SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opa
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik streek over m'n hart en gaf toestemming. Voor klachten mag je dus ruzie komen maken met mij.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik streek over m'n hart en gaf toestemming. Voor klachten mag je dus ruzie komen maken met mij.Ik vind het wel grappig
Ik hoop wel dat ik een paar momentjes kan meepakken
En ach er zijn verschillende dj's toch, dus het komt op hetzelfde neer
Ik heb er geen problemen mee![]()
![]()
Exact mijn redenatiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik vind het wel grappig
Ik hoop wel dat ik een paar momentjes kan meepakken
En ach er zijn verschillende dj's toch, dus het komt op hetzelfde neer
Ik heb er geen problemen mee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Er is een onderzoek geweest dat vrouwen gemiddeld 9 bh's hebben, maar er maar 3 dragen. Waarom is dit waar![]()
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Omdat onderzoek.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef SiIk het volgende:
Er is een onderzoek geweest dat vrouwen gemiddeld 9 bh's hebben, maar er maar 3 dragen. Waarom is dit waar
Het klopt welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef SiIk het volgende:
Er is een onderzoek geweest dat vrouwen gemiddeld 9 bh's hebben, maar er maar 3 dragen. Waarom is dit waar![]()
Die 3 bh's zitten gewoon het lekkerst![]()
![]()
Hahaha, dat klopt best wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef SiIk het volgende:
.
Klopt jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het klopt wel
Die 3 bh's zitten gewoon het lekkerst
En dan nieuwe gaan halen omdat 3 vrij weinig is, en dan alleen nog maar de nieuwen dragen zodat je er alsnog maar 3 draagt
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt ja
En dan nieuwe gaan halen omdat 3 vrij weinig is, en dan alleen nog maar de nieuwen dragen zodat je er alsnog maar 3 draagt![]()
![]()
![]()
Drommelquote:
Welk van mijn bh's vind jij het mooiste dan?quote:![]()
![]()
Weet niet, show ze allemaal eens even op tc dan kan ik pas oordelenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Welk van mijn bh's vind jij het mooiste dan?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet niet, show ze allemaal eens even op tc dan kan ik pas oordelen![]()
![]()
Hij is een grote beer. Hij heeft zijn berenpak al aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Patje geile teddybeer van me![]()
![]()
Heb je niet opgelet vorige keer dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet niet, show ze allemaal eens even op tc dan kan ik pas oordelen![]()
Die had ik gisteren ook gevonden, maar die staat voor geen meter op mijn piercingquote:.
Jij hebt heul niks geshowedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet vorige keer dan?![]()
![]()
![]()
Ik ga zo werken ja, geen pandabeer overigens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij is een grote beer. Hij heeft zijn berenpak al aanWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Koalabeer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga zo werken ja, geen pandabeer overigens.![]()
![]()
Die is nog bij de stomerij, zat vol met zaadquote:
Dat is dus een neequote:
Kan ik me voorstellen, koalaberenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die is nog bij de stomerij, zat vol met zaad![]()
![]()
Ik ga daar wel even aanzitten vanavondquote:
Je had me rapedrugs gegeven zekerquote:![]()
Ik zei nog zo ik wil het best meemaken hoor als ik seks met je heb![]()
![]()
Ik dacht dat je zou gaan tegenspartelen als ik corrigerende ondergoed uittrok en mijn vetrollen zichtbaar werdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had me rapedrugs gegeven zeker![]()
Ik zei nog zo ik wil het best meemaken hoor als ik seks met je heb
ik vind hem schattigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die had ik gisteren ook gevonden, maar die staat voor geen meter op mijn piercing.
![]()
Ik ga hem zeker kopen...nog niet. Ben wel aan het zoeken, wil niet steeds hetzelfde balletjequote:![]()
![]()
Ja, hij is echt tofquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem schattig![]()
Ik ga hem zeker kopen...
[..]
nog niet. Ben wel aan het zoeken, wil niet steeds hetzelfde balletje. Wat kost die?
Wie spreekt er hier Zweeds?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
5,99quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij is echt tof. Wat kost die?
Geen idee of dat duur is?
![]()
Jag.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik ben bijna 2 keer zo zwaar manquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou gaan tegenspartelen als ik corrigerende ondergoed uittrok en mijn vetrollen zichtbaar werden![]()
![]()
Wat zegt deze jongen hier ongeveer weet jij dat?quote:![]()
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Nee, gemiddelde prijsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5,99Geen idee of dat duur is?
. Is het een afgeplat bolletje? Misschien is dat wat voor mij als ik de piercing omdraai...
Jag heter Patrick. Toch? Ik kan alleen maar schelden verder in het Zweeds
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat zegt deze jongen hier ongeveer weet jij dat?![]()
![]()
![]()
jeg hedar geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
Jag heter Patrick. Toch? Ik kan alleen maar schelden verder in het Zweeds
kukhuvud is ook populair
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gemiddelde prijs. Is het een afgeplat bolletje? Misschien is dat wat voor mij als ik de piercing omdraai...
http://www.yore-shop.eu/c-766217/tongpiercings-met-logo/![]()
Ik spreek helemaal geen Zweedsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat zegt deze jongen hier ongeveer weet jij dat?
Dit is wel correct.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
Jag heter Patrick. Toch? Ik kan alleen maar schelden verder in het ZweedsWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Sveriges hetaste fotbollsstjärna John Guidetti bryr sig! Och skickar en hälsning till alla killar. Skicka vidare du också.
= volgens google vertalen =
Heetste voetbal Zweedse ster John Guidetti cares! En stuur een groet aan alle jongens. Doorsturen u.![]()
![]()
Het gaat geloof ik over baarmoederhalskanker. Waar hij voor op komt of zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Sveriges hetaste fotbollsstjärna John Guidetti bryr sig! Och skickar en hälsning till alla killar. Skicka vidare du också.
= volgens google vertalen =
Heetste voetbal Zweedse ster John Guidetti cares! En stuur een groet aan alle jongens. Doorsturen u.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Dat slaat op haar vagijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Waarom zou je dat in je bakkes willen?
![]()
Dan stop je dat ding daar, niet in je mondquote:.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Waarom zou je dat in je bakkes willen?
geen idee
is dat zo??? Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het gaat geloof ik over baarmoederhalskanker. Waar hij voor op komt of zo.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het gaat geloof ik over baarmoederhalskanker. Waar hij voor op komt of zo.
Er staat dat hij er om geeft, en dus dat hij de groetjes geeft. En dat als je er ook om geeft je dan verder moet klikken naar die facebookpagina.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Sintquote:.
Heb jij je twee kaartjes nog? Want dan doe ik die van mij terug. Vriendin van me kan niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik heb nog twee kaartjes ja, maar kijk even of fokkers van hier die nog willenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sint.
Heb jij je twee kaartjes nog? Want dan doe ik die van mij terug. Vriendin van me kan niet.
:')![]()
Doe maar even vragen of er van hier zijn die willen, ik moet nu weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog twee kaartjes ja, maar kijk even of fokkers van hier die nog willen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Is goed, nu ben je afhankelijk van mijn kaartje en komt het sowieso goed whehehehehquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe maar even vragen of er van hier zijn die willen, ik moet nu weg.![]()
![]()
![]()
Ik zou wel naar die film willen, maar kan dus niet
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Naar die première?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naatje wil je mee naar de bios?
sinterklaaskapoentje
![]()
Welke opa dan.
Wat is dit vanavond, een show van 6 uur
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja, ik neem samzz mee en zij heeft nog 2 kaartjesquote::')![]()
Hmm, toch maar doen dan...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, ik neem samzz mee en zij heeft nog 2 kaartjes![]()
Welke?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk een serie en ik snap het allemaal niet meer zo goed geloof ik"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik heb wel een ideetje...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaa
Wie wordt je date?![]()
De serie wordt wel minder imho, maar wel vermakelijk, moet de laatste aflevering nog kijken though.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ringer
Maar zit ook niet helemaal op te letten"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik ben nu bezig met de laatste afleveringquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De serie wordt wel minder imho, maar wel vermakelijk, moet de laatste aflevering nog kijken though.
Ik snap het Juliette/leraar/verkrachtingsverhaal niet meer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de laatste aflevering
Ik snap het Juliette/leraar/verkrachtingsverhaal niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridgesinterklaaskapoentje
![]()
Wiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien dat ik Goudvis mee kan smokkelen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]No problem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen de laatste ook maar even kijken."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Zat vroeger op FOK!, met haar, Snuf. en lama443 was mijn eerste echte meet. (hier in Gouda welteverstaan) De Gouda onzin radio jongerenmeetquote:![]()
![]()
ja die vind ik nog vagerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
No problem.
Meteen de laatste ook maar even kijken.![]()
![]()
Ziet iemand een mogelijkheid om Mono's show op te nemen? De volle 6 uur? Ik meen het. Ik ben er niet en dit moet voor het nageslacht bewaard worden.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
als je zegt wat ik moet doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
Ziet iemand een mogelijkheid om Mono's show op te nemen? De volle 6 uur? Ik meen het. Ik ben er niet en dit moet voor het nageslacht bewaard worden.![]()
![]()
Ik niet ik mis sowieso het begin, vermoedelijk de eerste 3-4 uur.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
Ziet iemand een mogelijkheid om Mono's show op te nemen? De volle 6 uur? Ik meen het. Ik ben er niet en dit moet voor het nageslacht bewaard worden."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik kan een poging wagen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
Ziet iemand een mogelijkheid om Mono's show op te nemen? De volle 6 uur? Ik meen het. Ik ben er niet en dit moet voor het nageslacht bewaard worden.![]()
Top. Als het je lukt dan vergeef ik je alle lelijke dingen die je ooit over mij gezegd hebtquote:
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Op zoek naar een programmaatje waarmee je streams kunt opnemen. Op download.com of zo. Heb het zelf ook nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je zegt wat ik moet doen
Hey charmed, kijk eens mijn awesomeness: http://runkeeper.com/user/rdriessen/activity/72173298Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Dat hoeft niet eens, ik heb nooit iets lelijks over je gezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Top. Als het je lukt dan vergeef ik je alle lelijke dingen die je ooit over mij gezegd hebt![]()
Hahaha, weet ik schattepopje *dikke zoen* *nohomo*quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, ik heb nooit iets lelijks over je gezegd.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
WOWquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:02 schreef robdriessen het volgende:
Hey charmed, kijk eens mijn awesomeness: http://runkeeper.com/user/rdriessen/activity/72173298
Ik moet nog steeds beginnen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WOW
Ik moet nog steeds beginnenIk ga die Gears of War 3 van jou als frisbee gebruiken.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017sinterklaaskapoentje
![]()
OKe danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zat vroeger op FOK!, met haar, Snuf. en lama443 was mijn eerste echte meet. (hier in Gouda welteverstaan) De Gouda onzin radio jongerenmeet
Je moet de kaartjes even toeëigenen via samzz:')![]()
ik heb al weken niet gegamedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]Ik ga die Gears of War 3 van jou als frisbee gebruiken.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb al weken niet gegamed![]()
![]()
oi zoek je ruzie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]Ik ga die Gears of War 3 van jou als frisbee gebruiken.
![]()
![]()
Ik ook weg. Douche, trein, uit eten, concert, stappen.
UTREG!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo klaar met series kijken, nu even snel opruimen hierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef robdriessen het volgende:
Ik ook weg. Douche, trein, uit eten, concert, stappen.
UTREG!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik speel bijna geen andere games, dat terwijl ik Saints row 3 en AC revelations hebquote:
En dit valt nog best mee, C_A is ondertussen wel lvl 80 ofzo
84 geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik speel bijna geen andere games, dat terwijl ik Saints row 3 en AC revelations heb
En dit valt nog best mee, C_A is ondertussen wel lvl 80 ofzo![]()
![]()
Ik ben nog steeds ergens in de 40, speel amper gears 3. Ik wacht op de laatste DLC van Gears3. Ben nu bezig met Borderlands, heb het spel al 6 x keer uitgespeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik speel bijna geen andere games, dat terwijl ik Saints row 3 en AC revelations heb
En dit valt nog best mee, C_A is ondertussen wel lvl 80 ofzoquote:Dus zelfde als in gears 2quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na level 60 gaat het echt heeeel sloom![]()
Zo, de boodschappen zijn gedaan. Best wel pittig om 3 tray halve liters in 1 keer omhoog te sjouwen, 8 trappen omhoog![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb nog steeds niet eens act 1 van de singleplayer van GoW 3 uitgespeeltquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds ergens in de 40, speel amper gears 3. Ik wacht op de laatste DLC van Gears3. Ben nu bezig met Borderlands, heb het spel al 6 x keer uitgespeeld
[..]
[..]
Dus zelfde als in gears 2
Ik moet een paar chapters uitspelen met 4 mensen, dacht een stuk of 5. Voor de rest heb ik wel alles in campaign gehad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet eens act 1 van de singleplayer van GoW 3 uitgespeelt![]()
Welke stream ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
JA! Ik kan de stream opnemen rob(eindelijk de optie gevonden)
c_a, misschien handig als jij ook opneemt voor de zekerheid.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dé stream, voor Rob, die wilt opa niet missen![]()
Episch.
![]()
Ik kan zelfs VLC op mute zetten en dan gaat het opnemen doorIk kan beginnen met een terugluistersysteem voor mijn shows, aangezien ik altijd VLC aan heb staan tijdens de show
![]()
![]()
Wat wil je erop hebben?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:27 schreef Monopoly het volgende:
Dit word een mooi radio avondje. Wie is er goed met paint voor een flyer ?![]()
Anders nog iets (like, de tijd dat je draait?)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een oude opa, bier, een circustent en een dolfijn.![]()
Geen gnoe?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een oude opa, bier, een circustent en een dolfijn.![]()
Ja : 18.00 - 0.00 en de DJ namen : Conflict - Monopoly - Opa Wander - Intronic - LompeHork - MyraMod & DJ Silkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders nog iets (like, de tijd dat je draait?)![]()
![]()
Gaat Hork draaien?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja : 18.00 - 0.00 en de DJ namen : Conflict - Monopoly - Opa Wander - Intronic - LompeHork - MyraMod & DJ Silk![]()
Maak er DJ Zijdezacht van. Ik geloof dat die naam wel ingeburgerd is hier ondertussenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja : 18.00 - 0.00 en de DJ namen : Conflict - Monopoly - Opa Wander - Intronic - LompeHork - MyraMod & DJ Silk
hoeveel gig neemt dat in beslagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
JA! Ik kan de stream opnemen rob(eindelijk de optie gevonden)
c_a, misschien handig als jij ook opneemt voor de zekerheid.![]()
![]()
ik wil hem nog wel een keer uitspelen hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet eens act 1 van de singleplayer van GoW 3 uitgespeelt![]()
![]()
Gefapt en opgeslagen.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
wander komt ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja : 18.00 - 0.00 en de DJ namen : Conflict - Monopoly - Opa Wander - Intronic - LompeHork - MyraMod & DJ Silk
Ik wil ook![]()
![]()
Ik ga zo even kwartiertje de stream opnemen en kijk dan hoeveel dat is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoeveel gig neemt dat in beslag![]()
Wajooquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja : 18.00 - 0.00 en de DJ namen : Conflict - Monopoly - Opa Wander - Intronic - LompeHork - MyraMod & DJ SilkC'est la vie
Ik heb jou ook al echt lang niet meer gezien.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Mijn reputatie strijkt zich uit tot Spijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet het![]()
Maar denk niet dat Rob het op prijs stelt als ik bij Ome Mono bier ga drinken![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook al echt lang niet meer gezien.![]()
Maar Rob is net terug, hij is 4 weken weggeweest
Dus ik kan er vanavond niet tussen uit knijpen, tenzij hij besluit om te gaan gamen met vrienden
Dna kan ik zeggen, ik ga met Myr naar een feestje of zoiets![]()
![]()
Ik jou ook lekkertje.quote:
C'est la vie
ik heb geen idee hoe het werktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga zo even kwartiertje de stream opnemen en kijk dan hoeveel dat is.
En mijn laptop staat nogal vol![]()
![]()
Jij mag niet uitgaan maar wanneer Rob gaat gamen maakt het niet uit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Maar Rob is net terug, hij is 4 weken weggeweest
Dus ik kan er vanavond niet tussen uit knijpen, tenzij hij besluit om te gaan gamen met vrienden
Dna kan ik zeggen, ik ga met Myr naar een feestje of zoiets![]()
![]()
Gamen is onze gezamenlijke hobby, dus als we besluiten dat we vanavond gaan gamen met vrienden, dan kan ik zeggen ik heb er geen zin in... en dan een beetje sturen dat ik het helemaal niet erg vind als hij wel gaat gamenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij mag niet uitgaan maar wanneer Rob gaat gamen maakt het niet uit?Want Myr heeft me meegevraagd naar een feestje of zoiets
Whehehehehe....![]()
![]()
Myr gebruiken.quote:
C'est la vie
Ed Sheeran doet het goed als acteur die de muziek wereld ingaat, moet zeggen dat zijn nummers best fijn zijn om aan te horen![]()
![]()
quote:
C'est la vie
Smeerlappen
En ik ook niet meer over jou.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry ik zal niet meer over je heen kotsenC'est la vie
Hugh Laurie danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:50 schreef Ishimaru het volgende:
Ed Sheeran doet het goed als acteur die de muziek wereld ingaat, moet zeggen dat zijn nummers best fijn zijn om aan te horen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 15:53:52 ]![]()
Whehehe, het leuke is dat ik tegen WT zei: let op Heloef gaat over zijn nek binnen 5 minuten. 1 minuut later was het al raakquote:![]()
![]()
![]()
Dat vond ik juist lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry ik zal niet meer over je heen kotsen
De serie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben weer begonnen met Dragonball Z![]()
![]()
![]()
.
![]()
IK ben weer begonnen met Mono te haten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Hou je bek man, smerige joodquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
IK ben weer begonnen met Mono te haten![]()
Steven lelijke grafhond
En nog even zeggen dat ik van Myra hield.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef Ishimaru het volgende:
En dan als een baas in de prullenbak verder kotsen![]()
C'est la vie
de liefde (l)quote:Deze man waardeer ik welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :rsinterklaaskapoentje
![]()
Ga dan dragonball kai kijken mongoolquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben weer begonnen met Dragonball Z:')![]()
Tof!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik vanavond ook naar Ome Mono ga
Ik heb een tijd terug alles van Dragonball, Dragonball Z en Dragonball GT gekekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben weer begonnen met Dragonball Z
Toen lag ik dubbel van het lachen, had het niet meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
En nog even zeggen dat ik van Myra hield.
![]()
![]()
Hou je muil tegen Steven jij.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik ga gewoon naar die bios actie van fok, mijn broer was oplettend en heeft 2 kaarten besteld
Mag ik dan over je kale kop plassen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga gewoon naar die bios actie van fok, mijn broer was oplettend en heeft 2 kaarten besteld
Lachen, wij zijn er ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan ik die lelijke Bobrooneybroer van je uitschelden![]()
![]()
Jij welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mag ik dan over je kale kop plassen?Alsof jij dat kanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lachen, wij zijn er ook.
Kan ik die lelijke Bobrooneybroer van je uitschelden
Ik hoef geen oude mannen met negers als slaven in mijn huisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil ook wel naar monopoly![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Waar wanneer, waarom wordt ik nooit ergens voor uitgenodigdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga je mee naar de pre meet ? Ergens even bier drinken.
Topic staat in GC geloof ik. Daar kan je je aanmeldenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar wanneer, waarom wordt ik nooit ergens voor uitgenodigd![]()
![]()
Al een rolstoelplaats gereserveerd?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga gewoon naar die bios actie van fok, mijn broer was oplettend en heeft 2 kaarten besteldWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.sinterklaaskapoentje
![]()
ok dat wist ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #2:')![]()
Denk het wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga je mee naar de pre meet ? Ergens even bier drinken.
Zo moet Columbus zich hebben gevoeld voor hij Amerika ontdekte. De epischheid zat gewoon in de lucht.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat.. ±Pquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
Luistert! Luistert! Radio 49 presenteert!
Dan moet dit topic wel even vol voor 18:00quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In volgende deel moet die flyer wel in de OP hoor![]()
![]()
Ctrl+alt+c, mocht je het je afvragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Even Radio 49 toegevoegd.![]()
Ik zat te denken wat er nou onder die streep moest, want ik wilde iets onder die streep. Dus eerst ONZ, maar dat is een beetje te leeg, vervolgens FOK! ONZ, maar is 'm ook niet, want niet echt van FOK!, dus daarna Onzin voor je leven!, was te lang en uiteindelijk dus dit.quote:![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
De lelijkste flyer die ik ooit heb gezien. Maar toch ben ik trots.![]()
![]()
ik ben jij je in gedachtequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga even moeilijk hard fappen op de flyer, er is toch nog niemand nuOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oja, Samzz,quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OKe dan
Je moet de kaartjes even toeëigenen via samzz![]()
Mn flatje staat nog overeind, en we mogen er weer in! Alleen hebben ze wel overal de sloten geforceerd, dus hebben we een nieuw slot, broertje is de sleutels halen met oom agent..
En zelf ben ik ws vanaf morgen bril-loos
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)amemaker-klagen.html
LOS ANGELES - Justin Bieber dreigt een gamemakelaar aan te klagen die met een spelletje is gekomen waarbij het hoofdkarakter een bever is die lijkt op de popster________!!!!!!!!!!!!
![]()
Er zijn 4 personen die vinden dat het een verbetering zou zijn.. Even testen dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
Daar kan ik me dus echt niets bij voorstellen, een jofu zonder bril...
Nee dat niet, maar hij wilde bij een goede vriend langsquote:
Hij brengt Myr en mij en komt ons nog halen ook![]()
![]()
Het wordt de mooiste show die R49 ooit gehad heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef 129383 het volgende:
zo hé , het rooster is goed gevuld voor vanavond![]()
![]()
Zo dan! Das wel netjes van mquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar hij wilde bij een goede vriend langs
Hij brengt Myr en mij en komt ons nog halen ook
Wat kan ik allemaal verwachten als ik intune?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het wordt de mooiste show die R49 ooit gehad heeftDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
,dit is een historische dag voor radio 49 hier moet ik bij zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het wordt de mooiste show die R49 ooit gehad heeft![]()
![]()
Ben je teruggekeerd?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef 129383 het volgende:
[..]
,dit is een historische dag voor radio 49 hier moet ik bij zijn![]()
![]()
Hehe, lekker bezig jijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij stelde het zelf voor, dus Myr en ik blij
Heb gelijk 2 flessen wijn gehaald
Na alle commotie van vanochtend heb ik even nergens zin in dan lekker relaxed thuis te zitten.. Of ik intune weet ik ook nog niet..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef 129383 het volgende:
ik heb een paar mooie Tannoy boxjes van zolder gehaald
wat vinden jullie ervan?
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Wees sterk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
go with the flow..... je weetz....
En ik kan al weer etenNiet goed
eets eets eets, mono heeft aidsOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oh noes, je mooie dieet en figuurquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een snoepje op
En vanavond wijn.... en ik neem chips mee
Whehehehe
van 1 avondje wordt ik niet opeens 10 kilo zwaarderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh noes, je mooie dieet en figuur![]()
![]()
Wander is opaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je snapte toch wel dat ik een geintje maakte?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van 1 avondje wordt ik niet opeens 10 kilo zwaarder
Have fun
ja sorry ik heb een keer heel aandachtig naar het schema gekeken... maar ik raakte in de war van al die lijntjesquote:![]()
![]()
ja hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je snapte toch wel dat ik een geintje maakte?
Have fun![]()
![]()
Veel plezier dj bende
Misschien dat ik wat mee luister vanavond, maar ik denk dat ik me toch ga focussen op een game of films..
Ben nog steeds niet echt bijgekomen van dat gedoe met die brand
ik zou voor geen goud de show willen missenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Veel plezier dj bende
Misschien dat ik wat mee luister vanavond, maar ik denk dat ik me toch ga focussen op een game of films..
Ben nog steeds niet echt bijgekomen van dat gedoe met die brand![]()
![]()
Zo thuis, nu als de donder opschieten anders ben ik veelte laat
tot zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
Zo thuis, nu als de donder opschieten anders ben ik veelte laat![]()
![]()
Ik ook niet. Derhalve ben ik zojuist al ingetuned.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou voor geen goud de show willen missen
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Mjah, ik zit er momenteel niet echt om te springen, kan gebeuren toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou voor geen goud de show willen missen
Is er een Gup killer aanwezig? Wil alvast wel beginnen
Even wat testen en wat chille shit de lucht in droppen![]()
![]()
Wordt opgenomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik zit er momenteel niet echt om te springen, kan gebeuren toch?![]()
ik kan eventueel wel uitzettenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Is er een Gup killer aanwezig? Wil alvast wel beginnen
Even wat testen en wat chille shit de lucht in droppen![]()
![]()
Let's do thisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan eventueel wel uitzetten![]()
![]()
Oh help.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Beyonce?
Hij staat al uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:32 schreef Monopoly het volgende:
Oh 2 seconden, even de goede versie van VDJ opstarten!![]()
![]()
Hoi C_Aquote:
Nou, die pleurisbende die direct te horen zal zijn.
Ik heb net een uur in bad liggen relaxen. Voelde me net c_a
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
.
![]()
![]()
Oequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: