Ik heb jou ook al echt lang niet meer gezien.quote:
Mijn reputatie strijkt zich uit tot Spijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet het![]()
Maar denk niet dat Rob het op prijs stelt als ik bij Ome Mono bier ga drinken
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook al echt lang niet meer gezien.
Ik jou ook lekkertje.quote:
ik heb geen idee hoe het werktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga zo even kwartiertje de stream opnemen en kijk dan hoeveel dat is.
Jij mag niet uitgaan maar wanneer Rob gaat gamen maakt het niet uit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Maar Rob is net terug, hij is 4 weken weggeweest
Dus ik kan er vanavond niet tussen uit knijpen, tenzij hij besluit om te gaan gamen met vrienden
Dna kan ik zeggen, ik ga met Myr naar een feestje of zoiets
Gamen is onze gezamenlijke hobby, dus als we besluiten dat we vanavond gaan gamen met vrienden, dan kan ik zeggen ik heb er geen zin in... en dan een beetje sturen dat ik het helemaal niet erg vind als hij wel gaat gamenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij mag niet uitgaan maar wanneer Rob gaat gamen maakt het niet uit?
Myr gebruiken.quote:
quote:
En ik ook niet meer over jou.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry ik zal niet meer over je heen kotsen
Hugh Laurie danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:50 schreef Ishimaru het volgende:
Ed Sheeran doet het goed als acteur die de muziek wereld ingaat, moet zeggen dat zijn nummers best fijn zijn om aan te horen
Whehehe, het leuke is dat ik tegen WT zei: let op Heloef gaat over zijn nek binnen 5 minuten. 1 minuut later was het al raakquote:
Dat vond ik juist lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry ik zal niet meer over je heen kotsen
De serie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben weer begonnen met Dragonball Z
Hou je bek man, smerige joodquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
IK ben weer begonnen met Mono te haten
En nog even zeggen dat ik van Myra hield.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef Ishimaru het volgende:
En dan als een baas in de prullenbak verder kotsen![]()
de liefde (l)quote:
Deze man waardeer ik welquote:
Ga dan dragonball kai kijken mongoolquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef Monopoly het volgende:
Tof!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik vanavond ook naar Ome Mono ga
Ik heb een tijd terug alles van Dragonball, Dragonball Z en Dragonball GT gekekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef Monopoly het volgende:
Toen lag ik dubbel van het lachen, had het niet meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
En nog even zeggen dat ik van Myra hield.
Hou je muil tegen Steven jij.quote:
Mag ik dan over je kale kop plassen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga gewoon naar die bios actie van fok, mijn broer was oplettend en heeft 2 kaarten besteld
Lachen, wij zijn er ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga gewoon naar die bios actie van fok, mijn broer was oplettend en heeft 2 kaarten besteld
Jij welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mag ik dan over je kale kop plassen?
Alsof jij dat kanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lachen, wij zijn er ook.
Kan ik die lelijke Bobrooneybroer van je uitschelden
Ik hoef geen oude mannen met negers als slaven in mijn huisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil ook wel naar monopoly
Waar wanneer, waarom wordt ik nooit ergens voor uitgenodigdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga je mee naar de pre meet ? Ergens even bier drinken.
Topic staat in GC geloof ik. Daar kan je je aanmeldenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar wanneer, waarom wordt ik nooit ergens voor uitgenodigd
Al een rolstoelplaats gereserveerd?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |