quote:
inderdaad, dus ik zou er graag een antwoord op hebbenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij haar sterrenbeeld bedoelde.
Weet ik niet. Het is niet echt een tennisvraag.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, dus ik zou er graag een antwoord op hebben
tuurlijk wel, het gaat over Rusquote:Op maandag 27 februari 2012 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is niet echt een tennisvraag.
Dat maakt het geen tennisvraag zoals bedoeld in dit topic, net zomin als wat voor dekbedovertrek Federer heeft.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tuurlijk wel, het gaat over Rus
oké. Maar heeft sex voor de wedstrijd veel invloed op het spelniveau? Dat lijkt me dan een betere vraag.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat maakt het geen tennisvraag zoals bedoeld in dit topic, net zomin als wat voor dekbedovertrek Federer heeft.
Ja, heel veel. Dat Martin Verkerk de beste tennisser aller tijden zou kunnen zijn is een running gag op FOK!. In het algemeen wordt Roger Federer gezien als de GOAT (Greatest Of All Time), omdat hij de meeste grandslamtoernooien heeft gewonnen (de grandslamtoernooien zijn de Australian Open, Roland Garros, Wimbledon en de US Open). Hij heeft er zestien. Topics over tennis monden niet zelden uit in een discussie over wie de GOAT is.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:54 schreef rubbereend het volgende:
maargoed, volgende. Zijn er ooit betere tennissers geweest dan Martin Verkerk?
Gadverdamme Fed-fan, ik dacht dat je een van ons wasquote:Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heel veel. Dat Martin Verkerk de beste tennisser aller tijden zou kunnen zijn is een running gag op FOK!. In het algemeen wordt Roger Federer gezien als de GOAT (Greatest Of All Time), omdat hij de meeste grandslamtoernooien heeft gewonnen (de grandslamtoernooien zijn de Australian Open, Roland Garros, Wimbledon en de US Open). Hij heeft er zestien. Topics over tennis monden niet zelden uit in een discussie over wie de GOAT is.
Dat komt van het Franse l'oeuf (ei). Een ei heeft de vorm van een nul, vandaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:02 schreef rubbereend het volgende:
Waar komt eigenlijk dat love vandaan ipv 0?
Niet op dit specifieke punt. Ik heb bovendien een andere rol in dit topic.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gadverdamme Fed-fan, ik dacht dat je een van ons was
Doen ze dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef EmpRichard het volgende:
Vraagje, waarom lopen die tennislui altijd op hun nagels te blazen alsof de nagellak nog moet drogen (tussen slagen door) ??
Volgens mij kan de top 150 leven van het tennis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Vanaf welke plek op de ATP lijst kunnen spelers eigenlijk leven van hun sport?
Dat is denk ik om te zorgen dat hun handen droog zijn waardoor ze meer grip hebben op hun grip. Lendl gebruikte altijd zaagsel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef EmpRichard het volgende:
Vraagje, waarom lopen die tennislui altijd op hun nagels te blazen alsof de nagellak nog moet drogen (tussen slagen door) ??
Pas in de top 50 hoef je geen bijbaantje erbij te nemenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij kan de top 150 leven van het tennis.
Ik weet niet hoe oud je bent Federer fan. Ik ben 49. En had nooit gedacht dat er iemand beter zou zijn dan Björn Borg. Daarna had ik hetzelfde met Sampras. Nu ook weer met Federer. Wie moet dat ooit overtreffen ? In het voetbal werd er ook niet aangedacht dat iemand eventueel Péle zou overtreffen. Qua talent benaderde Maradona hem echter en we weten niet waar het sprookje van Messi stopt. Djokovic is nog jong. Kan ie zo doorgaan ?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heel veel. Dat Martin Verkerk de beste tennisser aller tijden zou kunnen zijn is een running gag op FOK!. In het algemeen wordt Roger Federer gezien als de GOAT (Greatest Of All Time), omdat hij de meeste grandslamtoernooien heeft gewonnen (de grandslamtoernooien zijn de Australian Open, Roland Garros, Wimbledon en de US Open). Hij heeft er zestien. Topics over tennis monden niet zelden uit in een discussie over wie de GOAT is.
Waarom hield Danny Blind de hand voor zijn mond toen is de beslissende strafschop nam in de wereldbeker-finale ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef EmpRichard het volgende:
Ik ben 38. Het gaat natuurlijk altijd om de GOAT-tot-nu-toe. Dat iemand de GOAT is, betekent niet dat iemand die titel niet kan overnemen. Als je houder bent van een wereldrecord, is dat ook altijd potentieel maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent Federer fan. Ik ben 49. En had nooit gedacht dat er iemand beter zou zijn dan Björn Borg. Daarna had ik hetzelfde met Sampras. Nu ook weer met Federer. Wie moet dat ooit overtreffen ? In het voetbal werd er ook niet aangedacht dat iemand eventueel Péle zou overtreffen. Qua talent benaderde Maradona hem echter en we weten niet waar het sprookje van Messi stopt. Djokovic is nog jong. Kan ie zo doorgaan ?
Ik zal het niet voorzeggen. Maar dat kan en mag er maar één zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef rubbereend het volgende:
Wie vind je de beste vrouw allertijden?
Wat is Goat eigenlijk ? Is dat alleen statistieken ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben 38. Het gaat natuurlijk altijd om de GOAT-tot-nu-toe. Dat iemand de GOAT is, betekent niet dat iemand die titel niet kan overnemen. Als je houder bent van een wereldrecord, is dat ook altijd potentieel maar tijdelijk.
A gassi is het met je eensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal het niet voorzeggen. Maar dat kan en mag er maar één zijn
Steffi Graf vind ik toch wel de sterkste.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef rubbereend het volgende:
Wie vind je de beste vrouw allertijden?
Dat is het hele probleem van de GOAT-discussie. Er zijn geen 'officiële' criteria voor. In het algemeen wordt gekeken naar het aantal gewonnen grandslamtoernooien en daarin heeft Federer het record met 16.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is Goat eigenlijk ? Is dat alleen statistieken ?
Ken je Navratilova ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Steffi Graf vind ik toch wel de sterkste.
Zowel goed in dubbel als enkel, waar Graf alleen exceleerde in het enkelquote:
Beetje Amerikaans of echt Amerikaans ? Die meten al hun sporten aan statistieken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem van de GOAT-discussie. Er zijn geen 'officiële' criteria voor. In het algemeen wordt gekeken naar het aantal gewonnen grandslamtoernooien en daarin heeft Federer het record met 16.
ik heb niets met Graf maar ze was wel aantoonbaar op meer baansoorten buitencategoriequote:
Navratilova heeft de meeste titels ook in het dubbel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef rubbereend het volgende:
Graf is wel de enige met een golden slam volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |