? Toen won Fed van een uitgeputte Nadal 6-4 6-4 in de finale.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Norrage het volgende:
En toen versloeg Rafa Fedje makkelijk in de finale
Maar daarna was ie wel geblesseerd en was het enige jaar ooit dat hij RG niet won
oepsquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
? Toen won Fed van een uitgeputte Nadal 6-4 6-4 in de finale.
Baghdatis houdt trouwens wel van een grapje, dat kan je absoluut niet serieus nemen.
Lijkt me zaterdagavond in het begin van de avond, dus ergens eind middag onze tijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:45 schreef jojomen4 het volgende:
Iemand een idee hoe laat de finale op zaterdag in Dubai is? De toernooiwebsite vermeld hier weinig/niks over. Ik kan het iig niet vinden. BvD.
Hij had een gebroken teen!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Melzer wint vorige week dat 500-toernooi, en heeft er dus duidelijk geen zin meer in. Vannacht eraf tegen qualifier Smyczek
Aan het verliezen van Youzhny, of wat wil je horen?quote:
Die moest even warmdraaien. Deed ie in het begin van het jaar ook. Goed teken, zijn inzinking is nu al minder erg dan de vorige 2 jaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Szura het volgende:
Murray wint nu wel easy van Chiudinelli
Federer - Lopez US Open 2007quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
7-6 6-3 Djokovic uiteindelijk.
Ik hoop dat Lopez het een beetje op zijn heupen heeft, dan kan Federer-Lopez nog leuk worden.
"That's how you break Roger Federer."quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer - Lopez US Open 2007.
Ipv elke backhand te slicen sloeg Lopez ze deze wedstrijd bijna elke door.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:08 schreef detennismaster het volgende:
Een jongen uit mijn klas zei net dat hij had gewed op tennis. Hij zei ik heb op Murray, DelPo, Federer en Djokovic gewed. Maar dan in een Combo.
Hij zei: "ja echt chill, Murray stond op 1.60 tegen een hele slechte Tsjech." Berdych dus.Ik had al gezegd dat hij niet moest gaan wedden op iets waar je niks van weet
Ik zie Delpo niet weer van Tsonga winnenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef Szura het volgende:
Ik hoop voor die gast dat iemand uit z'n combo verliest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |