ook niet zwanger. Heeft met zwaartekracht te maken.
Is een stoma dan niet wat voor jou? Of een katheter?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben de meest luie persoon ter wereld, aangenaam.
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef o.us het volgende:
en zag ik mijn zusje met haar vriend praten door de telefoon.
Ik zit ook niet graag met mn voeten in iemand anders pis te spletteren.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Pissen in de douche is minder vies dan aan flessen lurken. Dat spoelt toch allemaal weer weg en dan ook nog eens met zeep.
Dat is alleen als je samen doucht toch. Of als iemand helemaal op het eind pas heeft gepist.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zit ook niet graag met mn voeten in iemand anders pis te spletteren.
Niet raiden op de maandagochtendquote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef Kluizenaardt het volgende:
Ik herken helemaal niks TS. Want ik 'game' namelijk niet. Ook 55 procent kans op een verzonnen topic.
je moet juist tegen de bar pissenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef strontboer het volgende:
Ik pis in de discotheek altijd in een glas en vervolgens gooi ik het het publiek in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Of het aanbieden aan meisjes als Jillz. Laatst gedaanquote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef strontboer het volgende:
Ik pis in de discotheek altijd in een glas en vervolgens gooi ik het het publiek in.
Serieus splutje?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Of het aanbieden aan meisjes als Jillz. Laatst gedaan
Jij hebt laatst Jillz aangenomen van een vage jongeman!quote:
Eigenlijk wel te triest voor woordenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Of het aanbieden aan meisjes als Jillz. Laatst gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |