? Toen won Fed van een uitgeputte Nadal 6-4 6-4 in de finale.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Norrage het volgende:
En toen versloeg Rafa Fedje makkelijk in de finale
Maar daarna was ie wel geblesseerd en was het enige jaar ooit dat hij RG niet won
oepsquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
? Toen won Fed van een uitgeputte Nadal 6-4 6-4 in de finale.
Baghdatis houdt trouwens wel van een grapje, dat kan je absoluut niet serieus nemen.
Lijkt me zaterdagavond in het begin van de avond, dus ergens eind middag onze tijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:45 schreef jojomen4 het volgende:
Iemand een idee hoe laat de finale op zaterdag in Dubai is? De toernooiwebsite vermeld hier weinig/niks over. Ik kan het iig niet vinden. BvD.
Hij had een gebroken teen!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Melzer wint vorige week dat 500-toernooi, en heeft er dus duidelijk geen zin meer in. Vannacht eraf tegen qualifier Smyczek
Aan het verliezen van Youzhny, of wat wil je horen?quote:
Die moest even warmdraaien. Deed ie in het begin van het jaar ook. Goed teken, zijn inzinking is nu al minder erg dan de vorige 2 jaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Szura het volgende:
Murray wint nu wel easy van Chiudinelli
Federer - Lopez US Open 2007quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
7-6 6-3 Djokovic uiteindelijk.
Ik hoop dat Lopez het een beetje op zijn heupen heeft, dan kan Federer-Lopez nog leuk worden.
"That's how you break Roger Federer."quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer - Lopez US Open 2007.
Ipv elke backhand te slicen sloeg Lopez ze deze wedstrijd bijna elke door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |