Top. Als het je lukt dan vergeef ik je alle lelijke dingen die je ooit over mij gezegd hebtquote:
Op zoek naar een programmaatje waarmee je streams kunt opnemen. Op download.com of zo. Heb het zelf ook nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je zegt wat ik moet doen
Dat hoeft niet eens, ik heb nooit iets lelijks over je gezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Top. Als het je lukt dan vergeef ik je alle lelijke dingen die je ooit over mij gezegd hebt
Hahaha, weet ik schattepopje *dikke zoen* *nohomo*quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, ik heb nooit iets lelijks over je gezegd.
WOWquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:02 schreef robdriessen het volgende:
Hey charmed, kijk eens mijn awesomeness: http://runkeeper.com/user/rdriessen/activity/72173298
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WOW
Ik moet nog steeds beginnen
OKe danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zat vroeger op FOK!, met haar, Snuf. en lama443 was mijn eerste echte meet. (hier in Gouda welteverstaan) De Gouda onzin radio jongerenmeet
ik heb al weken niet gegamedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]Ik ga die Gears of War 3 van jou als frisbee gebruiken.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb al weken niet gegamed
oi zoek je ruzie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]Ik ga die Gears of War 3 van jou als frisbee gebruiken.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo klaar met series kijken, nu even snel opruimen hier
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef robdriessen het volgende:
Ik ook weg. Douche, trein, uit eten, concert, stappen.
UTREG!
Ik speel bijna geen andere games, dat terwijl ik Saints row 3 en AC revelations hebquote:
84 geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik speel bijna geen andere games, dat terwijl ik Saints row 3 en AC revelations heb
En dit valt nog best mee, C_A is ondertussen wel lvl 80 ofzo
Ik ben nog steeds ergens in de 40, speel amper gears 3. Ik wacht op de laatste DLC van Gears3. Ben nu bezig met Borderlands, heb het spel al 6 x keer uitgespeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik speel bijna geen andere games, dat terwijl ik Saints row 3 en AC revelations heb
En dit valt nog best mee, C_A is ondertussen wel lvl 80 ofzo
quote:
Dus zelfde als in gears 2quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na level 60 gaat het echt heeeel sloom
Ik heb nog steeds niet eens act 1 van de singleplayer van GoW 3 uitgespeeltquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds ergens in de 40, speel amper gears 3. Ik wacht op de laatste DLC van Gears3. Ben nu bezig met Borderlands, heb het spel al 6 x keer uitgespeeld
[..]
[..]
Dus zelfde als in gears 2
Ik moet een paar chapters uitspelen met 4 mensen, dacht een stuk of 5. Voor de rest heb ik wel alles in campaign gehad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet eens act 1 van de singleplayer van GoW 3 uitgespeelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |