quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:08 schreef detennismaster het volgende:
Een jongen uit mijn klas zei net dat hij had gewed op tennis. Hij zei ik heb op Murray, DelPo, Federer en Djokovic gewed. Maar dan in een Combo.
Hij zei: "ja echt chill, Murray stond op 1.60 tegen een hele slechte Tsjech." Berdych dus.Ik had al gezegd dat hij niet moest gaan wedden op iets waar je niks van weet
Ik zie Delpo niet weer van Tsonga winnenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef Szura het volgende:
Ik hoop voor die gast dat iemand uit z'n combo verliest
Hanni Hanna denk ikquote:
Het is natuurlijk nog altijd een Fransman he, die zijn mentaal niet 100%.quote:
Zelfs Haarhuis staat in de top 50quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef Norrage het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)-10-Career-List.aspx
Leuke stats, zeker omdat Murray zo hoog staat, zonder GS titel. Hij is altijd al de grote reuzendoder geweest (maar niet in GS). Moet je nagaan hoe laag Djoko wel niet stond voordat 2011 begon.
Jantje 84quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zelfs Haarhuis staat in de top 50.
Martin zijn Career index was boven de 1.00.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef Szura het volgende:
Geen Martin, die was zeker te goed om in de statistieken opgenomen te worden.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Norrage het volgende:
5 set records:
114. Roger Federer .000 - 0-0 .529 - 18-16
Fedje
hoe moet ik hier op reagerenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Norrage het volgende:
5 set records:
114. Roger Federer .000 - 0-0 .529 - 18-16
Fedje
Zo van: "Ja maar Federer was gewoon zó goed dat hij alleen maar 5setters hoefde te spelen tegen goede spelers, en dat zorgt ervoor dat die statistiek een beetje scheef is." (zelfde reden waarom het scheef staat tegen Rafa)quote:
Mjah, heeft niet zoveel met voor de winner gaan te maken. Wel met herseninhoudquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
Nadenken over het punt maken doen ze bij Almagro - Verdasco niet. Die gaan vaak vol voor de winner.
Gvd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:08 schreef detennismaster het volgende:
Een jongen uit mijn klas zei net dat hij had gewed op tennis. Hij zei ik heb op Murray, DelPo, Federer en Djokovic gewed. Maar dan in een Combo.
Hij zei: "ja echt chill, Murray stond op 1.60 tegen een hele slechte Tsjech." Berdych dus.Ik had al gezegd dat hij niet moest gaan wedden op iets waar je niks van weet
quote:
Van deze vier hoop ik vooral dat Murray zijn wedstrijd wintquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:50 schreef Szura het volgende:
Om 14:00 Djokovic - Murray, daarna Del Potro - Federer.
Ik wilde bijna Chardy complimenteren op 5-6, maar gelukkig viel hij in zijn vertrouwde spel terugquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:41 schreef Salamando het volgende:
Chardy laat weer zien waarom ie mentaal toch een Fransman is![]()
.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik wilde bijna Chardy complimenteren op 5-6, maar gelukkig viel hij in zijn vertrouwde spel terug.
Mwah doneren, hij maakte zeker wat fouten, maar veel punten werden door Murray gemaakt. Of hij gaf een hele lastige bal waar een forced error uit voort kwam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic doneert even de set. Wint de eerste 10 punten op service, verliest de volgende 8/9.
Vind ik niet. Hij kwam op 30-0 door service winners en aggressief spel op zijn service, vervolgens maakte hij 4 UE, zoals mistimede backhand, ballen lang etc. Ook miste hij 4 eerste servicen op rij na 9/10 gemaakt te hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah doneren, hij maakte zeker wat fouten, maar veel punten werden door Murray gemaakt. Of hij gaf een hele lastige bal waar een forced error uit voort kwam.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij kwam op 30-0 door service winners en aggressief spel op zijn service, vervolgens maakte hij 4 UE, zoals mistimede backhand, ballen lang etc. Ook miste hij 4 eerste servicen op rij na 9/10 gemaakt te hebben.
Niks met Murray te maken eigenlijk. Alleen in de laatste game maakte Murray het laatste punt en maakte hij goed gebruik van Djokovic zijn slechte approach.
Dit is typisch weggeven.
Op z'n Nadal's doet Murray hetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:54 schreef Szura het volgende:
Wat een loopwerk
Maar hoe ver gaat die laatste bal uit zeg![]()
Hij gaf dus de eerste break weg en speelde gewoon slecht daarna, na daarvoor behoorlijk dominant te zijn. Dat noem ik doneren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Die 1e break gaf hij wel weg. Maar daarna domineerde Murray gewoon de rally en moest Djokovic extra dingen gaan doen om het punt te winnen. Dat lukte hem niet goed waardoor hij forceerde en gekke ballen ging slaan. Te hard willen slaan waardoor een bal uitgaat, serve en volley gaan spelen, rare approach ballen slaan om het punt maar te beeindigen.
Dat dwingt Murray af door zijn goede spel vanaf *3-2. En het waren niet alleen maar fouten van Djoko die de games voor Murray wonnen.
Die 1e break gaf hij weg. Daarna vond ik dat het omdraaide doordat Murray veel beter ging spelen, niet omdat Djoko slechter ging spelen. Dat was een gevolg ervan. En hij was dominant omdat Murray toen er nog niet echt in zat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij gaf dus de eerste break weg en speelde gewoon slecht daarna, na daarvoor behoorlijk dominant te zijn. Dat noem ik doneren.
Ah, dat zag ik dus totaal niet de eerste set.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die 1e break gaf hij weg. Daarna vond ik dat het omdraaide doordat Murray veel beter ging spelen, niet omdat Djoko slechter ging spelen. Dat was een gevolg ervan. En hij was dominant omdat Murray toen er nog niet echt in zat.
Dat geeft ook niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ah, dat zag ik dus totaal niet de eerste set.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Stream stottert, maar mogen we stellen dat Murray de break terug doneert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |