Hanni Hanna denk ikquote:
Het is natuurlijk nog altijd een Fransman he, die zijn mentaal niet 100%.quote:
Zelfs Haarhuis staat in de top 50quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef Norrage het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)-10-Career-List.aspx
Leuke stats, zeker omdat Murray zo hoog staat, zonder GS titel. Hij is altijd al de grote reuzendoder geweest (maar niet in GS). Moet je nagaan hoe laag Djoko wel niet stond voordat 2011 begon.
Jantje 84quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zelfs Haarhuis staat in de top 50.
Martin zijn Career index was boven de 1.00.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef Szura het volgende:
Geen Martin, die was zeker te goed om in de statistieken opgenomen te worden.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Norrage het volgende:
5 set records:
114. Roger Federer .000 - 0-0 .529 - 18-16
Fedje
hoe moet ik hier op reagerenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Norrage het volgende:
5 set records:
114. Roger Federer .000 - 0-0 .529 - 18-16
Fedje
Zo van: "Ja maar Federer was gewoon zó goed dat hij alleen maar 5setters hoefde te spelen tegen goede spelers, en dat zorgt ervoor dat die statistiek een beetje scheef is." (zelfde reden waarom het scheef staat tegen Rafa)quote:
Mjah, heeft niet zoveel met voor de winner gaan te maken. Wel met herseninhoudquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
Nadenken over het punt maken doen ze bij Almagro - Verdasco niet. Die gaan vaak vol voor de winner.
Gvd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:08 schreef detennismaster het volgende:
Een jongen uit mijn klas zei net dat hij had gewed op tennis. Hij zei ik heb op Murray, DelPo, Federer en Djokovic gewed. Maar dan in een Combo.
Hij zei: "ja echt chill, Murray stond op 1.60 tegen een hele slechte Tsjech." Berdych dus.Ik had al gezegd dat hij niet moest gaan wedden op iets waar je niks van weet
quote:
Van deze vier hoop ik vooral dat Murray zijn wedstrijd wintquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:50 schreef Szura het volgende:
Om 14:00 Djokovic - Murray, daarna Del Potro - Federer.
Ik wilde bijna Chardy complimenteren op 5-6, maar gelukkig viel hij in zijn vertrouwde spel terugquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:41 schreef Salamando het volgende:
Chardy laat weer zien waarom ie mentaal toch een Fransman is![]()
.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik wilde bijna Chardy complimenteren op 5-6, maar gelukkig viel hij in zijn vertrouwde spel terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |