Maar dat standje is wel kut tenzij drilboorquote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als meisje bovenop ligt wordt ze ook niet zwanger. Heeft met zwaartekracht te maken.
Is een stoma dan niet wat voor jou? Of een katheter?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben de meest luie persoon ter wereld, aangenaam.
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef o.us het volgende:
en zag ik mijn zusje met haar vriend praten door de telefoon.
Ik zit ook niet graag met mn voeten in iemand anders pis te spletteren.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Pissen in de douche is minder vies dan aan flessen lurken. Dat spoelt toch allemaal weer weg en dan ook nog eens met zeep.
Dat is alleen als je samen doucht toch. Of als iemand helemaal op het eind pas heeft gepist.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zit ook niet graag met mn voeten in iemand anders pis te spletteren.
Niet raiden op de maandagochtendquote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef Kluizenaardt het volgende:
Ik herken helemaal niks TS. Want ik 'game' namelijk niet. Ook 55 procent kans op een verzonnen topic.
je moet juist tegen de bar pissenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef strontboer het volgende:
Ik pis in de discotheek altijd in een glas en vervolgens gooi ik het het publiek in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Of het aanbieden aan meisjes als Jillz. Laatst gedaanquote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef strontboer het volgende:
Ik pis in de discotheek altijd in een glas en vervolgens gooi ik het het publiek in.
Serieus splutje?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Of het aanbieden aan meisjes als Jillz. Laatst gedaan
Jij hebt laatst Jillz aangenomen van een vage jongeman!quote:
Eigenlijk wel te triest voor woordenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Of het aanbieden aan meisjes als Jillz. Laatst gedaan
Het werkte ook totaal niet, glas was fucking heetquote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel te triest voor woordenIn theorie is het wel geniaal, maar in praktijk vind ik het eerlijk gezegd minder
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jij hebt laatst Jillz aangenomen van een vage jongeman!
Oh het is grapjequote:
Doet me denken aan als ik na een lange fietstocht in de kou gelijk naar de wc sprint om m'n blaas leeg te gooien. En dampen dat het doetquote:Op maandag 27 februari 2012 14:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het werkte ook totaal niet, glas was fucking heet
IJsklontje erin.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het werkte ook totaal niet, glas was fucking heet
Ik heb een keer een kampvuur uitgepist al die pisdampen kwamen over mij heen fucking stinken in mijn tent die nacht gadverdamme.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Doet me denken aan als ik na een lange fietstocht in de kou gelijk naar de wc sprint om m'n blaas leeg te gooien. En dampen dat het doet
Nee true story maar niemand nam het aanquote:Op maandag 27 februari 2012 14:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh het is grapjejij met je lama ui
Ik zou het aannemen hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee true story maar niemand nam het aan
Waarom deed je het dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee true story maar niemand nam het aan
Kerelquote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef o.us het volgende:
Hoi,
gisteravond was ik diehard aan het gamen en zoals jullie weten is dit tijdens het online gamen één van de grootste irritaties die je maar kan hebben: naar de wc moeten. Maar ik hab absoluut geen zin om naar de plee te gaan, ook al was het een kleine moeite (ik had namelijk dat moment een gekke online killstreak die ik nooit eerder had behaald). Ik drink graag appelsap (heb er meestal tig 0,5 liter flessen van in de koelkast staan) dus ik pakte zo'n flesje en deed mijn behoefte daarin.
Vanochtend zag ik dat flesje niet meer dus ik liep zo naar beneden en zag ik mijn zusje met haar vriend praten door de telefoon. Tegelijkertijd had ze een fles appelsap in de hand en merkte dat dat mijn pis was door de fucking kleur!! (mijn pis is mooi goudkleurig oh yeah). Terwijl zij dacht dat het appelsap was zag ik haar een slok er van nemen en het weer uitspugen.. klagende dat het verrote appelsap is en waarom men niet op de houdbaarheidsdatum let en shit.
Zij weet niet dat het mijn pis maar ik weet niet wat ik moet denken nu
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:45 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kampvuur uitgepist al die pisdampen kwamen over mij heen fucking stinken in mijn tent die nacht gadverdamme.
Maar nog steeds guapo niet voorbij met zusjestopics.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef Wrick het volgende:
HAHAHAHAHA WAT EEN GRAPPIG VERZONNEN TOPPIC TS HAHAHAHAH
AHAHHAHAHA
HAHAHAHAHA
je hebt heel fok aan het lachen gemaakt wat was deze mooi verzonnen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Prachtige kerel iddquote:
Super objection ik drink alles zonder te ruiken brokken melk komen uit mijn mond zo de wasbak in.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef KabulCuisine het volgende:
Objection!
Niemand drinkt voordat ie ruikt aan de vloeistof. Of je zus heeft geen neus, of dikke duim.
Deze was echt zo epischquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:02 schreef Kesuu het volgende:
Ik moest denken aan die gast die dit structureel deed en het vervolgens over de dakpannen liet wegstromen
Schone dakpannen onder dakraam
Haha,,,ja! De goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Deze was echt zo epischheerlijk
weer even teruglezen. beetje fappen misschien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:02 schreef Kesuu het volgende:
Ik moest denken aan die gast die dit structureel deed en het vervolgens over de dakpannen liet wegstromen
Geniale verhalen zijn dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef AndreaW het volgende:
Verzonnen of niet, maar ik heb vroegah de pis van mijn 6 jarig broertje gedronken gvd, hij had de gewoonte in een glas te pisse En Andrea dacht midden in de nacht dat het appelsap was .. men die smaak vergeet je nooit meer en wat nog erger was moest me maag terugduwen na het kotsen:)
Daarom. Dat soort verhalen zijn van de fijne soort.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ja nu kan ik er omlachen maar toen echt niet:)
Leedvermaak dus:) Rotjong:)quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom. Dat soort verhalen zijn van de fijne soort.
Er over lachen ja:) terugkerend verhaal op verjaardagen vooral van mijn broer ... van wie ik de pis dronk de klerelijer:)quote:
Reclame voor dakpannenhandel op mijn mobiel nu.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:02 schreef Kesuu het volgende:
why bonerquote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef o.us het volgende:
Hoi,
gisteravond was ik diehard aan het gamen en zoals jullie weten is dit tijdens het online gamen één van de grootste irritaties die je maar kan hebben: naar de wc moeten. Maar ik hab absoluut geen zin om naar de plee te gaan, ook al was het een kleine moeite (ik had namelijk dat moment een gekke online killstreak die ik nooit eerder had behaald). Ik drink graag appelsap (heb er meestal tig 0,5 liter flessen van in de koelkast staan) dus ik pakte zo'n flesje en deed mijn behoefte daarin.
Vanochtend zag ik dat flesje niet meer dus ik liep zo naar beneden en zag ik mijn zusje met haar vriend praten door de telefoon. Tegelijkertijd had ze een fles appelsap in de hand en merkte dat dat mijn pis was door de fucking kleur!! (mijn pis is mooi goudkleurig oh yeah). Terwijl zij dacht dat het appelsap was zag ik haar een slok er van nemen en het weer uitspugen.. klagende dat het verrote appelsap is en waarom men niet op de houdbaarheidsdatum let en shit.
Zij weet niet dat het mijn pis maar ik weet niet wat ik moet denken nu
Ik had de ogen uit je kop gekrabd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef o.us het volgende:
Ik heb het haar maar verteld, kreeg meteen een rotschop van die slet.
Maar ik heb geen kop dus dat kan sowieso niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik had de ogen uit je kop gekrabd.
Als je zoiets doet heb je wel een kop, een harsus, duh.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik heb geen kop dus dat kan sowieso niet.
Wat ga je haten, doe ik toch ook niet bij jouquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als je zoiets doet heb je wel een kop, een harsus, duh.
Oh ja, ik had je ook nog een trap tussen je benen gegeven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat ga je haten, doe ik toch ook niet bij jou.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, ik had je ook nog een trap tussen je benen gegeven.
Weltrusten.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef rolfson het volgende:
Alsof o.us hier wat aan kan doen te triest voor woorden deze haat jegens hem.
Dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef rolfson het volgende:
Alsof o.us hier wat aan kan doen te triest voor woorden deze haat jegens hem.
Schone dakpannen onder dakraamquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef Pussymeister het volgende:
Doet me denken aan dat biefstuk topic. Iemand link?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat ga je haten, doe ik toch ook niet bij jou.
Dit is dus het gevolg van als je ouders tevens broer en zus zijn. Let goed op mensenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, ik had je ook nog een trap tussen je benen gegeven.
Weltrusten.
nee, maar het klinkt wel heel verleidelijk tijdens het gamenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben ik de enige op FOK! die niet in een flesje pist ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |